Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Har du begynt å leve under janteloven, enden? Hvordan skal potensielle klienter få innkikk i ferdighetene til en utenom en portefølje?

7253539[/snapback]

Uhm, er det ikke nettopp det jeg argumenterer for da? Folk som faktisk presenterer seg ovenfor klienter - altså de som driver med dette som en inntekt bør ha porteføljer.

Andre, som ikke viser seg fram for potensielle klienter trenger ingen portefølje og virker litt wannabe proffe når de kaller skrytesiden sin for en portefølje.

Jeg er fullstendig klar over at jeg er helt på jordet, da skryteside og portefølje teknisk sett er helt på identisk. Allikevel synes jeg det går et skille og at litt for mange virker wannabe når de kaller skrytet sitt for en portefølje :)

Jeg lever faktisk litt under janteloven også når det gjelder yrkesstolthet. Jeg mener faktisk at en proffesjonell skal få kalle sin ting noe annet enn en ikke-proffesjonell, selv om det er samme tingen. Jeg snakker ikke om noe forbud her, men om å ikke tråkke på tærne til de som driver med dette proffesjonelt.

Satt på spissen: Man skal ikke tro man er like kul som proffesjonelle webdesignere selv om man er like flink til å lage gode nettsider

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med enden.

Portefølje blir for dumt for en som bare vil briefe. Da kan han like gjerne finne et annet ord, som ikke forbindes med en profesjonell som skal forme sin økonomiske gevinst utav det.

Men det blir nok vanskelig å få bukt med det. Det har vel blitt en trend satt av personer folk hører litt for mye på, på lik linje med mye annet innen bransjen..

( :mrgreen: )

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Jeg har sikret meg [email protected]. Selv om du ikke bryr deg, kan det være andre som synes at det kanskje er artig å sikre seg en slik adresse. Det var et tips som kun var godt ment fra min side, JonT.

Edit: Sikret meg også [email protected], [email protected] og mange venners fornavn. Disse er ikke akkurat tilgjengelige på gamle hotmail.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Man må visst velge ett land som har provinsene, velger man norge vil den gå tilbake til opprinnelig url. :(

Edit: Nei det må man ikke, så lenge man laster inn scriptet ETTER at du har valgt land.

Da har man registrert:

[email protected]

fornavn(del #2)@live.no

[email protected]

[email protected]

[email protected](til fremtidig side)

[email protected](Yay^^)

:tease:

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Kan selvsagt ikke stå noe der som ikke er i systemet deres. Men du kan skrive en del adresser som du siden kan velge mellom.

Her er scriptet i sin fulle helhet (da uten @live.no)

javascript:function r(q){} function s(q){e[q] = new Option(a[q],a[q])}; r(e = document.getElementById("idomain").options);r(d="live.");r(a = new Array("hotmail.com","hotmail.co.uk","msn.com",d+"com",d+"be",d+"ca",d+"co.uk",d+"de",d+"fr",d+"it"/*mEss.be*/,d+"nl")); for (i=0;i<a.length;i++){ s(i ) }alert("Success - additional domains added!");

Lenke til kommentar
[email protected]? :)

7255979[/snapback]

Heh, ja. Blir en fin spam-boks tenker jeg.

Noen andre som har vært borti lignende problem?

Beklager! Du kan ikke gå til denne siden.

Det kan ha følgende årsaker:

* Du er ikke autorisert til å se den

* Du har støtt på et teknisk problem, og det kan være du må prøve på nytt

Finn ut mer om andre betaprogrammer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...