Marvil Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lest trådbeskrivelsen i det siste eller..? Lett litt på mod-trøkket, blitt litt hissig i det siste. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Hvordan kan jeg endre selve post oppsettet i WP? Jeg vil ha "skrevet av" under tittelen og ikke i bunn. Endret 13. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Du vil ha skrevet hva under tittelen og ikke i bunn? edit; skjønte hva du mente Sjekk artikkelen The Loop: http://codex.wordpress.org/The_Loop og linken til The Loop in action hos WordPress for en grei innføring På siden Template Tags har du en oversikt over alle tagger du kan bruke i loop-en: http://codex.wordpress.org/The_Loop. I dette spesielle tilfellet er det taggen the_author eller en variant av denne som må flyttes Marvil: det er forskjell på litt slack og muligheten til å spamme ned tråden med tull. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Haha, kan ikke se en eneste Offtopic post på de siste 5-6 postene hvertfall. Kansje med unntak av denne... Må lage designfisker for en hel webside jeg, med info for brukertesting innen onsdag! Mye å gjøre når det er damer, andre skoleoppgaver og søvn i veien! (puh, reddet) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 enden: Nå har jo kafeen vært underlig on-topic i det siste... Jernlov: Lov å forklare litt mer inngående, ja. Tenker du på "Skrevet av"? Er bare å flytte hele template-taggen opp. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Orsus: Det er noe so heter å slette spam vettu. Det at du ikke kan se den tyder på at moderatorene gjør en grei jobb, og da er det ikke vits å kommentere det Berg: Det forrandrer ikke det faktum at innleggene som ble slettet av Aalton var ren spam. Det var ikke en gang morsom spam... Endret 13. november 2006 av enden Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, kos at meldinger blir slettet - en får nesten lyst til å begrense hjelpsomheten til personen det gjelder Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du vil ha skrevet hva under tittelen og ikke i bunn?edit; skjønte hva du mente Sjekk artikkelen The Loop: http://codex.wordpress.org/The_Loop og linken til The Loop in action hos WordPress for en grei innføring På siden Template Tags har du en oversikt over alle tagger du kan bruke i loop-en: http://codex.wordpress.org/The_Loop. I dette spesielle tilfellet er det taggen the_author eller en variant av denne som må flyttes Fixed. Det ligger i main index'n ja. Så det nå. Takk Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Personlig så droppet jeg hele den orginale loop-en og laget den på nytt. Det ble så mye bedre edit; Ta for guds skyld utgangspunkt i classic-temaet og ikke det andre når du skal mekke på Loop-en. Classic er så mye renere å jobbe med, og når du har API-en forran deg trenger du ikke alt tullet til det ndre temaet til å forvirre deg. Endret 13. november 2006 av enden Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hehe, er jo ikke så avansert da Bare tok "Written by X at (time)" og la til dato og la det under tittelen og tok vek den enorme datoen som lå over tittel. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Marvil: det er forskjell på litt slack og muligheten til å spamme ned tråden med tull. 7279497[/snapback] Nå er det mulig det kom noen poster rett før her som vi dødelige ikke lenger kan se, men det gjaldt på et mer generelt nivå. Syns ikke det har vært nevneverdig useriøst her i det siste, men likevel har det forsvunnet mye morsomme poster. Greit med litt seriøsitet, men la det nå være igjen litt morro fra gamle dager også. Endret 13. november 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er det noen som vet åssen jeg stiller tilbake postene i WP? Jeg har hatt noen testposter jeg har slettet. Og nå heter jo post 1 post4 sant. Noen måte å fikse dette uten å måtte reinstallere? Kan gjerne slette alle postene. Samme spørsmål om pixelpost bare bilde id istedenfor post id. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Er dette poster som lagres i en database? Da kan du jo bare slette raden(e)... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Er dette poster som lagres i en database? Da kan du jo bare slette raden(e)... 7280526[/snapback] Trykke restore i panelet da eller? På den aktuelle db. Edit: Det gjorde ikke stort. restoret den tidligste backupen og ingenting skjedde. Edit2: Under andre reload funket det som bare det. Men jeg tørr ikke å fikle med det Plutselig var det jo ikke installert engang. Endret 14. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bare slett raden i PHPMyAdmin, så ordner WP resten skulle jeg tro... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Bare slett raden i PHPMyAdmin, så ordner WP resten skulle jeg tro... 7280539[/snapback] PHPMyAdmin står rett over, men når jeg klikker på den ber den meg om passord, aldri satt noe passord for det, prøvde webid'n, email+passord,ftpbruker+passord. What to do what to do? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hmm, så lenge du har kommet deg inn i PHPMyAdmin skulle du da være autorisert til å endre. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg kom ikke inn på PHPmyadmin. Jeg klikket meg inn på PHPMyAdmin. Men passordet og brukeren jeg lagde til databasene var visst det den ville ha så jeg er inne nå. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Radene blir jo også slettet når du fjerner dem i et webpanel, men databasen fortsetter neste rad med et nytt nummer som ikke starter fra 1. Finnes det en egen kolonne som holder på ID til poster, og at det kanskje er der nummeret utdeles i stedet for radnummer? Isåfall må det stå ID-nummer på siste post et sted, selv om posten blir slettet, og at PHP-skriptet gir neste post en ID som er en sifferverdi over den igjen... hmmm. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Jeg vet ikke hva du snakker om, men jeg slettet de to bildene som lå der oppe nå. (tar pixelpost først siden jeg ikke er ferdig med wp) og la opp ett nytt for å teste, det ble bilde id 14 så det fungerte tydeligvis ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal slette heller men ser her at det står: Next Autoindex 15 Så det er vel noe index jeg leter etter Edit: Klarte å skifte id'n til det bildet jeg la opp nå til 1 og det vises som id 1 og. Men når jeg la opp enda ett så ble det til id15 det nye. Gidder ikke manuelt å endre id'ne hele tiden så hvordan stiller jeg den helt tilbake? Hva sletter jeg? Edit2: Fant dette: Indexes: Documentation Keyname Type Cardinality Action Field PRIMARY PRIMARY 2 Edit Drop id Er tydeligvis denne som lager id'n vil jeg tro. Men får ikke slettet eller redigert den. Error SQL query: ALTER TABLE `pixelpost_pixelpost` DROP PRIMARY KEY MySQL said: Documentation #1075 - Incorrect table definition; there can be only one auto column and it must be defined as a key Endret 14. november 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå