Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo prøve å sende en gang til, siden det virker som de ikke har mottatt mailen din.

Hiver meg på livesupporten i morra, selv om det virker som om hva de kan gjøre er ekstremt begrensa...

7225330[/snapback]

De har alltid løst alle mine problemer, så det er absolutt å anbefale. Det eneste de ikke kan er vel å ta imot og utføre bestillinger. Hva er det du trenger hjelp til? Flytte domene?

Utrolig kul avatar du har fått Runar.

Er det sånn du pleier å ha det IRL?

7225364[/snapback]

Takk! Jepp, akkurat sånn jeg har det IRL :cool:

Lenke til kommentar

Naa begynner jeg aa bli irritert. Domenet mitt ble stengt av fordi en spamrobot begynte aa sende spam ut fra kontaktskjemaet mitt. Jeg fjernet kontaktskjemaet, og skrev dette til web10. De sa de skulle aapne domenet etter 1-5 timer. Dette var paa FREDAG, og de har enda ikke aapnet det. Forbanna dansker!

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det nødvendig uansett, når man skal overføre et domene fra en registrar til en annen.

7225920[/snapback]

Normalt sett foregår dette mellom leverandørene. Dvs. du ber a om å flytte. De sier fra til B og B spør så deg om det er greit. Aldri opplevd at A krever autorisasjonskoden fra deg under bestilling. Opplever heller at flyttingen går fint uten at noen tillatelse er gitt :ermm:

:sick: Var jo en jæv#a pikk der. :(

7226976[/snapback]

Jeg regnet bare automatisk med at det var det ildet som var hotlinket jeg :wee:
Lenke til kommentar
Normalt sett foregår dette mellom leverandørene. Dvs. du ber a om å flytte. De sier fra til B og B spør så deg om det er greit. Aldri opplevd at A krever autorisasjonskoden fra deg under bestilling. Opplever heller at flyttingen går fint uten at noen tillatelse er gitt :ermm:

Greit nok, men denne gangen ble det rot på enden av året jeg hadde betalt for hos STW. Fikk i stand en deal der jeg, litt på overtid i forhold til betalingsfristen, fikk lov til å bare betale domenet. Deretter ble jeg satt som kontakt, og STW sa at jeg kom til å få 1-2 mailer om flyttinga av domenet siden jeg nå står som eier av domenet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...