Cucum(r) Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jorgis: Syns å huske at du jobba med det over ei litt lengre tidsperiode enn èin time. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hei, her har jeg ikke vært på et år eller to. Kom over denne linken i en blogg ... Webpages as Graphs ... og tenkte jeg skulle poste den her. Litt morsom applet som lager en graf med en fargekodet "node" for hver HTML-tag du har på siden din. Spesielt dårlige sider kan faktisk gi fine mønstre. Det eneste severdige med vg.no? Forklaring på fargene står under appleten etter at du har skrevet inn adresse til siden som skal "grafes". Skrev inn VG for 6-7 minutter siden, den jobber enda. Kan ha noe med min 5 år gamle PC å gjøre... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Amagad! Har nå sitti i alle fall én time og manuelt endra spørsmålstegn til æ, ø, å, é og andre særtegn i innlegg, kommentarer, katorier og -beskrivelser, lenker og andre felter i bloggen.Edit -> Find/Replace, og du har jobben gjort på under ti minutter. Hadde ikke hjulpet meg noen ting. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Webpages as Graphs 7210387[/snapback] Old, men morsom sak. I hvert fall første gangen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Krem goes bompibjørnene. LINK. bedre før eller etter? før: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Selv syns jeg det ble litt mer spennende men fargene passet vel ikke helt inn, da må du i alle fall representere noen av de fargene nedover siden, kanskje i overskrifter? En av fargene i alle fall. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 flodhest: Bedre, deilig at grønn ikke er den eneste fargen på siden, bortsett fra grønn, lenger. Men hør på Jernlov, jeg vil gjerne se variasjoner i resten av siden, sånn den er nå blir den så flat og kjedelig til tross for all grafikken. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Skjønner hva dere mener. Skal prøve å få litt mer farger inn på siden, men er redd for å overdrive. Vil ikke gjøre siden mer femi nå. Endret 3. november 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Krem goes bompibjørnene. LINK.bedre før eller etter? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7210795[/snapback] Jeg syns ikke stjernene passet inn. Prøv å fjerne dem og legge inn flere skyer heller. Ellers så syns jeg det ble bedre. Endret 3. november 2006 av Garreth Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det ingen som er nasjonalistiske nok til å se at vi er på den 1814. siden? Det burde feires med et bilde fra Eidsvoll Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det ingen som er nasjonalistiske nok til å se at vi er på den 1814. siden? Det burde feires med et bilde fra Eidsvoll 7211198[/snapback] Er ikke alle som har standard antall inlegg på siden vet du. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Krem goes bompibjørnene. LINK.bedre før eller etter? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7210795[/snapback] Jeg syns ikke stjernene passet inn. Prøv å fjerne dem og legge inn flere skyer heller. Ellers så syns jeg det ble bedre. 7211139[/snapback] Bytta ut stjernene med skyer, men jeg er litt i tvil. Kanskje jeg burdte gjøre om på skyene litt. Nei, det ble ikke bra. Tror jeg tar en times pause fra design nå jeg. Endret 3. november 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 *snip* 7210795[/snapback] Jeg syns ikke stjernene passet inn. Prøv å fjerne dem og legge inn flere skyer heller. Ellers så syns jeg det ble bedre. 7211139[/snapback] Bytta ut stjernene med skyer, men jeg er litt i tvil. Kanskje jeg burdte gjøre om på skyene litt. 7211301[/snapback] Hmm, vil tro det ser bedre ut med vanlig hvite skyer, slik som du har på høyresiden. Syns heller ikke treet passer inn, kanskje det passer med et tre i en annen stil. Det ser litt for ekte ut nå, noe som bryter for mye med resten av designet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) "Uten tvil bedre enn stjernene" fikk jeg høre fra min sidemann her. Endret 3. november 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er på side 907, jeg. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jorgis: Prove it. Bygg eit lignande administrasjonspanel i PHP på litt over ein time. gjest:gjest, forresten. 7209751[/snapback] Henrik. Hvor mye kode brukt du på å skrive dette? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Er på side 907, jeg. 7211586[/snapback] Ein er ikkje skikkelig forumhore uten å ha standardinnstillinger på denslags. How to be a great host? er vel relevant i desse tider, skulle eg tru? Endret 3. november 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nei, defaults er jo dritavansert. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nei, defaults er jo dritavansert. 7211661[/snapback] Var aldri snakk om å vere avansert. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Forumhorer er avanserte, da'a. Bare nybegynnere som har foruminnstillingene på default. Endret 3. november 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå