Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spørsmålet er vel heller: Hva i svarteste granskauen skal du med en slik server?

7247419[/snapback]

Det er jo status. Det er som å sammenligne en som kjører Lada med en med BMW. Eller en som scorer Sharon Stone vs en som scorer med Jessica Alba. Eller en med H&M belte vs en med Luise Berry. En med to kjærester vs en med tre. En som spanderer drinker på damene vs en som ikke trenger det. En som kjører slalom vs en som kjører snowboard. En som... ja dere tar poenget :D

Lenke til kommentar

Er det status å ha en BMW som har toppfart på 50 km/t? Er det status å ha et for kort Luise Berry-belte til at det når rundt livet ditt? Er det virkelig status å ha to og tre kjærester? Er det status å være så kjip at du ikke får spandere drinker på damene? Er det status å kjøre snowboard bananstyle?

:p

Så lenge Karsrud ikke viser til finere tall forkaster jeg alle argumenter. :wee:

Lenke til kommentar
Aaah, da var ein flunkande ny Macbook bestilt! :)

Tips: Kjøp gjennom studenttorget.no.

7249117[/snapback]

Jasså?

Ikke en MacBook Pro altså? :wee:

Jesper Karsrud: Jeg har en server med 206.9 GB lagring (får 1GB ekstra hver uke) har 2264 GB transfer i måneden og for hver måned får jeg 16 GB ekstra.

Dreamhost FTW, aner ikke hva jeg skal med all den plassen da, kanskje jeg skal lage en gigantisk webbasert rainbowtable for LM, SHA1 og MD5 :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...