Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vil ha skrevet hva under tittelen og ikke i bunn?

edit; skjønte hva du mente :p

Sjekk artikkelen The Loop: http://codex.wordpress.org/The_Loop og linken til The Loop in action hos WordPress for en grei innføring :)

På siden Template Tags har du en oversikt over alle tagger du kan bruke i loop-en: http://codex.wordpress.org/The_Loop. I dette spesielle tilfellet er det taggen the_author eller en variant av denne som må flyttes :)

Marvil: det er forskjell på litt slack og muligheten til å spamme ned tråden med tull.

Lenke til kommentar

Orsus: Det er noe so heter å slette spam vettu. Det at du ikke kan se den tyder på at moderatorene gjør en grei jobb, og da er det ikke vits å kommentere det ;)

Berg: Det forrandrer ikke det faktum at innleggene som ble slettet av Aalton var ren spam. Det var ikke en gang morsom spam...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Du vil ha skrevet hva under tittelen og ikke i bunn?

edit; skjønte hva du mente :p

Sjekk artikkelen The Loop: http://codex.wordpress.org/The_Loop og linken til The Loop in action hos WordPress for en grei innføring :)

På siden Template Tags har du en oversikt over alle tagger du kan bruke i loop-en: http://codex.wordpress.org/The_Loop. I dette spesielle tilfellet er det taggen the_author eller en variant av denne som må flyttes :)

Fixed. Det ligger i main index'n ja. Så det nå. Takk :)

Lenke til kommentar

Personlig så droppet jeg hele den orginale loop-en og laget den på nytt. Det ble så mye bedre :)

edit; Ta for guds skyld utgangspunkt i classic-temaet og ikke det andre når du skal mekke på Loop-en. Classic er så mye renere å jobbe med, og når du har API-en forran deg trenger du ikke alt tullet til det ndre temaet til å forvirre deg.

Endret av enden
Lenke til kommentar
Marvil: det er forskjell på litt slack og muligheten til å spamme ned tråden med tull.

7279497[/snapback]

Nå er det mulig det kom noen poster rett før her som vi dødelige ikke lenger kan se, men det gjaldt på et mer generelt nivå. Syns ikke det har vært nevneverdig useriøst her i det siste, men likevel har det forsvunnet mye morsomme poster.

Greit med litt seriøsitet, men la det nå være igjen litt morro fra gamle dager også.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Er det noen som vet åssen jeg stiller tilbake postene i WP? Jeg har hatt noen testposter jeg har slettet. Og nå heter jo post 1 post4 sant. Noen måte å fikse dette uten å måtte reinstallere? Kan gjerne slette alle postene.

Samme spørsmål om pixelpost bare bilde id istedenfor post id.

Lenke til kommentar
Er dette poster som lagres i en database? Da kan du jo bare slette raden(e)...

7280526[/snapback]

Trykke restore i panelet da eller? På den aktuelle db.

Edit: Det gjorde ikke stort. restoret den tidligste backupen og ingenting skjedde.

Edit2: Under andre reload funket det som bare det. Men jeg tørr ikke å fikle med det :p Plutselig var det jo ikke installert engang.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Radene blir jo også slettet når du fjerner dem i et webpanel, men databasen fortsetter neste rad med et nytt nummer som ikke starter fra 1. Finnes det en egen kolonne som holder på ID til poster, og at det kanskje er der nummeret utdeles i stedet for radnummer? Isåfall må det stå ID-nummer på siste post et sted, selv om posten blir slettet, og at PHP-skriptet gir neste post en ID som er en sifferverdi over den igjen... hmmm.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva du snakker om, men jeg slettet de to bildene som lå der oppe nå. (tar pixelpost først siden jeg ikke er ferdig med wp) og la opp ett nytt for å teste, det ble bilde id 14 så det fungerte tydeligvis ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal slette heller men ser her at det står:

Next Autoindex 15

Så det er vel noe index jeg leter etter :dontgetit:

Edit: Klarte å skifte id'n til det bildet jeg la opp nå til 1 og det vises som id 1 og. Men når jeg la opp enda ett så ble det til id15 det nye. Gidder ikke manuelt å endre id'ne hele tiden så hvordan stiller jeg den helt tilbake? Hva sletter jeg?

Edit2:

Fant dette:

Indexes:

Documentation    Keyname  	Type  	Cardinality  	Action  	Field
PRIMARY         PRIMARY      2      Edit      Drop         id

Er tydeligvis denne som lager id'n vil jeg tro. Men får ikke slettet eller redigert den.

Error

SQL query:

ALTER TABLE `pixelpost_pixelpost` DROP PRIMARY KEY

MySQL said: Documentation

#1075 - Incorrect table definition; there can be only one auto column and it must be defined as a key

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...