Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på?

Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. :)

7156396[/snapback]

Jeg kom med på side 3 med en noget pinlig post.. :p

Og jeg har vært registrert lenger enn de fleste her.. :)

Og ja, antall poster måler kvalitet. Ikke uten grunn at jeg regjerer toppen.. :mrgreen:

Tull, det er som Jørgen sier; antall poster i kafeen har alt å si.

Edit: Og vi har med kverulant #1 på laget, gi opp! :green:

7156418[/snapback]

:mrgreen:

Ikke få meg til å lage en graf med antall poster på x-aksen og grad av liv på y-aksen. :ph34r:

7156441[/snapback]

Pft, de vil helt klart være parallelle..

Whatever. Jeg hadde første innlegg, så jeg råkker.

*finne bilde med smultering*

7157088[/snapback]

Dette? Fant det på serveren jeg så gjennom i går kveld.. :)

enden.jpg

:)

Lenke til kommentar
Må fore meg selv med litt frie radikaler.

Rutetet mønster  helt i bakgrunnen, ca 5x5 px. hvordan skrives det i css?

eller hva søker jeg etter da?

7158168[/snapback]

Lag et mønster i PS, og legg det som bakgrunn i body, så repeteres det automatisk.

Edit: Hvordan bruker folk bilder i cssen (for design) i wordpress? Jeg prøver å redigere K2 themet, og legger bildene på samme plass, men de kommer ikke fram :hmm:

Endret av Garreth
Lenke til kommentar

Nå tenker jeg ikke på å bli en generell IT-mann om det blir noe av, så jeg veit ikke hvor mye faget i seg selv teller nei... Men artig uansett.

Får vel nesten gratulere så mye tilbake, forresten. Store nyheter det der! Og ja, det er litt essensielt å få ut fingeren, den gir henne kanskje nytelse, men det blir dårlig med barn av sånt...

Lenke til kommentar
Nå tenker jeg ikke på å bli en generell IT-mann om det blir noe av, så jeg veit ikke hvor mye faget i seg selv teller nei... Men artig uansett.

Får vel nesten gratulere så mye tilbake, forresten. Store nyheter det der! Og ja, det er litt essensielt å få ut fingeren, den gir henne kanskje nytelse, men det blir dårlig med barn av sånt...

7158822[/snapback]

Jeg forventer at du (og håper jeg og klarer det) klarer en skikkelig karakter i neste TK eksamen (XHTML-stash), selv har jeg ikke fått vite karakteren enda, venter i spenning men håper ikke på noe stort siden bla RAID-oppgaven satte hodet mitt fast. :)

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...