Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hirakiet i Index og sånn. Hva er lettest måte å gjøre det på uten database(enda) men med kun html\css.

Nå har jeg et stil ark som de foreløpige 4 andre sidene er koblet mot. 1 stilark og 4 index`r under forside index. Noen bedre og letter måte å gjøre det på?

Lenke til kommentar

Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på?

Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. :)

Lenke til kommentar
Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på?

Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. :)

7156396[/snapback]

Tull, alle vet at det gjelder å poste tidlig i kafeen. :thumbup:

Lenke til kommentar

7156396[/snapback]

Tull, alle vet at det gjelder å poste tidlig i kafeen. :thumbup:

7156405[/snapback]

Min første post var faktisk bare 16 timer etter webkafeens fødsel. :) Og selv om å ha andre post i tråden er litt status, veies det godt opp av at jeg har 1400 innlegg mer enn deg her. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...