Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
div#main "veier" mer, siden den spesifiserer at klassen/iden er en div.

7201526[/snapback]

Og hvilken burde man bruke? Eller kommer det helt ann på hva man ønsker å oppnå?

Virket godt forklart. Takker!

Noen som har anbefalt literatur om CSS? Gjerne med eksempler og ikke fra w3schools.com eller htmldog.com ?

Som går inn på dette med klasser og ider.

Lenke til kommentar

Hvis noen husker den lille diskusjonen vi hadde om kostnader forbundet med redesign/realign av en nettavis vs. papirutgaven, så kan jeg vel nevne at Bergens Tidende brukte 8 millioner på å legge om fra fullformat til tabloid.

Lenke til kommentar

Haha, må nesten sitere noen SMS-er jeg har mottatt fra SiB Bolig i dag. Here goes;

NB! Politiet har nå stengt av p-plass ved hovedinngang Alrek pga mistenkelig gjennstand. Vi ber alle med vindu mot p-plass straks forlate rommene, og oppholde seg bak bygget eller i lesesal i kjeller. Mer info kommer så snart vi vet mer Hans S. Rohde/ Studentboligene
Hei igjen. Politiet vil bruke eksperter for å vurdere gjennstanden. Disse er på plass i løpet av 1-2 t. Vi regner med at situasjonen er avklart før 1500. Vennligst ikke opphold dere på rom på fremsiden før ny info kommer . Hans S. Rohde / SiB

Såeh, noen som har en madrass til meg hvis hele blokka går ad undas? :p

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Hvis noen husker den lille diskusjonen vi hadde om kostnader forbundet med redesign/realign av en nettavis vs. papirutgaven, så kan jeg vel nevne at Bergens Tidende brukte 8 millioner på å legge om fra fullformat til tabloid.
"...Hate to say 'I told you so' - yeah!"

(Sikkert bare en pose med en six'pack ifra helga...)
Tviler litt på bombeteorien selv.

PT: Glava isolasjon gir meg deilig kløe - ja takk! :p

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...