Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 PT: Will do, men hele greia var jo at jeg egentlig trengte svar innen i dag. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det videre, hvordan jeg starter alt på nytt uansett. Får sende mail til DCVHost. *Gratulere Marvil før han lager ny post* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spam så mye du vil, Mr. Berg, du kommer aldri forbi meg! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spam så mye du vil, Mr. Berg, du kommer aldri forbi meg! Gjør jeg vel. Letth. Uansett, du mener jeg bør sende flere mailer? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spam så mye du vil, Mr. Berg, du kommer aldri forbi meg! Gjør jeg vel. Letth. Uansett, du mener jeg bør sende flere mailer? 7225007[/snapback] Ja, for det later til at mailen ikke har kommet fram, da du skal få automatisk svar tilbake. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det gir ingen mening. Har sendt tre mailer til tre forskjellige mailadresser under servetheworld.net fant jeg ut, om ingen har kommet fram vet ikke jeg. Testa nettopp GMail-kontoen mailene er sendt fra, og det funker fint å sende mail med den. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har 16 poster her, innen to uker har jeg 150, letth.(Evt. innen en uke, etter hvor sosial jeg skal være denne uken. ^^) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har 16 poster her, innen to uker har jeg 150, letth.(Evt. innen en uke, etter hvor sosial jeg skal være denne uken. ^^) 7225128[/snapback] I mine glansdager klarte jeg 100 innlegg per dag. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Det gir ingen mening. Har sendt tre mailer til tre forskjellige mailadresser under servetheworld.net fant jeg ut, om ingen har kommet fram vet ikke jeg. Testa nettopp GMail-kontoen mailene er sendt fra, og det funker fint å sende mail med den. 7225061[/snapback] Prøvd å sende til [email protected] flere ganger? Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I mine glansdager klarte jeg 100 innlegg per dag. Spesielt når vi styrte på i de fine trådene om 3-ordsfortellinger Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I mine glansdager klarte jeg 100 innlegg per dag. 7225230[/snapback] Hørt om å være litt sosial? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prøvd å sende til [email protected] flere ganger?Nei, men jeg har jo allerede konstatert at jeg får sendt fra meg ting, så problemet må jo ligge hos STW. Spesielt når vi styrte på i de fine trådene om 3-ordsfortellinger Det var tider. Hørt om å være litt sosial?Gledesdreper. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I mine glansdager klarte jeg 100 innlegg per dag. 7225230[/snapback] Hørt om å være litt sosial? 7225252[/snapback] Jepp, og jeg er en skikkelig veteran med lav postcount her inne. Woho. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 I mine glansdager klarte jeg 100 innlegg per dag. 7225230[/snapback] Hørt om å være litt sosial? 7225252[/snapback] Sosial? Aldri hørt om det. Neida, 100 innlegg gikk fort når en holdt på i treordfortellings-tråden. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spesielt når vi styrte på i de fine trådene om 3-ordsfortellinger 7225249[/snapback] Ååå, hva er det for noe? Om å gjøre å lage en fortelling med å bare bruke 3 ord? Virker i så fall som en umulig oppgave! Hvordan klarte dere det? Noen eksempler? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Spesielt når vi styrte på i de fine trådene om 3-ordsfortellinger 7225249[/snapback] Ååå, hva er det for noe? Om å gjøre å lage en fortelling med å bare bruke 3 ord? Virker i så fall som en umulig oppgave! Hvordan klarte dere det? Noen eksempler? 7225279[/snapback] Post 1: Det var en Post 2: gang en mann 3: som gikk bortover 4: gaten og spiste 5: døde reinsdyr. Kakemannen 6: åt fleinsopp, slik 7: at det skummet 8: i bekkalokkene. Da osv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Prøvd å sende til [email protected] flere ganger?Nei, men jeg har jo allerede konstatert at jeg får sendt fra meg ting, så problemet må jo ligge hos STW. 7225269[/snapback] Du kan jo prøve å sende en gang til, siden det virker som de ikke har mottatt mailen din. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sikkert sånn at en begynte en fortelling med tre ord, så fortsatte neste historien med tre ord osv. så ble det en lang historie. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Sikkert sånn at en begynte en fortelling med tre ord, så fortsatte neste historien med tre ord osv. 7225304[/snapback] ok, og så skulle en annen fortsett på fortellingen med sine 3 ord? Ble det ikke veldig mange som postet samtidig da? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Du kan jo prøve å sende en gang til, siden det virker som de ikke har mottatt mailen din. Hiver meg på livesupporten i morra, selv om det virker som om hva de kan gjøre er ekstremt begrensa... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Utrolig kul avatar du har fått Runar. Er det sånn du pleier å ha det IRL? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå