Haraldson Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 JonT: Gimme sumethin' new. Fresh. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 JonT: Nå vet ikke jeg om du har lest innboksen din, men tilbudet om prosessoren står ved. Nå må jeg rekke konfemøte, "me pratast". Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 æsj, denne oppgaven er så uendelig umulig ved å kun bruke tables Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 JonT: Nå vet ikke jeg om du har lest innboksen din, men tilbudet om prosessoren står ved. 7228965[/snapback] Nei det har jeg ikke. Men når det står 0 nye i menyen (selv om det faktisk er uleste meldinger i innboksen) er det ikke så rart jeg ikke leser dem. Får sende inn en klage til forumstyret. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 All 16,777,216 RGB colours Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) All 16,777,216 RGB colours 7229351[/snapback] Noen har for mye fritid Endret 6. november 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hva har skjedd med CSS Zen Garden? Har jo ikke kommet noen nye design der på månedsvis. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Fy! Er på skolen, trykket på linken da læreren min stod bak meg.. Heldigvis så han ikke noe 7228491[/snapback] Har du sett din avatar? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 All 16,777,216 RGB colours 7229351[/snapback] Ja, nokon har underhaldning på den måten òg Hva har skjedd med CSS Zen Garden? Har jo ikke kommet noen nye design der på månedsvis. 7229532[/snapback] Gammalt nytt? Kan tenke meg at Shea berre gjekk lei av å oppdatere den, samtidig som folk slutta meir eller mindre å sende inn forslag. Eg hadde ikkje orka å drive å oppdatere ei slik side i all evighet iallefall Yessda, starta på kurs for å få lappen til M113 her i dag. Ser jo ut til å kunne bli artig, det Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Yay, jeg er superhacker 2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Yessda, starta på kurs for å få lappen til M113 her i dag. Ser jo ut til å kunne bli artig, det *googler M113* Oh, nice! Du får ta med deg en når du er ferdig i armyen; kjøre om kapp med Golfen til Marvil? Oyes! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Er det noen som skal på tg? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Er det noen som skal på tg? 7231666[/snapback] Jeg skal. Hvordan det?(Noen som er med og campe hw/gigabit rekken hele lanet? ) Endret 6. november 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ahh. Endelig fikk jeg transfer code av STW, og flytteprosessen er endelig i gang. Lurer på hvor mye mail som har gått tapt på grunn av dette. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ahh. Endelig fikk jeg transfer code av STW, og flytteprosessen er endelig i gang. Lurer på hvor mye mail som har gått tapt på grunn av dette. 7231947[/snapback] Åh, nedetid på mail er kjipt Men hvis det er snakk om helgen og stw er litt duglige så har de vel hatt en reserve MX som har tatt mailen for deg? Spørsmålet er hvor lenge den holder på den. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Yessda, starta på kurs for å få lappen til M113 her i dag. Ser jo ut til å kunne bli artig, det *googler M113* Oh, nice! Du får ta med deg en når du er ferdig i armyen; kjøre om kapp med Golfen til Marvil? Oyes! 7231580[/snapback] Haha.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Åh, nedetid på mail er kjipt Men hvis det er snakk om helgen og stw er litt duglige så har de vel hatt en reserve MX som har tatt mailen for deg? Spørsmålet er hvor lenge den holder på den. Har ikke peiling på om de har en MX, som du kaller det. (Hva står MX for? Er dette allmennkunnskap? ) Uansett, domenet har vel vært nede en god stund, godt over en uke vil jeg tro. Kan sende en mail og høre med dem. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ahh, elsker følelsen du får når du endelig får til noe du har strevd med en god stund. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ahh, elsker følelsen du får når du endelig får til noe du har strevd med en god stund. 7233983[/snapback] Kan si meg enig med deg der. Klarte i går å få en html-side og en css-fil til å validere (heter det det?) etter en del arbeid. Sikkert no-big-deal for dere, men jeg var litt stolt av meg. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Har ikke peiling på om de har en MX, som du kaller det. (Hva står MX for? Er dette allmennkunnskap? ) Uansett, domenet har vel vært nede en god stund, godt over en uke vil jeg tro. Kan sende en mail og høre med dem. 7233970[/snapback] MX er en forkortelse for Mail Exchanger, og kommer opprinnelig fra navnet på DNS-oppslaget for e-postservere. Det er ikke noe annet enn en geeky måte å si mailserver på. Backup MX er en "store and forward" server som tar i mot all mail og holder på den x antall timer/dager dersom den primære mailserveren er nede. Du kommer nok borti det på skolen etter hvert, med mindre du velger en helt teoretisk linje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå