Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Så ikke ut til at STW kunne hjelpe. Så, det var vel siste gangen jeg var i kontakt med STW i forhold til noen av mine domener. Fine greier. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Var det slik å forstå Berg, at du med ditt nye webhotell, hadde ubegrensede topp-domener, eller er det bare jeg som har misforstått nok en gang? I så fall legger jeg skylden på Maskinlæring og Nevrale nett... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har mulighet til å ha mange toppnivådomener på ett og samme webhotell under én og samme konto, ja. Gratis er det jo imidlertid ikke. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 OK, dumme meg skjønte ikke en ting: Er en CSS-fil valid når det kommer opp: W3C CSS Validator Results for file://localhost/style.cssNo error or warning found To work as intended, your CSS style sheet needs a correct document parse tree. This means you should use valid HTML. Valid CSS information *koden...* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jada, validerer den. Kommer alltid mer enn du spør om (tips og stæsj). No error or warning found Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 OK, dumme meg skjønte ikke en ting: Er en CSS-fil valid når det kommer opp:W3C CSS Validator Results for file://localhost/style.cssNo error or warning found To work as intended, your CSS style sheet needs a correct document parse tree. This means you should use valid HTML. Valid CSS information *koden...* 7237060[/snapback] Bare send link til html filen (hvor du har lagt til link til stylesheetet), og ikke direkte til CSS stylesheetet, så får du sånn pent "No error or warning found, Congratulations!" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Yessda, starta på kurs for å få lappen til M113 her i dag. Ser jo ut til å kunne bli artig, det *googler M113* Oh, nice! Du får ta med deg en når du er ferdig i armyen; kjøre om kapp med Golfen til Marvil? Oyes! 7231580[/snapback] Tihi. Har større motor, iallefall - om den går fortare er ei heilt anna sak. Berre belta mine er tyngre enn heile bilen til Marvil Skal forresten kjøre ein litt rar versjon av vogna, M-548 heiter den (basert på M113), og er ein "lastebil på belter". Den er sinnsvakt stygg, og har visst ein tendens til å ta fyr sånn heilt uten vidare. Det blir interessant. Endret 7. november 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 "Programmer ett militær kjøretøy" Ser det for meg, 50 ivrige nerder sitter dag og natt for å programmere inn lydfiler med stønning og basshunter som skal spilles som propeganda-skjit borte hos våre søte naboer. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har mulighet til å ha mange toppnivådomener på ett og samme webhotell under én og samme konto, ja. Gratis er det jo imidlertid ikke. 7236520[/snapback] Samme som Domeneshop da. Hva er den kjempestore fordelen med dette? Ett login riktignok, men er det ellers noe? Kjipt med STW da Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 No feedback på http://danielforsbakk.com/test.php før jeg "lanserer" den? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 No feedback på http://danielforsbakk.com/test.php før jeg "lanserer" den? 7240152[/snapback] Grei nok, men this page needs some work... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg syns den gamle var finere, hadde du bare minsket gradienten en smule. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Cut the JS crap. 7240180[/snapback] It is ze sweetness. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Samme som Domeneshop da. Hva er den kjempestore fordelen med dette? Ett login riktignok, men er det ellers noe? +. Jeg trenger bare et stort pluss, ikke mange små - og det store plusset er nettopp å kunne administrere alt via én side, der jeg har alt tilgjengelig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Cut the JS crap. 7240180[/snapback] It is ze sweetness. 7240290[/snapback] Enig i at du bør kutte ut Javascript. Det eneste stedet "javascript animasjons effecter" funker er Wordpress. Skjønt der syns jeg de også egentlig burde kuttet det ut. Javascript bør ikke brukes på design, med unntak av kanskje ting som å få gjennomsiktige og rounded corners, vis det ikke finnes noen andre gode løsninger. Endret 7. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Samme som Domeneshop da. Hva er den kjempestore fordelen med dette? Ett login riktignok, men er det ellers noe? +. Jeg trenger bare et stort pluss, ikke mange små - og det store plusset er nettopp å kunne administrere alt via én side, der jeg har alt tilgjengelig. 7240343[/snapback] Bruker man egentlig det kontrollpanelet så mye? Den eneste jeg noen gang gjør på mine kontrollpanel er å sette opp noe DNS-greier på de domenene jeg ikke kjører autorativ DNS selv, samt å administrere e-post. Det er med andre ord ikke mange besøkene i året det er snakk om... Skjønner ikke dette med at kontrollpanelet er så viktig jeg. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Folkens, trenger hjelp til noe småtteri. Har nå en <div> som skjules, men bringes til dagens lys via denne: document.write('<p><a href="#pop" onclick="document.getElementById(\'zehidden\').style.display = \'\';this.parentNode.removeChild(this);">Click here to view details and comments<\/a>. There are currently zero comments...<\/p>'); Du ser at teksten som åpner <div id="zehidden"> forsvinner... dette er meninga. Men teksten som ikke er en link, dvs "There are currently.." forsvinner ikke... tips? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hva med å flytte onclick-eventen til <p>-taggen? Det som irriterer meg med JS-fade-thingien er at den begynner etter at resten av siden er lastet. Når jeg må vente 2-3 sekunder ekstra for å få se bildet blir jeg bare irriterert. Endret 7. november 2006 av PT Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva med å flytte onclick-eventen til <p>-taggen? Det som irriterer meg med JS-fade-thingien er at den begynner etter at resten av siden er lastet. Når jeg må vente 2-3 sekunder ekstra for å få se bildet blir jeg bare irriterert. 7240849[/snapback] Tips til å få ting til å gå raskere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå