Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, dumme meg skjønte ikke en ting: Er en CSS-fil valid når det kommer opp:

W3C CSS Validator Results for file://localhost/style.css

No error or warning found

To work as intended, your CSS style sheet needs a correct document parse tree. This means you should use valid HTML.

Valid CSS information

*koden...*

Lenke til kommentar
OK, dumme meg skjønte ikke en ting: Er en CSS-fil valid når det kommer opp:
W3C CSS Validator Results for file://localhost/style.css

No error or warning found

To work as intended, your CSS style sheet needs a correct document parse tree. This means you should use valid HTML.

Valid CSS information

*koden...*

7237060[/snapback]

Bare send link til html filen (hvor du har lagt til link til stylesheetet), og ikke direkte til CSS stylesheetet, så får du sånn pent "No error or warning found,

Congratulations!"

Lenke til kommentar
Yessda, starta på kurs for å få lappen til M113 her i dag. Ser jo ut til å kunne bli artig, det :)

*googler M113*

Oh, nice! Du får ta med deg en når du er ferdig i armyen; kjøre om kapp med Golfen til Marvil? Oyes!

7231580[/snapback]

Tihi. Har større motor, iallefall - om den går fortare er ei heilt anna sak. Berre belta mine er tyngre enn heile bilen til Marvil :p Skal forresten kjøre ein litt rar versjon av vogna, M-548 heiter den (basert på M113), og er ein "lastebil på belter". Den er sinnsvakt stygg, og har visst ein tendens til å ta fyr sånn heilt uten vidare. Det blir interessant.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Jeg har mulighet til å ha mange toppnivådomener på ett og samme webhotell under én og samme konto, ja. :)

Gratis er det jo imidlertid ikke.

7236520[/snapback]

Samme som Domeneshop da. Hva er den kjempestore fordelen med dette? Ett login riktignok, men er det ellers noe?

Kjipt med STW da :(

Lenke til kommentar
Cut the JS crap.

7240180[/snapback]

It is ze sweetness.

7240290[/snapback]

Enig i at du bør kutte ut Javascript. Det eneste stedet "javascript animasjons effecter" funker er Wordpress. Skjønt der syns jeg de også egentlig burde kuttet det ut. Javascript bør ikke brukes på design, med unntak av kanskje ting som å få gjennomsiktige og rounded corners, vis det ikke finnes noen andre gode løsninger.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Samme som Domeneshop da. Hva er den kjempestore fordelen med dette? Ett login riktignok, men er det ellers noe?
+. Jeg trenger bare et stort pluss, ikke mange små - og det store plusset er nettopp å kunne administrere alt via én side, der jeg har alt tilgjengelig. :)

7240343[/snapback]

Bruker man egentlig det kontrollpanelet så mye? Den eneste jeg noen gang gjør på mine kontrollpanel er å sette opp noe DNS-greier på de domenene jeg ikke kjører autorativ DNS selv, samt å administrere e-post. Det er med andre ord ikke mange besøkene i året det er snakk om...

Skjønner ikke dette med at kontrollpanelet er så viktig jeg.

Lenke til kommentar

Folkens, trenger hjelp til noe småtteri.

Har nå en <div> som skjules, men bringes til dagens lys via denne:

document.write('<p><a href="#pop" onclick="document.getElementById(\'zehidden\').style.display = \'\';this.parentNode.removeChild(this);">Click here to view details and comments<\/a>. There are currently zero comments...<\/p>');

Du ser at teksten som åpner <div id="zehidden"> forsvinner... dette er meninga. Men teksten som ikke er en link, dvs "There are currently.." forsvinner ikke... tips?

Lenke til kommentar

Hva med å flytte onclick-eventen til <p>-taggen?

Det som irriterer meg med JS-fade-thingien er at den begynner etter at resten av siden er lastet. Når jeg må vente 2-3 sekunder ekstra for å få se bildet blir jeg bare irriterert.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hva med å flytte onclick-eventen til <p>-taggen?

Det som irriterer meg med JS-fade-thingien er at den begynner etter at resten av siden er lastet. Når jeg må vente 2-3 sekunder ekstra for å få se bildet blir jeg bare irriterert.

7240849[/snapback]

Tips til å få ting til å gå raskere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...