Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<select>
 <optgroup label="Frukt">
   <option>Eple</option>
   <option>Drue</option>
 </optgroup>
 <optgroup label="Grønnsaker">
   <option>Potet</option>
   <option>Gulrot</option>
 </optgroup>
</select>

Sånn ca?

Endret av PT
Lenke til kommentar
Det er ikke nødvendigvis så mye hjelp i dette forumet...

En link til den omtalte lugin-en hadde jo vært greit for oss late som ikke orker å google :p

You're in no position to whine! :wee:

7276198[/snapback]

Hei, kryssklipping av sitater er dårlig gjort... :ph34r:

Men meningen med tråden var egentlig ikke å få hjelp (OK, det var et skjult rop om hjelp), men å finne ut hva alle andre gjør. Man er jo tøffest når man gjør som alle andre :)

Lenke til kommentar
Men meningen med tråden var egentlig ikke å få hjelp (OK, det var et skjult rop om hjelp), men å finne ut hva alle andre gjør. Man er jo tøffest når man gjør som alle andre :)

Sant nok. Portefølje r0xx.

Uansett, var det den siste tråden du tenkte på, der du avfeide George Bush' gode forslag om å gjøre siden litt bredere?

Lenke til kommentar

Sant nok. Portefølje r0xx.

Uansett, var det den siste tråden du tenkte på, der du avfeide George Bush' gode forslag om å gjøre siden litt bredere?

7276276[/snapback]

Jeg tok det som en spøk. Les mitt innlegg :)

Jeg avfeier aldri noen med en smiley - tar jeg noe alvorlig så får man et skikkelig svar (håper jeg)

Lenke til kommentar
Vil si det var et fint forslag, jeg da. Du har mye plass å gå på i bredden, og det vil løse problemet du beskriver. :)

7276315[/snapback]

Joa, men jeg er vanskelig av meg og nekter :) Det blir ikke like pent sånn som jeg vil ha det. Teit argument, men dere som designer ting selv kjenner dere sikekrt igjen i barnehagementaliteten når man har funnet på noe pent som ikke virker :)

Kan jeg bruke dette scriptet i menyen min?

http://www.24fun.com/downloadcenter/textro...exploder/t.html

:p

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve niceforms, men for ustabil i mine øyne.

7273906[/snapback]

Jeg fikk ikke checkboxes og radio-knapper til å funke i demoen der. Firefox 2.0.

7273920[/snapback]

Prøvde du å klikke på teksten eller boksen? Trykker jeg på teksten, så fungerte det hos meg (FF 2.0)

7274112[/snapback]

For min del er det ubrukelig om jeg ikke kan klikke på boksen for å markere en checkbox/radio-boks.

Mr. Berg; Spamtrolling går ikke i lengden. :)

Lenke til kommentar
Det er mulig jeg syter her, men to tråder, til sammen 140 visninger, totalt null fornuftige svar. Det er ikke nødvendigvis så mye hjelp i dette forumet...

7275590[/snapback]

Ikke alltid, tydeligvis :)

Jeg tok derimot selvkritikk på at jeg ikke klarte å hjelpe :p. I tillegg ville du gå vekk fra å gjøre det manuelt, men ikke å gjøre det "automagisk".

:whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...