Garreth Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du kan jo prøve niceforms, men for ustabil i mine øyne. 7273906[/snapback] Jeg fikk ikke checkboxes og radio-knapper til å funke i demoen der. Firefox 2.0. 7273920[/snapback] Prøvde du å klikke på teksten eller boksen? Trykker jeg på teksten, så fungerte det hos meg (FF 2.0) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Flash and Accessibility Lurer på om denne tilgjengelighetsknappen lager en fallback-side som de uten Flash kan bruke. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Finnes det en måte å bruke en select boks med "hovedvalg" og "undevalg", akkurat slik man har med <ul> ? <ul> <li>Frukt <ul> <li>Eple</li> <li>Drue</li> </ul></li> <li>Grønnsaker <ul> <li>Potet</li> <li>Gullerot</li> </ul></li> </ul> Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) <select> <optgroup label="Frukt"> <option>Eple</option> <option>Drue</option> </optgroup> <optgroup label="Grønnsaker"> <option>Potet</option> <option>Gulrot</option> </optgroup> </select> Sånn ca? Endret 13. november 2006 av PT Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 <select> <optgroup label="Frukt"> <option>Eple</option> <option>Drue</option> </optgroup> <optgroup label="Grønnsaker"> <option>Potet</option> <option>Gulrot</option> </optgroup> </select> Sånn ca? 7275312[/snapback] SWEET! Takk. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Det er mulig jeg syter her, men to tråder, til sammen 140 visninger, totalt null fornuftige svar. Det er ikke nødvendigvis så mye hjelp i dette forumet... Endret 13. november 2006 av enden Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er ikke nødvendigvis så mye hjelp i dette forumet... En link til den omtalte lugin-en hadde jo vært greit for oss late som ikke orker å google You're in no position to whine! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvilke tråder syter du over? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Det er ikke nødvendigvis så mye hjelp i dette forumet... En link til den omtalte lugin-en hadde jo vært greit for oss late som ikke orker å google You're in no position to whine! 7276198[/snapback] Hei, kryssklipping av sitater er dårlig gjort... Men meningen med tråden var egentlig ikke å få hjelp (OK, det var et skjult rop om hjelp), men å finne ut hva alle andre gjør. Man er jo tøffest når man gjør som alle andre Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Men meningen med tråden var egentlig ikke å få hjelp (OK, det var et skjult rop om hjelp), men å finne ut hva alle andre gjør. Man er jo tøffest når man gjør som alle andre Sant nok. Portefølje r0xx. Uansett, var det den siste tråden du tenkte på, der du avfeide George Bush' gode forslag om å gjøre siden litt bredere? Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Men meningen med tråden var egentlig ikke å få hjelp (OK, det var et skjult rop om hjelp), men å finne ut hva alle andre gjør. Man er jo tøffest når man gjør som alle andre Sant nok. Portefølje r0xx. Uansett, var det den siste tråden du tenkte på, der du avfeide George Bush' gode forslag om å gjøre siden litt bredere? 7276276[/snapback] Jeg tok det som en spøk. Les mitt innlegg Jeg avfeier aldri noen med en smiley - tar jeg noe alvorlig så får man et skikkelig svar (håper jeg) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Vil si det var et fint forslag, jeg da. Du har mye plass å gå på i bredden, og det vil løse problemet du beskriver. Spam så mye du vil, Mr. Berg, du kommer aldri forbi meg! Gjør jeg vel. Letth. Hah! And he did. Endret 13. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Vil si det var et fint forslag, jeg da. Du har mye plass å gå på i bredden, og det vil løse problemet du beskriver. 7276315[/snapback] Joa, men jeg er vanskelig av meg og nekter Det blir ikke like pent sånn som jeg vil ha det. Teit argument, men dere som designer ting selv kjenner dere sikekrt igjen i barnehagementaliteten når man har funnet på noe pent som ikke virker Kan jeg bruke dette scriptet i menyen min? http://www.24fun.com/downloadcenter/textro...exploder/t.html Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg syns det, men gjør om stjernene til goatse-bilder. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Skal sjekke ut niceforms, thanks Tor. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Du kan jo prøve niceforms, men for ustabil i mine øyne. 7273906[/snapback] Jeg fikk ikke checkboxes og radio-knapper til å funke i demoen der. Firefox 2.0. 7273920[/snapback] Prøvde du å klikke på teksten eller boksen? Trykker jeg på teksten, så fungerte det hos meg (FF 2.0) 7274112[/snapback] For min del er det ubrukelig om jeg ikke kan klikke på boksen for å markere en checkbox/radio-boks. Mr. Berg; Spamtrolling går ikke i lengden. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er mulig jeg syter her, men to tråder, til sammen 140 visninger, totalt null fornuftige svar. Det er ikke nødvendigvis så mye hjelp i dette forumet... 7275590[/snapback] Ikke alltid, tydeligvis Jeg tok derimot selvkritikk på at jeg ikke klarte å hjelpe . I tillegg ville du gå vekk fra å gjøre det manuelt, men ikke å gjøre det "automagisk". Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Forms 7278659[/snapback] Bookmarked Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hold OT utenfor denne posten, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå