Jesper Karsrud Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Da var GridServer bestilt Gjennomsnittlig tid for tur-retur i millisekunder: minimum = 185ms, maksimum = 188ms, gjennomsnittlig = 186ms Endret 8. november 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 180ms er vannvittig mye. Jeg pinger jorgis.com på 18ms, vikingboard.com på 21ms. Frister veldig lite å kjøpe hosting fra USA. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Syns det var vanvittig mye, ja... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg skylder på dårlig nettverk herfra.. Sitter på menighetssenteret, og der er det full aktivitetet på nettverket frem til rundt 10 i kveld... Skal teste i natt, uten bruk av linja hjemme i det hele tatt. Uansett, er kos med GS uansett =) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Og GridServer er hva? Virtuell hosting, spredt over flere fysiske servere? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 http://mediatemple.net/webhosting/gs/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Spørsmålet er vel heller: Hva i svarteste granskauen skal du med en slik server? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg tar kvelden jeg, så får vi heller se om det blir 117 posting her i tråden og koding. Har fri på fredag. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Spørsmålet er vel heller: Hva i svarteste granskauen skal du med en slik server? 7247419[/snapback] Det er jo status. Det er som å sammenligne en som kjører Lada med en med BMW. Eller en som scorer Sharon Stone vs en som scorer med Jessica Alba. Eller en med H&M belte vs en med Luise Berry. En med to kjærester vs en med tre. En som spanderer drinker på damene vs en som ikke trenger det. En som kjører slalom vs en som kjører snowboard. En som... ja dere tar poenget Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er det status å ha en BMW som har toppfart på 50 km/t? Er det status å ha et for kort Luise Berry-belte til at det når rundt livet ditt? Er det virkelig status å ha to og tre kjærester? Er det status å være så kjip at du ikke får spandere drinker på damene? Er det status å kjøre snowboard bananstyle? Så lenge Karsrud ikke viser til finere tall forkaster jeg alle argumenter. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har fått tre tilbud om leie av plass på serveren allerede, og med en OK pris for leie i ett år, har jeg allerede dekket 1/3 av årsavgiften.. Blir penger av sånt, og penger er ikke dumt Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kan jo hoste side for menigheten å Karsrud! (y) Har du python og django på den eller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Skulle tro han hadde støtte for de fleste teknologier, egentlig... Burde i alle fall være sånn. Kan noen være så snille og finne opp et nytt kommandosystem for FTP? Slik det er i dag tar det jo gjerne et par dager å slette en katalog med mange filer i på en server... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har du python og django på den eller? 7248319[/snapback] Python: ja, Django: nei. Mener jeg leste at Django ikke var støttet av serverne, men det bør jo finnes en måte å fikse det på.. De driver i hvertfall og ser etter en måte å lage en Django container på lik linje med RoR containeren de har nå.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Aaah, da var ein flunkande ny Macbook bestilt! Tips: Kjøp gjennom studenttorget.no. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du kjøpte vel den med Core 2 Duo fremfor Core Duo? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du kjøpte vel den med Core 2 Duo fremfor Core Duo? 7249121[/snapback] Seff. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Aaah, da var ein flunkande ny Macbook bestilt! Tips: Kjøp gjennom studenttorget.no. 7249117[/snapback] Jasså? Ikke en MacBook Pro altså? Jesper Karsrud: Jeg har en server med 206.9 GB lagring (får 1GB ekstra hver uke) har 2264 GB transfer i måneden og for hver måned får jeg 16 GB ekstra. Dreamhost FTW, aner ikke hva jeg skal med all den plassen da, kanskje jeg skal lage en gigantisk webbasert rainbowtable for LM, SHA1 og MD5 Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Macbook Pro er avlegs, Bjørn. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Macbook Pro er avlegs, Bjørn. 7249223[/snapback] Jeg skal kjøpe meg en ny når Intel Quad CPUen kommer på de Endret 9. november 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå