PT Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan i grunn bare fjerne faden helt. Den har jo ingen nytteverdi at all. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan i grunn bare fjerne faden helt. Den har jo ingen nytteverdi at all. 7241161[/snapback] Det er jævla sleek. Eneste forskjellen @ nå er at man ikke ser bildet laster. Den faden er mye, mye raskere nå. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 fjern js du. alt annet er clean, js er alt annet en clean Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvorfor ikke JS? Hvor stor er gruppen som har JS deaktivert..? Daniel; Jeg syns det var pent, og jeg likte fadingen (selv om det tydeligvis er som å banne i kirka). Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvor stor er gruppen som liker den tacky js-effekten? < > Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg tipper; ganske stor. Kanskje ikke hardcore webdesignere, men hvor stor del utgjør de..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvorfor ikke JS?Hvor stor er gruppen som har JS deaktivert..? Daniel; Jeg syns det var pent, og jeg likte fadingen (selv om det tydeligvis er som å banne i kirka). 7241366[/snapback] JS-fadingen hakker temmelig heftig hos meg. Vil tro alle med svakere CPU enn ~ 2 GHz ikke vil like fadingen, altså drøyt 99%. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg har 3.2Ghz og det hakket og var stygt Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nå er testsida oppdatert med et nytt konsept... danielforsbakk.com har fått det nye, uten fading. Men ta en titt på konseptet... verdt å følge opp? http://danielforsbakk.com/test.php Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nå er testsida oppdatert med et nytt konsept... danielforsbakk.com har fått det nye, uten fading. Men ta en titt på konseptet... verdt å følge opp? http://danielforsbakk.com/test.php 7241749[/snapback] Nei, ihvertfall ikke med så smal comments dings. Grusom scrollers Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hæhæhæ, så grisestygt det ble nå dan1el. Sorry. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hæhæhæ, så grisestygt det ble nå dan1el. Sorry. 7242954[/snapback] Drit i designet... det er ideen jeg skulle vise fram. Jeg vet det er stygt som juling, men det er begrensa hva jeg får til så seint... :{ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Veit ikke om jeg liker ideen heller, jeg. Du kan jo alltids videreutvikle litt, men jeg tror jeg kommer til å like gamlemåten best. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Veit ikke om jeg liker ideen heller, jeg. Du kan jo alltids videreutvikle litt, men jeg tror jeg kommer til å like gamlemåten best. 7243192[/snapback] Det var det en god natts søvn fant ut og... Ze dropped. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) *Fråde fra munnen* FAEN! Mottok mail fra STW i morges, type standardmail, der det sto: ServeTheWorld received notification on Nov 6 2006 12:00AM (EST) that you have requested a transfer to another domain name registrar. If you want to proceed with this transfer, you do not need to respond to this message. If you wish to either cancel or expedite the transfer, please respond to this message before Nov 11 2006 12:00AM (EST) by using the following URL: (Sensurert link.) If we do not hear from you by Nov 11 2006 12:00AM (EST), the transfer will proceed. GAH! Endret 8. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hehe, såpass. Hadde vært 10x lettere, bedre og sikrere om man måtte bekrefte uansett hva man ville, samt det ville vært raskere for kunden.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mhm. Akkurat nå er jeg møkkalei av dette maset. Hva i h****** er vitsen med å vente med å gjøre noe uten å la kunden få bekrefte med en gang at jeg faktisk vil flytte? Og hvorfor i all verden fungerer ikke de skjemaene jeg har vært gjennom før, samt transferkoden at jeg faktisk har lyst til å flytte domenet? Og har de null forståelse for at folk vil gjøre sånt på et minimum av tid? Gah... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mye jobb medfører at færre tar seg bryet, ergo tjener dem mer penger. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sant nok, men legg av deg den ekle kapitalismeforståelsen din. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Haha, realisme heter det. Skal man overleve må man tjene penger, og det betyr ofte ugreie løsninger for noen (dog ikke det lureste å la det gå utover kundene).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå