PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fortsatt sammen med hu dama? Du har dratt fra so3 Det har ikke vi fått vite noe om Fikk post 16000 i so3 og 3600 i kafèen Jeg skal ta post # 20000 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du fortjener den ikke etter at du stakk fra so3 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 SO3 er laem these days... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeje, da var jeg hjemme. Skal bowle snart, det blir fett! Det er noe jeg ikke har gjort på år og dag! hmm.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hva er so3? Endret 4. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har fått en død pixel på den nye skjermen! %@#!!!! *gjenopplive* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har fått en død pixel på den nye skjermen! %@#!!!! *gjenopplive* PWND! "I know the pieces fit! I know the pieces fit! I know the pieces fit!" - Tool - schism Ehm, der har /me vunne 2 4v4 AT kamper på WC3. Det var morsomt. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har fått en død pixel på den nye skjermen! %@#!!!! *gjenopplive* Du må jo vite at en så dyr og flott skjerm krever daglig massasje? Uff nei, LCD har den ulempen med å snu ryggen til deg når det kommer til døde pixler, kanskje en av grunnene til jeg ikke er helt sikker på om jeg vil ha LCD... selv om de har blitt langt mye bedre enn de var før da Og over til noe annet, skrivet "#%"#& mye PHP kode bare for å få til noe "enkelt". Liten animert GIF fra backend/admin hos meg nå (tenkte kanskje bruke samme "framework" til webshop prosjektet som jeg prøver å friske litt opp i). Admin slideshow (~245KB stor) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) ###### ta deg FuLu! /me skal også lære PHP en dag! Just you wait! Men stilig var det Hmm, har lyst å lage ett nytt design på absentvoid.com no... er så masse småbugs med det som er der no, til tross for at den validerer både css og html.... :\ Endret 4. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ###### ta deg FuLu! /me skal også lære PHP en dag! Just you wait! Men stilig var det Greit nok å lære det.. men hmm er ****** å kode av og til (gjelder kanskje det meste, er så mye å holde styr på) Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 ARGH!!! Nesten 20 sider bare fordi jeg ikke hadde tid igår... Dere må slappe av litt med postingen! Hmm, *mekke virus som legger inn script som setter maksgrense på antall innlegg pr dag for andre enn spesielt utvalgte ansatte* Har forresten funnet ut at jeg skal tjene penger på siden min, så gå inn og klikk på reklamen... (link i sig) Lime inn reklamen i sigg DET ER FAKTISK IKKE SÅÅÅ VANSKELIG Å VALIDERE SIDER SELV OM DE ER PORTALER!!! whorship.gif Og les kommentarene nederst! Alle liker det jo FFS! Så vet vi jo hva slags folk som henger på it-pro sitt forum å da... Men sånn generelt synes egentlig TG er "out" for meg. Ville heller brukt tiden med å slappet av på en hytte med varm kakao og skitur enn å sove på betongen i vikingskipet med bassdrønn i bakgrunnen og folk som skriker "arne!" AMEN! Vil bare benytte meg av sjansen til å si at dette blir teh monster quotepost hvis det fortsetter på denne måten. Quotet 80% hittil. *sprenge maxlength på forum SQL-serveren* "Enden som liten, første besøk i badeland"GRRRR hvorfor i f... sier w3 validatoren uri, og ikke url??? heter det kanskje uri, og ikke url? eller Sikkert litt sent ute, men *nix folket sier Universal Resource Identificator elns Trodde jeg måtte lese igjennom flere siderHenviser til toppen av innlegget og ytrer følgende: Vær du glad! Noe viktig jeg har gått glipp av, btw?Grunnet lov om rettmessig opphav har jeg rappet © på Sjekk en 20-25 sider tilbake og finn alle bildene av meg så skjønner du hvorfor ...eller bare bildet til marve under... Vi må kreve mr.Ueland for tapt arbeidsfortjeneste. Forsikringsak, er det ikke? LoooL @ PizzaTest (PT) Søkte litt på PixelArt på google, og fant denne!! fikk lættis da jeg så hva det var bilder av! De på forsiden var lækkre Pleier ikke å saksøke kraftverkene når strømmen går Da skjønte jeg hva polert mente Savnet forumet litt da, for jeg hadde et viktig jobbrelatert ps spørsmål... P-W-N-DHar spurt før og spør igjen wtf??? /me har endelig sett cfenzo, i levende live! Bor ikke dere flerfoldige mil unna hveranre? Og med flerfoldige så mener jeg rundt 50! DER har jeg BARE ti sider igjen, så jeg poster denne nå for å være snill mot dere som skal lese den liksomedit; Ble ho ikke såå lang da. Har hatt lenger innlegg før Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 The pixel is alive!!! enden; - forsikringssak pga nedetid en hel formiddag. kafeen taper penger! - pwnd er slikt et cs-språk som ompa bruker av og til. bare ignorer det. - jeg bor langt fra cfenzo, men webcam vil vel nesten bli det samme? ...og der var endelig tjeltazone.com domenet mitt oppe igjen, etter å vært "nede" i 4-5 mnd elns. FY @ servetheworld! må bare finne noe glupt å bruke det til nå, så er den i boks. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 - pwnd er slikt et cs-språk som ompa bruker av og til. bare ignorer det. Ikkje nødvendigvis CS språk, men fjortizz 1337 språk... /me begynte å bruke det litt av og tit, kun på pur F - for å vise kor dumt det faktisk er, og det verste er at eg har begynt å bruke dei litt for masse etterkvert :oops: Suck and suck. Suckin up all you can, suckin up all you can suck. Workin up under my patience like a little tick. Fat little parasite. Suck me dry. My blood is bruised and borrowed. You thieving bastards. You have turned my blood cold and bitter, Beat my compassion black and blue. Hope this is what you wanted. Hope this is what you had in mind. Cuz this is what you're getting. I hope you're choking. I hope you choke on this. Taken all I can, taken you like can, you(?) can take. Taken all you can, Taken all you can fuckin' take Got nothing left to give to you. Blood suckin parasitic little tick/blood suckin parasitic little tick Take what you want and then go. Hope this is what you wanted. Hope this is what you had in mind. Cuz this is what you're getting. Suck me dry. Is this what you wanted? Is this what you had in mind? Cuz this this is what you're getting. I hope you choke. Gennnnial sang. Både innhold og utførelse... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 LoooL @ PizzaTest (PT) Om du, eller andre, vil ha flere tester kan dere alltids sende meg mer testmateriale.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er du overlegen på Blink pinky..? Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Driver å oppgraderer reisesiden nå. Mye som skal lukes vekk ennå. Ser det greit ut --> L I N K. Tenkte på menyen du får opp når du klikker på "Europa". Hadde jo litt trøbbel med at den menyen forsvant når jeg klikket på et av landene, men det var jo rimelig greit å endre på, måtte bare endre linken Det meste skal lukes vekk, blant annet dropdownlista som kommer opp på landene, samt at jeg skal få fikset de tabellene hvor hvert reisebrev er presset inn i, ser jo ikke ut nå... Ser at Ueland selv smugleser her og, jeg tror jeg fikk til forumgreiene i går. Mye igjen, men har i hvert fall fått en god start. Eller? Det er kun førstesiden på forumet som ser grei ut nå, må gjøre endringer på hovedsiden først, altså ikke forumet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Er du overlegen på Blink pinky..? ja. Nei egentlig ikkje, er berre ikkje forferdelig aktiv der. Er stort sett aktiv når eg er på skulen og har kjedelige økonomitimer og sånn... IMO er blink berre teit. Endret 4. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva er so3? Siste Ordet 3 - Tråd på Off Topic -> Søppel-avdelingen.. 800 sider elns. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 IMO er blink berre teit. Så sant så sant. Jeg bruker det bare til å smugtitte på alt det syke folk skriver.. Folk på 60 år som bruker det, som har kontakt med andre FFS!! Så jeg leser og ler. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 IMO er blink berre teit. Så sant så sant. Jeg bruker det bare til å smugtitte på alt det syke folk skriver.. Folk på 60 år som bruker det, som har kontakt med andre FFS!! Så jeg leser og ler. /me blei registrert uten å vite om det sjøl. Var ei som gjorde det for meg i en økonomitime uten at eg visste om det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå