Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, her har jeg ikke vært på et år eller to.

Kom over denne linken i en blogg ...

Webpages as Graphs

... og tenkte jeg skulle poste den her. Litt morsom applet som lager en graf med en fargekodet "node" for hver HTML-tag du har på siden din. Spesielt dårlige sider kan faktisk gi fine mønstre. Det eneste severdige med vg.no?

Forklaring på fargene står under appleten etter at du har skrevet inn adresse til siden som skal "grafes".

Skrev inn VG for 6-7 minutter siden, den jobber enda. Kan ha noe med min 5 år gamle PC å gjøre... :p

Lenke til kommentar
Amagad! Har nå sitti i alle fall én time og manuelt endra spørsmålstegn til æ, ø, å, é og andre særtegn i innlegg, kommentarer, katorier og -beskrivelser, lenker og andre felter i bloggen.
Edit -> Find/Replace, og du har jobben gjort på under ti minutter. :)

Hadde ikke hjulpet meg noen ting. :)

Lenke til kommentar
Krem goes bompibjørnene. LINK.

bedre før eller etter?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-22360-1162564531_thumb.jpg

7210795[/snapback]

Jeg syns ikke stjernene passet inn. Prøv å fjerne dem og legge inn flere skyer heller. Ellers så syns jeg det ble bedre.

7211139[/snapback]

Bytta ut stjernene med skyer, men jeg er litt i tvil. Kanskje jeg burdte gjøre om på skyene litt. post-22360-1162568679_thumb.jpg

Nei, det ble ikke bra. Tror jeg tar en times pause fra design nå jeg. :hmm:

Endret av flodhest
Lenke til kommentar
*snip*

7210795[/snapback]

Jeg syns ikke stjernene passet inn. Prøv å fjerne dem og legge inn flere skyer heller. Ellers så syns jeg det ble bedre.

7211139[/snapback]

Bytta ut stjernene med skyer, men jeg er litt i tvil. Kanskje jeg burdte gjøre om på skyene litt. post-22360-1162568679_thumb.jpg

7211301[/snapback]

Hmm, vil tro det ser bedre ut med vanlig hvite skyer, slik som du har på høyresiden. Syns heller ikke treet passer inn, kanskje det passer med et tre i en annen stil. Det ser litt for ekte ut nå, noe som bryter for mye med resten av designet.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...