Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JonT: Nå vet ikke jeg om du har lest innboksen din, men tilbudet om prosessoren står ved.

7228965[/snapback]

Nei det har jeg ikke. Men når det står 0 nye i menyen (selv om det faktisk er uleste meldinger i innboksen) er det ikke så rart jeg ikke leser dem.

Får sende inn en klage til forumstyret.

Lenke til kommentar
All 16,777,216 RGB colours :ohmy:

7229351[/snapback]

Ja, nokon har underhaldning på den måten òg :)

Hva har skjedd med CSS Zen Garden? Har jo ikke kommet noen nye design der på månedsvis.

7229532[/snapback]

Gammalt nytt?

Kan tenke meg at Shea berre gjekk lei av å oppdatere den, samtidig som folk slutta meir eller mindre å sende inn forslag. Eg hadde ikkje orka å drive å oppdatere ei slik side i all evighet iallefall :p

Yessda, starta på kurs for å få lappen til M113 her i dag. Ser jo ut til å kunne bli artig, det :)

Lenke til kommentar
Ahh. Endelig fikk jeg transfer code av STW, og flytteprosessen er endelig i gang. Lurer på hvor mye mail som har gått tapt på grunn av  dette.

7231947[/snapback]

Åh, nedetid på mail er kjipt :( Men hvis det er snakk om helgen og stw er litt duglige så har de vel hatt en reserve MX som har tatt mailen for deg? Spørsmålet er hvor lenge den holder på den.

Lenke til kommentar
Åh, nedetid på mail er kjipt :( Men hvis det er snakk om helgen og stw er litt duglige så har de vel hatt en reserve MX som har tatt mailen for deg? Spørsmålet er hvor lenge den holder på den.

Har ikke peiling på om de har en MX, som du kaller det. (Hva står MX for? Er dette allmennkunnskap? :p)

Uansett, domenet har vel vært nede en god stund, godt over en uke vil jeg tro. Kan sende en mail og høre med dem.

Lenke til kommentar
Ahh, elsker følelsen du får når du endelig får til noe du har strevd med en god stund.

7233983[/snapback]

Kan si meg enig med deg der. Klarte i går å få en html-side og en css-fil til å validere (heter det det?) etter en del arbeid. Sikkert no-big-deal for dere, men jeg var litt stolt av meg. :p

Lenke til kommentar
Har ikke peiling på om de har en MX, som du kaller det. (Hva står MX for? Er dette allmennkunnskap? :p)

Uansett, domenet har vel vært nede en god stund, godt over en uke vil jeg tro. Kan sende en mail og høre med dem.

7233970[/snapback]

MX er en forkortelse for Mail Exchanger, og kommer opprinnelig fra navnet på DNS-oppslaget for e-postservere. Det er ikke noe annet enn en geeky måte å si mailserver på. Backup MX er en "store and forward" server som tar i mot all mail og holder på den x antall timer/dager dersom den primære mailserveren er nede.

Du kommer nok borti det på skolen etter hvert, med mindre du velger en helt teoretisk linje :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...