Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det ser ut til at Django kan funke på serveren min likevel.. Versjonen som er ute nå krever versjon 2.3 av Python, serveren har 2.3.5. Skal teste å installere gjennom shell når jeg kommer hjem igjen Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det ser ut til at Django kan funke på serveren min likevel.. Versjonen som er ute nå krever versjon 2.3 av Python, serveren har 2.3.5. Skal teste å installere gjennom shell når jeg kommer hjem igjen 7249361[/snapback] Tviler:Is Django or TurboGears compatible with The Grid?The popular Django and TurboGears rapid web application frameworks for python are currently not compatible with the Grid. In the future we may develop special Container solutions offering premium development environments for these frameworks. Please contact our Sales department to express your interest in Django and TurboGears Containers. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har sett det, men det skader jo ikke å prøve. Det kommer an på når de har skrevet teksten, og om det har kommet noen nyere versjoner av Django siden.. Jeg skal uansett teste og se om jeg får det til å funke. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Django har kjørt på min dreamhost server med python 2.3 i 4-5 mnd nå, men det er bare å prøve! Edit: Hvor er den billigste plassen å registrere .no domene? Jeg skal bare registrere. Hostingen skal jeg ha en annen plass. Endret 9. november 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg bruker Domeneshop - 125,- for dot-no Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er ikke domeneregistreringen / årsavgiften det samme så og si alle plasser? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Ja, jeg går for domeneshop.no, ser ut som det vil være lett å flytte DNSen der. Endret 9. november 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lurer på om jeg skal flytte over beyond-sanity.com til Grid-Serveren min, men så mye kål som Berg hadde med STW og flytting av domene, tror jeg kanskje jeg står over... Selv om det helt klart hadde vært best å ha alt på én server.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Men, beyond-sanity.com er vel en helnorsk side? Så da ville jeg beholdt den på server i Norge jeg Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg tar kvelden jeg, så får vi heller se om det blir 1337 posting her i tråden og koding. Har fri på fredag. 7247451[/snapback] Jeg er syk idag. *Sette seg ned med lekser* Så kan jeg kode etterpå^^ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Lurer på om jeg skal flytte over beyond-sanity.com til Grid-Serveren min, men så mye kål som Berg hadde med STW og flytting av domene, tror jeg kanskje jeg står over... Selv om det helt klart hadde vært best å ha alt på én server.. 7249683[/snapback] Jeg har flytta en del domener fra og til STW men har aldri opplevd det samme som Berg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mye jobb medfører at færre tar seg bryet, ergo tjener dem mer penger. 7243626[/snapback] Sant nok, men legg av deg den ekle kapitalismeforståelsen din. 7243640[/snapback] Lurer på om jeg skal flytte over beyond-sanity.com til Grid-Serveren min, men så mye kål som Berg hadde med STW og flytting av domene, tror jeg kanskje jeg står over... 7249683[/snapback] Jesper er et offer for gjennomtenkt pengeinntjening.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hihi! Jesper: Ta det i sommerferien, som et sommerprosjekt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det kan jeg jo gjøre, da har jeg i det minste nok tid til å vente Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du kjøpte vel den med Core 2 Duo fremfor Core Duo? 7249121[/snapback] Seff. 7249194[/snapback] Når var det Core 2 Duo MacBooken kom? Denne uken? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Jeg vurderer å bytte til Linux på 1Ghz PIII maskinen min. Først må jeg finne erstattere for alle min programmer. Endret 9. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Den kom vel i går, tror jeg.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Winamp - XMMS mIRC - XCHAT MSN - ? VLC(Spille av filmer/serier) - ? Everest Home Edition - ? Notepad2 - NEdit Opera,FF,IE - Opera,FF,?(IE er neppe noe som kan skaffes på Linux, men jeg tenker mest på å teste sider og kode^^) Photoshop - ?(Totalnekt for GIMP) uTorrent - ? M$ Office Word - ? MagicISO - ? Daemon toolz - ? Trenger hjelp til å finne erstattere for linux til alle "?"! Jeg vet det clvn, hadde tenkt å skrive: Siden dette godt kan kalles for nerdenes SO, selv om det også er ett utviklersted så spør jeg her. Bare det at jeg aldri kom så langt. Noen som har noe å si om NEdit? Endret 9. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 *snip* 7251644[/snapback] Og så tar man en fin titt på tittelen på dette emnet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Winamp - XMMSmIRC - XCHAT MSN - gaim VLC(Spille av filmer/serier) - vlc virker på linux også Everest Home Edition - hva er dette? Notepad2 - emacs (virker også på windows) Opera,FF,IE - Opera,FF,?(IE er neppe noe som kan skaffes på Linux, men jeg tenker mest på å teste sider og kode^^) Photoshop - GIMP - Du har ikke så mange andre gode valg uTorrent - tja.. M$ Office Word - Open Office MagicISO - Hva er dette? Daemon toolz - Hva er dette? Trenger hjelp til å finne erstattere for linux til alle "?"! Jeg vet det clvn, hadde tenkt å skrive: Siden dette godt kan kalles for nerdenes SO, selv om det også er ett utviklersted så spør jeg her. Bare det at jeg aldri kom så langt. Noen som har noe å si om NEdit? 7251644[/snapback] Jeg legger bare svarene mine inn i listen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå