Marvil Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ehm..ok. Menne hvorfor gjør du tilbakeskritt da, med å begynne med WYSIWYG-programmer..? Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 fordi jeg lager asp.net sider som jobber mot databaser og web services. Lyst til å gjøre det i notepad eller? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 kan jo prøve ehh... skal sitte noe timer (dager, uker) da i hvertfall... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Idag skal jeg få prøve å designe litt.. Har vært litt for slask de siste dagene Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Vis det frem når du har kommet i gang da sparks! *kjede seg litt til* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oje, PoleCat... Takk for den... Var det spydig, arrogant eller frekkt ment? Klarer ikke helt bestemme meg her jeg. Var ikke sånn ment, nei. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oje, PoleCat... Takk for den... Var det spydig, arrogant eller frekkt ment? Klarer ikke helt bestemme meg her jeg. Var ikke sånn ment, nei. Da kan jeg fint la den meget pene siden din få ligge. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Wow, det er prate tråd her inne og? Koselig.. heisann folks! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Wow, det er prate tråd her inne og?Koselig.. heisann folks! Jepp, vi måtte få det slik at drøsen vår skulle ødelegge de andre trådene. HEISANN! Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Jepp, vi måtte få det slik at drøsen vår skulle ødelegge de andre trådene. Og godt var det. Nesten hver eneste tråd skle ut på side to Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Jepp, vi måtte få det slik at drøsen vår skulle ødelegge de andre trådene. Og godt var det. Nesten hver eneste tråd skle ut på side to Må si at jeg liker den nye "nesten-moderator" stilen din dårlig, enden! Du var morsommere å ha med å gjøre her før! EDIT: Men konge at du tok iniativ til denne tråden! Endret 11. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hehe Vel nå har ikke jeg vert her inne så lenge eller vert så veldig aktiv men.. Mulig dere blir nødt og holde ut med meg litt mer fremover.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 ooog der kom /me nettopp heim fra skulen.... å fytti rakkern så kjedelig det var i dag... Hmm, håper på å klare å få begynt på ompatut.absentvoid.com v2.0 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Vel nå har ikke jeg vert her inne så lenge eller vert så veldig aktiv men..Mulig dere blir nødt og holde ut med meg litt mer fremover.. En jente i wds er MER en velkommen! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Wow... Jah, da må dere gutter lære meg alle deres trix og tips vett dere.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Voivoi! Langt oppi fjellet! Anyways, spiste biffsnadder-greier nå, vakke så veldig godt, egentlig Tror jeg må lage meg noe etbart etterpå. np: Bobby Conn - Relax *boogiewoogie* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 /me spiser smågodt.. Banansjokolade = nam nam! Til middag i dag blir det steikt laks med tilbehør, NAM NAM! Tool - Ænima - H. <= Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 /me skal til farmor og spise komle nå! (kaller dere det raspeballer? ) Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Til middag i dag blir det steikt laks med tilbehør, NAM NAM! Tool - Ænima - H. <= Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 /me skal til farmor og spise komle nå! (kaller dere det raspeballer? ) Vi kaller det vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå