mikk- Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Er enig i at det finnes mye man kan mobbe web2.0 for, men mange av parodiene er blitt så standard. Man slenger bare inn et substantivert verb og sløyfer e-en i endingen, samt setter på en "beta"-greie.. HÅG-stolene kan være relativt dyre, uten at jeg sitter inne med nøytaktige priser.. Men om man bor på Røros og har kontakter, blir de straks billigere. En kammerat av meg jobber der, kjøper stoler femsifret prisklasse til 500 spenn. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Sitter på en skikkelig shitty standard pc-stol, sort. With Great PageRank Comes Great Responsibility Setting Yourself Apart As A Designer Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva er prisene på disse stolene du og Larve snakker om? Min stol er fin, men suger mtp. ergonomi, og vurderer å kjøpe ny på neste lønning. 7179844[/snapback] Ein stol av typen som eg har lyst på vil nok ligge på rundt 7000,- til vanleg utsalgspris, litt avhengig av kvar du handlar sjølvsagt. Billig er det ikkje for ein kontorstol, men det er verdt det med tanke på kor mykje den blir brukt og kor lenge den skal vare ...shauninman.com har jo blitt direkte stygg Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har sjølv Håg H05 5600, og kan trygt anbefale den. Nei, det vart ikkje film, Arve. 7179120[/snapback] Hva er prisene på disse stolene du og Larve snakker om? Min stol er fin, men suger mtp. ergonomi, og vurderer å kjøpe ny på neste lønning. 7179844[/snapback] Husker ikkje heilt nøyaktig, men det er snakk om rundt 9000 for H05. Ei god investering, vil eg kalle det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 9 Tusen for en stol? Drøyt, jeg har nå en kontorstol men satt i flere måneder på en kjøkkenstol. Samme faen det liksom, jeg klagde ikke. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det gjer sikkert ryggen din om tjue år. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva er prisene på disse stolene du og Larve snakker om? Min stol er fin, men suger mtp. ergonomi, og vurderer å kjøpe ny på neste lønning. 7179844[/snapback] Husker ikkje heilt nøyaktig, men det er snakk om rundt 9000 for H05. Ei god investering, vil eg kalle det.7180385[/snapback] Helt enig. Har en HÅG Capisco 8107 på kontoret og den er fantastisk deilig. Man føler ikke at man sitter, på en måte. Prisen er litt stiv, tror sekretæren nevnte 11.000 inkl. mva. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) HÅG Capisco er ein herlig stol, men sjølv følte eg at H05 passa meg bedre, då eg har ei skade i korsryggen. Skulle få kjøpe ein utstillingsmodell av den du har for 4000, men falt merkelig nok tilbake på H05 likevel. Endret 30. oktober 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Holy friggin' shababble! 11,000NOK for en stol bør den serøst varme, massere ræva mi mens den synger Rocketman og nøytraliserer fjærter og promper on the fly... mens den serverer sushi. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Holy friggin' shababble! 11,000NOK for en stol bør den serøst varme, massere ræva mi mens den synger Rocketman og nøytraliserer fjærter og promper on the fly... mens den serverer sushi og sake. 7180421[/snapback] Du glemte en feature der. Men man sier jo ikke nei når det er jobben som betaler. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du glemte en feature der. Men man sier jo ikke nei når det er jobben som betaler. 7180424[/snapback] Touché Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hjemme sitter jeg på en ganske så god stol fa Skeidar elns, koster vel moren min rundt 3-4000 Jeg liker den, har høy rygg, og god støtte i korsryggen. Og det er fint, med tanke på at skulderen min ikke akkurat er helt på topp.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Korsryggstøtte er vitalt, iallfall for oss forumnerder som tilbringer store deler av dagen her. Denne nettsida ser ut til å bli ganske interessant, trur eg: Idiomag Screencast Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ryggen min klager allerede. Jeg sitter i en gammal stuestol og har laptopen vekselvis i fanget og på et lavt stuebord. Sånn går det når man er fattig student og har fylt opp mesteparten av rommet med ei seng. Hva koster en kiropraktortime? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Fire hundrede og femti kroner, cirka. Kiropraktor er uansett ikkje noko du bør gå til regelmessig, sjølv om kiropraktoren sjølv hevder det. Det er tross alt ganske brutal behandling av rygg. Fysioterapaut er hakket bedre, trur eg. Endret 30. oktober 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ryggen min klager allerede. Jeg sitter i en gammal stuestol og har laptopen vekselvis i fanget og på et lavt stuebord. Sånn går det når man er fattig student og har fylt opp mesteparten av rommet med ei seng. Hva koster en kiropraktortime? 7181287[/snapback] Jobber du? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skulle få kjøpe ein utstillingsmodell av den du har for 4000, men falt merkelig nok tilbake på H05 likevel. Øyh! Du kunne sikkert ha tjent grunker på Finn.no! Tror uansett ikke det er stolen som har mest å si for hvordan ryggen din blir om 20 år, men "hvordan du sitter". Veldig mange sitter veldig passivt og rører nesten ikke på seg. Jeg bytter sittestilling hele tida, og det er ganske så viktig har jeg hørt. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ryggen min klager allerede. Jeg sitter i en gammal stuestol og har laptopen vekselvis i fanget og på et lavt stuebord. Sånn går det når man er fattig student og har fylt opp mesteparten av rommet med ei seng. Hva koster en kiropraktortime? 7181287[/snapback] Jobber du? 7181452[/snapback] Ikke utover skolearbeid Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ryggen min klager allerede. Jeg sitter i en gammal stuestol og har laptopen vekselvis i fanget og på et lavt stuebord. Sånn går det når man er fattig student og har fylt opp mesteparten av rommet med ei seng. Hva koster en kiropraktortime? 7181287[/snapback] Jobber du? 7181452[/snapback] Ikke utover skolearbeid 7181516[/snapback] Du kan få skolen til å dekke behandlingen? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Er ikke medlem i en eller annen fin studentsamskipnad som gjør at du får sånt billig, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå