Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Syns enten Marva eller Larva skulle satt opp en liste over de forkortelsene som er mest vanlig. En gammel en som meg skjønner jo knapt halvparten av setningene noen ganger Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Syns enten Marva eller Larva skulle satt opp en liste over de forkortelsene som er mest vanlig. En gammel en som meg skjønner jo knapt halvparten av setningene noen ganger FFS = For Fucks Sake, eller for i svarte h*lvette på norsk. 1337 = Elite/Leet h4x = Hacke asl = age sex location Kan ikke så mange, ikke som jeg kommer på vertfall.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 OMG = oh my god PWND = Kommer av "owned" ( "Du suger!" ) - blei forkorta til ownd, så pwnd. aner ikkje korfor though, men uttal det gjerne "pawned". var dei eg kom på.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ikke rart enden blir litt fraværende til tider når maskina hans gjør slikt; Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Oh, litt flere; OMFG = Oh my f*cking God LOL = Laughing out Loud ROFL(MAO) = Rolling on floor laughing (my ass off) ASAP = As soon as possible N1 = Nice one QLT = Kult RTFM = Read the f*cking/fine manual Og så byttes "Ø" ut med "0", siden Ø ikke finnes på alle språk.. den har noe med unixkommandoen/uttrykket got root elns.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sigmoideus: Bra start dette *takker og bukker* Lærte i hvert fall en hel del i går, og det er jo bra bare det... Litt bedre farger, få opp alle tplene til å funke, og alle linkene, så blir det vel ikke så verst... Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Det var trangt der, sitter du virkelig med musa FORAN tastaturet!? Har den plassen jeg trenger her, og musen er foran tastaturet ja. Liker det slik og korfor er PCen open? tenk om du søler cola Holdt på å snu den ene kabinettviften Med PC'n på? btw, tror dere cfenzo blir sur dersom jeg poster "endenbildet" av han? enden som i meg? Enda værre når jeg sliter med et par tusen linjer kode med php DER er den ene styrken jeg ser med Skikkelig IDE. Sitter med Visual Studio og MANGE linjer asp/vb kode nå og debuggeren er gull verdt. Nå må det sies at det beste MS noen gang har sluppet er debuggeren til Visual Studio. Denne veier nesten opp for alle feil i samtlige windows versjoner!! Dette har virkelig blitt smiley heaven. Glad jeg har 3mbps ned... /me har postet 1000 innlegg på 46 dagerNå fortjener jeg vel en smiley jeg kan feire med cfenzo? WOW. Vet ikke om jeg skal gratulere deg eller banke deg. Må evaluere kvaliteteen først. Og jeg som var stolt av 4k innlegg på litt under året - mesteparten kvalitet minus 300 i denne tråden... (og forrige gang var da dama absolutt skulle få med seg en såpeserie, og ikke tillot meg å sitte på nett samtidig.. )Hva har nett med tv å gjøre? Noen jeg ikke har fått med meg? (og forrige gang var da dama absolutt skulle få med seg en såpeserie, og ikke tillot meg å sitte på nett samtidig.. )Enig nå prøvde vi den BSPlayeren men da kom det opp "unknown file xvid"??han prøvde å spille en annen film å da gikk det, noen som har en idè om hva som er prob.??? xvid codec og powerDVD takler alt! PowerDVD går for å være det beste programmet som takler mest /me låste døra i kveld..velkommen tilbake i morgen/dag tidlig.. Hvem ansatte deg? Må få en liste over alle med nøkler her... Mister jo kontrollen snart (ikke noe stygt om at du er ansatt. Velkommen til teamet) Alltid sånn når en går morgenskiftet.Drittungene sover enten til langt på dag, eller sitter som noen lys på skolen. Men fy søren så digg for oss som har litt å ta igjen Men det jeg lurer mest på er; Hvor i all verden er sjefen? Har han tatt seg en treukers og dratt til Bermuda uten å gi beskjed først?På tide noen bemerker at jeg er borte. OVERTID suger møkk... Ble 12 timer igår... PWND!FFS CTFC!! <--- /me spiller rtcw et Uff nei, LCD har den ulempen med å snu ryggen til deg når det kommer til døde pixler, kanskje en av grunnene til jeg ikke er helt sikker på om jeg vil ha LCD... selv om de har blitt langt mye bedre enn de var før da Som offisiell tester @ LCD testen til hw (Øivind Dahle) Kan jeg garantere deg at LCD eier crt anytime hvis du har en god LCD. Satt selv på de to beste 20,1" skjermene og de var simplethen rå (satt på andre og, men framhever de beste seff ). Ligger for tiden i forhandling om å skaffe meg testvinneren Ikke rart enden blir litt fraværende til tider når maskina hans gjør slikt;Maskinen min eier de flestes skal jeg si deg. Den på jobben derimot... Men det er stort sett jeg som slår den da... edit; tok meg to timer... Så var det resten av forumt. I'll be back Endret 4. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sigmoideus: integreringen av forumet så bra ut Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Som offisiell tester @ LCD testen til hw (Øivind Dahle) Kan jeg garantere deg at LCD eier crt anytime hvis du har en god LCD. Satt selv på de to beste 20,1" skjermene og de var simplethen rå (satt på andre og, men framhever de beste seff ). Ligger for tiden i forhandling om å skaffe meg testvinneren Hehe, hmm jo, testvinnere er jo sikkert greit kjøp, vel å merke at prisene på dem kanskje er litt stive Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=215498 Hit it guys Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Som offisiell tester @ LCD testen til hw (Øivind Dahle) Kan jeg garantere deg at LCD eier crt anytime hvis du har en god LCD. Satt selv på de to beste 20,1" skjermene og de var simplethen rå (satt på andre og, men framhever de beste seff ). Ligger for tiden i forhandling om å skaffe meg testvinneren Hehe, hmm jo, testvinnere er jo sikkert greit kjøp, vel å merke at prisene på dem kanskje er litt stive Da har du ikke sett del te: 20" + enda Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den var sykt fet fulu! Har drevet mye med php i mine yngre dager selv om jeg bare nærmer meg 16! Meget stilig design også! Har nå skrevet 1,5 sider om indianere på engelsk så jeg fortjener en runde warcraft snart Har begynt å høre på Stereophonics og Digg musikk det der.. Enden.hax@quoting btw: pwn. er det kuleste fjortiss ordet pwnt! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har samme LCD som deg Polecat! Den er så digg Er jo så deilig å lese tekst nå, og ble mye "lettere" å skrive oppgaver i Word da det ikke skjærer i øynene når man skal lese og gå over teksten! Men synd med døde pixler.. Fikk du fiksa det da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Men synd med døde pixler.. Fikk du fiksa det da? Jepp, litt kjærlig ilder-massasje, og den sprudlet av glede! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hmm.. Vurderer sterkt å kjøpe meg domene+server her! Noen som har et forslag til domene? Synes berg-online blir for enkelt. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hmm.. Vurderer sterkt å kjøpe meg domene+server her! Noen som har et forslag til domene? Synes berg-online blir for enkelt. mikka.net mikaelberg.com Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hmm.. Vurderer sterkt å kjøpe meg domene+server her! Noen som har et forslag til domene? Synes berg-online blir for enkelt. www.mikka.net/.com/.org/.whatever ? www.berg-online.net/.com/.org/.whatever Ellers kan eg berre fåreslå å finne deg et domenenavn du synest er stilig, og bygge opp ei ny side rundt det. Slik gjorde eg det .com domener er forresten tøffare enn .org Endret 4. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ordet "kul" og "fjortissord" i samme setning. syntax_error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå