Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sulten arve + Hamburgere(og brød) + div grønnsaker og ost og dressing = NAM NAM! Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 /me spiser fast food ute 3-011 ganger i året spiser varm middag hemme hver dag/nesten hver dag *fortsette å fylle ut* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvilken reklame er det snakk om? Jeg også vil klikke. jorgis.com -> reklamebilde nederst til høyre -> 0,20 kr til meg Jepp, 0.20.- til deg! (skal klikke på de andre maskinene også om jeg kommer på det) Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 ingen her som krever å få adressen til penger pr e-post? Håpet på et rush her jeg... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) ingen her som krever å få adressen til penger pr e-post? Håpet på et rush her jeg... Reklame får jeg nok av. EDIT: Snu postcounten min på hodet (3773) og du får navnet på et blad som arve leser. Endret 4. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ingen her som krever å få adressen til penger pr e-post? Håpet på et rush her jeg... /me har flust med spam-kontoer, så du kan godt gi meg adressen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ingen her som krever å få adressen til penger pr e-post? Håpet på et rush her jeg... Reklame får jeg nok av. EDIT: Snu postcounten min på hodet (3773) og du får navnet på et blad som arve leser. Spiser fremdeles hamburgere, snart ferdig though.. dæven så godt det er med god mat en gang i blant! Er umulig å unngå å grise/søle though :\ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Spiser fremdeles hamburgere, snart ferdig though.. dæven så godt det er med god mat en gang i blant!Er umulig å unngå å grise/søle though :\ Når vi snakker om junk-food... Er Dolly Dimples en kjede som bare holder til i Rogaland, eller er den landsomspennende? For de som ikke vet det, er det noe lignende Peppes. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 EDIT: Snu postcounten min på hodet (3773) og du får navnet på et blad som arve leser. Leser KK jeg - "Kule Kiser" (stort sett på stranda om sommeren når jeg kjeder meg / det ikke er noen drittunger å rydde av flåta) Jørgen: Du må aktivt klikke på en link Håper det ikke blir advarsel her, men de ber om det /me drikker lettøl, alkoholfritt øl: aldri drikker rødvin: mindre enn 1 gang pr mnd - ca 0,5L pr gang drikker hvitvin: mindre enn 1 gang pr mnd - ca 0,5L pr gang drikker øl / pils: mindre enn 1 gang pr mnd - ca 0,5L pr gang drikkersprit: mindre enn 1 gang pr mnd - ca 0,2L pr gang Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Dolly er over hele landet, men jeg foretrekker peppes bittelitt. Damas hjemmeøagde er uansett bæst <nynne> You can save place for the best things in life *\ at Dolly Dimples it feel allright </nynne> Endret 4. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ordet "kul" og "fjortissord" i samme setning. syntax_error hele deg er en syntax error fortiden.. sur og grinete hver gang jeg snakker til deg.. hvorfor er du sånn fortiden? par måneder siden var du happy og gjerne snakket.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det var trangt der, sitter du virkelig med musa FORAN tastaturet!? Har den plassen jeg trenger her, og musen er foran tastaturet ja. Liker det slik og korfor er PCen open? tenk om du søler cola Holdt på å snu den ene kabinettviften Med PC'n på? Neinei. Selvfølgelig ikke Var akkurat ferdig med det, men hadde ikke lukket igjen kabinettet Dolly er i hele landet ja, men Peppes er bedre (Heavy Heaven ) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 men Peppes er bedre (Heavy Heaven ) Tull! Noen som vet om en måte å skrive ut en liste over mappeinnhold/struktur på maskinen min? (utenom printscreen). Finnes det et program eller noe? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Dolly sine med tortillas er bedre enn peppes rio grande. Dolly har en svinaktig god en med MYE hvitlø - Pål sine høner (kylling...) Peppes har feil adr på meg så filmdeal kommer alltid dit etter 55 min og ringer meg. Så bruker de 10 min hjem til meg, og jeg betaler halv pris - 200 - 250 for pizza og dvd. Pizza varmes opp i ovnen og er nesten like god. De nekter å bytte adr på meg Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 men Peppes er bedre (Heavy Heaven ) Tull! Noen som vet om en måte å skrive ut en liste over mappeinnhold/struktur på maskinen min? (utenom printscreen). Finnes det et program eller noe? Nå som du koder sånn så kan du jo lage ditt eget program Orker ikke gjøre det for deg... /me spiser forssen pizza: ca en gang i kvartalet eller sjeldnere Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ordet "kul" og "fjortissord" i samme setning. syntax_error hele deg er en syntax error fortiden.. sur og grinete hver gang jeg snakker til deg.. hvorfor er du sånn fortiden? par måneder siden var du happy og gjerne snakket.. Alvorlig talt... 1. Har du noe du skulle ha sagt, så tar vi det på msn 2. Kan ikke huske at du har sagt noe til meg på leenge... 3. Burde jeg markert "syntax_error" med en stor, feit ""? Mulig det Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 enden: Det skriptet ditt gir meg feilmelding på linje èn: PicSrc = new Array { "bilder/ommeg_over.jpg", "bilder/portefolje_over.jpg", "bilder/cv_over.jpg" } PicList = new Array(); for (counter in PicSrc) { PicList[counter] = new Image(); PicList[counter].src = PicSrc[counter]; } Måtte endre litt, siden du hadde tullet litt med navnene. Forvekslet PicList og BildeListe, hadde du... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nå som du koder sånn så kan du jo lage ditt eget program Orker ikke gjøre det for deg... /me spiser forssen pizza: ca en gang i kvartalet eller sjeldnere Dolly nr 17 knuser all motstand! Istedet for å være en frekk og arrogant sjef, kan du fortelle meg om det faktisk finnes en metode for å gjøre dette? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Dolly nr 17 knuser all motstand! heiter pizzaen "Nummer 17", eller er det #17 på menyen ? Om sistnevnte er tilfelle, ka er dens egentlige navn? SULT er den beste pittsaen @ dolly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå