Inc Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Whatever. Jeg hadde første innlegg, så jeg råkker. *finne bilde med smultering* 7157088[/snapback] bergenser? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Nei, bare liker uttrykket. Trodde nesten jeg hadde funnet det på selv. Brukte det aktivt under første del av kafeen - derfor jeg tok det fram nå Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på? Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. 7156396[/snapback] Jeg kom med på side 3 med en noget pinlig post.. Og jeg har vært registrert lenger enn de fleste her.. Og ja, antall poster måler kvalitet. Ikke uten grunn at jeg regjerer toppen.. Tull, det er som Jørgen sier; antall poster i kafeen har alt å si. Edit: Og vi har med kverulant #1 på laget, gi opp! 7156418[/snapback] Ikke få meg til å lage en graf med antall poster på x-aksen og grad av liv på y-aksen. 7156441[/snapback] Pft, de vil helt klart være parallelle.. Whatever. Jeg hadde første innlegg, så jeg råkker. *finne bilde med smultering* 7157088[/snapback] Dette? Fant det på serveren jeg så gjennom i går kveld.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Viss nokon sitt her med ganske god tid: Video Presentation: Douglas Crockford on the “Theory of the DOM” Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Dang, jeg leder ikke på ITAvisen lenger 7156543[/snapback] Jeg holder fortsatt med deg Mikael. Din er den eneste med litt kvalitet i typografien. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ikke få meg til å lage en graf med antall poster på x-aksen og grad av liv på y-aksen. 7156441[/snapback] Pft, de vil helt klart være parallelle.. Parallelle verdiakser? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hehe, leste ikke innlegget ditt godt nok.. Trodde du mente en graf for antall poster og en for grad av liv, hvor den ene vil øke mens den andre ville synke. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hehe, leste ikke innlegget ditt godt nok.. Trodde du mente en graf for antall poster og en for grad av liv, hvor den ene vil øke mens den andre ville synke. 7157846[/snapback] Jeg kunne ha fortsatt å kverulere, men byen venter Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Må fore meg selv med litt frie radikaler. Rutetet mønster helt i bakgrunnen, ca 5x5 px. hvordan skrives det i css? eller hva søker jeg etter da? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Må fore meg selv med litt frie radikaler. Rutetet mønster helt i bakgrunnen, ca 5x5 px. hvordan skrives det i css? eller hva søker jeg etter da? 7158168[/snapback] Lag et mønster i PS, og legg det som bakgrunn i body, så repeteres det automatisk. Edit: Hvordan bruker folk bilder i cssen (for design) i wordpress? Jeg prøver å redigere K2 themet, og legger bildene på samme plass, men de kommer ikke fram Endret 26. oktober 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hehe, leste ikke innlegget ditt godt nok.. Trodde du mente en graf for antall poster og en for grad av liv, hvor den ene vil øke mens den andre ville synke. 7157846[/snapback] Jeg kunne ha fortsatt å kverulere, men byen venter 7157873[/snapback] Kanskje like greit, du hadde tapt uansett.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Vel vel vel, gjett hvem som fikk A på sin første eksamen i høyere utdanning? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg vil si påskeharen, men det virker så åpenlyst.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 C står for Cool Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Vel vel vel, gjett hvem som fikk A på sin første eksamen i høyere utdanning? 7158719[/snapback] Gratz! Hold formen oppe til hovedprosjektet da - det virker som om det og fordypningen teller 80% av hele vitnemålet når arbeidsgivere ser på det Look what I can do Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Gratulerer, Jørgen! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Nå tenker jeg ikke på å bli en generell IT-mann om det blir noe av, så jeg veit ikke hvor mye faget i seg selv teller nei... Men artig uansett. Får vel nesten gratulere så mye tilbake, forresten. Store nyheter det der! Og ja, det er litt essensielt å få ut fingeren, den gir henne kanskje nytelse, men det blir dårlig med barn av sånt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Look what I can do 7158793[/snapback] Jøssda, skal si du står på.. Og ja, det er litt essensielt å få ut fingeren, den gir henne kanskje nytelse, men det blir dårlig med barn av sånt...7158822[/snapback] Haha.. Endret 26. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Nå tenker jeg ikke på å bli en generell IT-mann om det blir noe av, så jeg veit ikke hvor mye faget i seg selv teller nei... Men artig uansett. Får vel nesten gratulere så mye tilbake, forresten. Store nyheter det der! Og ja, det er litt essensielt å få ut fingeren, den gir henne kanskje nytelse, men det blir dårlig med barn av sånt... 7158822[/snapback] Jeg forventer at du (og håper jeg og klarer det) klarer en skikkelig karakter i neste TK eksamen (XHTML-stash), selv har jeg ikke fått vite karakteren enda, venter i spenning men håper ikke på noe stort siden bla RAID-oppgaven satte hodet mitt fast. Endret 26. oktober 2006 av Ueland Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 http://mediatemple.net/webhosting/gs/ MediaTemple har oppgradert alle kunder... OMFG, Ruby on Rails here I fuckin' cum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå