the_fire Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Noen som har en link som forteller om forskjellen på #main og div#main ? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Noen som har en link som forteller om forskjellen på #main og div#main ? 7201520[/snapback] div#main "veier" mer, siden den spesifiserer at klassen/iden er en div. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Noen som har en link som forteller om forskjellen på #main og div#main ? http://www.stuffandnonsense.co.uk/archives...icity_wars.html Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mine Innlegg funker igjen. Godt Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mine Innlegg funker igjen. Godt 7201586[/snapback] Old. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Whaevva! ____ Gutter og bassilusker, kommer snart en webside fra min side snart. Designet er bestemt. Går litt tregt for jeg gruer meg litt til wordpress implentasjonen eller hvilket ord jeg er ute etter blandt annet Så ja.... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 div#main "veier" mer, siden den spesifiserer at klassen/iden er en div. 7201526[/snapback] Og hvilken burde man bruke? Eller kommer det helt ann på hva man ønsker å oppnå? http://www.stuffandnonsense.co.uk/archives...icity_wars.html 7201535[/snapback] Virket godt forklart. Takker! Noen som har anbefalt literatur om CSS? Gjerne med eksempler og ikke fra w3schools.com eller htmldog.com ? Som går inn på dette med klasser og ider. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvis noen husker den lille diskusjonen vi hadde om kostnader forbundet med redesign/realign av en nettavis vs. papirutgaven, så kan jeg vel nevne at Bergens Tidende brukte 8 millioner på å legge om fra fullformat til tabloid. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Haha, må nesten sitere noen SMS-er jeg har mottatt fra SiB Bolig i dag. Here goes; NB! Politiet har nå stengt av p-plass ved hovedinngang Alrek pga mistenkelig gjennstand. Vi ber alle med vindu mot p-plass straks forlate rommene, og oppholde seg bak bygget eller i lesesal i kjeller. Mer info kommer så snart vi vet mer Hans S. Rohde/ Studentboligene Hei igjen. Politiet vil bruke eksperter for å vurdere gjennstanden. Disse er på plass i løpet av 1-2 t. Vi regner med at situasjonen er avklart før 1500. Vennligst ikke opphold dere på rom på fremsiden før ny info kommer . Hans S. Rohde / SiB Såeh, noen som har en madrass til meg hvis hele blokka går ad undas? Endret 2. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Haha, så bra! Kult når ting sprenger da! (Sikkert bare en pose med en six'pack ifra helga...) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 http://www.bt.no/lokalt/bergen/article311479.ece Kan få sove i kjelleren hos meg hvis du vil. Vi holder riktignok på å pusse opp og sånn der nede, men det er sikkert noen ruller med isolasjon du kan bruke som madrass Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hvis noen husker den lille diskusjonen vi hadde om kostnader forbundet med redesign/realign av en nettavis vs. papirutgaven, så kan jeg vel nevne at Bergens Tidende brukte 8 millioner på å legge om fra fullformat til tabloid."...Hate to say 'I told you so' - yeah!" (Sikkert bare en pose med en six'pack ifra helga...)Tviler litt på bombeteorien selv. PT: Glava isolasjon gir meg deilig kløe - ja takk! Endret 2. november 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Må si verden har blitt LITT mer terror gale etter 911. Noen som blir med på å sende litt melis til noe? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hva er det du har funnet på nå da, Berg? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jammen... Det var jo morro i går kveld, hadde ikke trodd det skulle bli så mye styr... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei. Politiet har nå avklart at dette ikke var en bombe, og alle sperringer mm er nå opphevet. Ha en flott dag! Hans S. Rohde / SiB Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei. Politiet har nå avklart at dette ikke var en bombe, og alle sperringer mm er nå opphevet. Ha en flott dag! Hans S. Rohde / SiB Aw, jeg som hadde ryddet plass til deg i kjelleren og alt.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kom jo ikke akkurat som noen bombe (håh, avansert ordspill) at det var fake da.. Men flott å se at skattepengene går med til samfunnsnyttige ting. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hehe, din kapitalist. PT: Veit, det er trist. Kunne jo ha blitt sengekos og greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå