Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk

Your SQL query has been executed successfully

SQL query: ALTER TABLE `pixelpost_pixelpost` AUTO_INCREMENT =1

Men det gjør jo ingenting :dontgetit: Bare da står det rett under igjen 17 der jeg valgte 1 og klikket go.

Enden: Jeg syns det bare blir litt rotete slik. Og klikke fra bilde id 2 id til bilde id 16 blir liksom litt shabby syns jeg.

Edit: DER! :D Takk skal dere ha!

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Ok, nå sitter jeg med Opera på skolen! :D Hvor dum går det egentlig ann å bli, her har vi trodd vi ikke kan installere noe, og det kan vi heller ikke. ...men det gjelder kun ellers på C -disken. I mappen "Mine dokumenter" kan vi installere så mye programmer vi vil! :wee:

Lenke til kommentar
Feedvertising. Kanskje en idé for de som vil tjene spenn på bloggen sin, evt. kunne vi brukt det i webprosjektet? :)

7282777[/snapback]

Undersøkelser viser at folk sjeldent trykker på tekstreklame. Ta for eksempel googles tekstreklame. Tror aldri jeg har trykket på en slik. Det blir kjøtt og flesk-tekst, som ikke har samme verdi som resten av innholdet.

Tradedoubler fungerer, og der kan man enten ta i bruk ferdige bannere, annonser eller tekstlinker, eller man kan lage dem akkurat slik man selv vil med de produktene man selv ønsker.

Eksempel på bruk av tradedoubler like under Killers-coveret.

Lenke til kommentar
Så mye styr bare for å endre en id sin strengt tatt ikke brukes til noe fornuftig  utad :wee:

7280881[/snapback]

ALTER TABLE tabell AUTO_INCREMENT = DITTALL; er da ganske så enkelt å skrive inn i shell, da. :)

7281120[/snapback]

Tenkte på hele diskusjonen jeg

Lenke til kommentar
Feedvertising. Kanskje en idé for de som vil tjene spenn på bloggen sin, evt. kunne vi brukt det i webprosjektet? :)

7282777[/snapback]

Undersøkelser viser at folk sjeldent trykker på tekstreklame. Ta for eksempel googles tekstreklame. Tror aldri jeg har trykket på en slik. Det blir kjøtt og flesk-tekst, som ikke har samme verdi som resten av innholdet.

...

7283053[/snapback]

Bilde og flash reklame er fryktelig og jeg tror ikke folk trykker noe serlig mer på dem (vis det ikke er en veldig stor flash reklame som fanger oppmerksomheten din fullstendig). Jeg trykker i hvert fall ikke på slik reklame, faktisk trykker jeg mer på Google annonser. For det første har jeg blokkert bilde og flash annonser og når jeg surfer på en nettleser uten reklameblokker ignorerer jeg uansett reklamen og det er veldig skjelden jeg får med meg hva reklamen faktisk er om og hvem som annonserer.

Men vis man får betaling pr. visning bør man kanskje vurdere bilde/flash annonser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

Du kan begynne med PHP ja :p Det store spørsmålet er om du trenger å begynne med PHP? Vet du f.eks. at det er mange gode alternativer til PHP? Du har f.eks. Ruby (sammen med Rails), Python (sammen med Django eller Turbogears) eller Perl (sammen med Catalyst) osv...

Uansett hva du velger, så lykke til!

Espen

Lenke til kommentar

...

7283053[/snapback]

Kevin Rose får iallfall rundt $300 000 i månaden frå Google for sida digg.com, så nokon trykker jo på det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...