Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke JS?

Hvor stor er gruppen som har JS deaktivert..?

Daniel; Jeg syns det var pent, og jeg likte fadingen (selv om det tydeligvis er som å banne i kirka). :)

7241366[/snapback]

JS-fadingen hakker temmelig heftig hos meg. Vil tro alle med svakere CPU enn ~ 2 GHz ikke vil like fadingen, altså drøyt 99%. :)

Lenke til kommentar

*Fråde fra munnen* FAEN! Mottok mail fra STW i morges, type standardmail, der det sto:

ServeTheWorld received notification on Nov  6 2006 12:00AM (EST) that you have requested a transfer to another domain name registrar.  If you want to proceed with this transfer, you do not need to respond to this message.  If you wish to either cancel or expedite the transfer, please respond to this message before Nov 11 2006 12:00AM (EST) by using the following URL:

(Sensurert link.)

If we do not hear from you by Nov 11 2006 12:00AM (EST), the transfer will proceed.

GAH! :wallbash: Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Mhm. Akkurat nå er jeg møkkalei av dette maset. Hva i h****** er vitsen med å vente med å gjøre noe uten å la kunden få bekrefte med en gang at jeg faktisk vil flytte? Og hvorfor i all verden fungerer ikke de skjemaene jeg har vært gjennom før, samt transferkoden at jeg faktisk har lyst til å flytte domenet? Og har de null forståelse for at folk vil gjøre sånt på et minimum av tid?

Gah...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...