Haraldson Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Syns ikke et slikt 'kontrollpanel' hører hjemme bak en link med teksten 'webmeister' i. Da kan du heller finne på noe annet bak 'webmeister'-linken din... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg syns Webmaster passer bedre til ett kontrollpanel enn en e-mail. Webmaster burde være FOR webmastern, ikke kontakt webmastern. Derfor jeg spurte om folk ville tolke det som sistnevnte pga det bare har blitt sånn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hva du syns er vel ganske irrelevant, når de som besøker siden mest sannsynlig er vant til en mailto-link bak 'webmaster' i footer. Tror jeg, anyways. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ja derfor jeg spør. Men da var det bekreftet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Nytt problem her folkens. Jeg har valgt å laste opp bildene med EXIF datoen, så nå blir det å klikke fra id 3 next id 45 alikevel pga den viser det nyeste bildet (etter dato ikke id) først. Så hvordan får jeg til at det er id som bestemmer rekkefølgen og ikke dato? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du kan jo endre datoene manuelt i tabellen, eller endre SQL-setningen til å sortere etter ID i stedet for dato. Er det ikke enklere å starte med helt blank database? Nå vet du jo hvilke feil du må unngå... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Jeg vil ha datoene, de orginale. Eller så hadde jeg ikke tatt de med. Hvordan vet jeg hvor jeg fixer at den sorterer etter id og ikke dato? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Aha, jeg trodde det ble sortert etter dato for når bildet ble lastet opp. Beklager... Du bør kanskje sette deg ned og studere scriptene, finne ut hvordan ting hentes fra database og lignende. Det er slik man lærer, ved å prøve og feile. Men sikkert noen som kan hjelpe deg her da. Jeg vet ikke hvordan systemet ditt ser ut... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hva heter den siden med MANGE web templates som koster penger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hva heter den siden med MANGE web templates som koster penger? 7288058[/snapback] Hva heter den blå bilen, som har fire hjul ? Litt vanskelig å gjette seg til hvilken side du er ute etter iom. dette er kjennetegn for mange sider. Kanskje et søk etter noe sånt som "web templates" på google kan hjelpe deg ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Minner kaféefolket på møtet i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Minner kaféefolket på møtet i dag. 7288372[/snapback] Tror jeg har tid til å ta en tur innom Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 OK, siden jeg bestemte meg for å skippe forelesning i dag da jeg sto opp, kunne det være kjekt om noen gravde litt i bokmerkene sine og fant fram noen sider med fin innføring i XML+XSL. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Korleis kommentera eg ut noko i HTML koder? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 <!-- Kommentar --> <p>Lorem ipsum...</p> Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Korleis kommentera eg ut noko i HTML koder? 7290018[/snapback] Hvis du snakker om en vanlig comment er det vel <!-- Comment --> Jeg er treg idag. Endret 15. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Jeg har selv vært i møter med både Google og Sesam og de er - for å si det slik - uenig med deg. 7287033[/snapback] Nå er annonser på søkemotorer noe litt annet da. Men det kan godt være som du sier at tekstannonser gir fler klikk. Jeg trykker i hvert fall mer på tekstannonser enn på bilde/flash annonser. Men hva som er best kommer litt ann på hva man annonserer for også. Er annonsen; "nå kan du kjøpe flybeletter til Milano for 199,-" vil man gjerne ha en link til siden man kan bestille belettene. Og da er tekstannonser mye mer effektivt. Men vis man annonserer for "Smartklubb -alt på et sted og billig" eller "neste gang du skal kjøpe mobiltelefon er Sony Erikson et godt kjøp" vil man ikke/er det ikke så viktig å få folk til å trykke på linken. Men man vil fortsatt at budskapet skal komme fram til forbrukeren. Og da er det mye mer effektivt å bruke et bilde eller flash. Endret 15. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Korleis får eg trukke skyggen sammen? http://stian.mojo-media.net/haugetun/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) OK, siden jeg bestemte meg for å skippe forelesning i dag da jeg sto opp, kunne det være kjekt om noen gravde litt i bokmerkene sine og fant fram noen sider med fin innføring i XML+XSL. 7289577[/snapback] Se litt på koden her. Er vel langt fra den beste guiden man kan finne, men det var den jeg hadde i "dette så interessant ut og må lese"-mappen på skrivebordet. EDIT: Link: http://www-128.ibm.com/developerworks/web/...7FriendlierFeed Endret 15. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Koden her, som i hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå