Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Side 949, post nummer 18963 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hirakiet i Index og sånn. Hva er lettest måte å gjøre det på uten database(enda) men med kun html\css. Nå har jeg et stil ark som de foreløpige 4 andre sidene er koblet mot. 1 stilark og 4 index`r under forside index. Noen bedre og letter måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hadde mitt første innlegg på side 9 jeg, gitt... Da var jeg overlykkelig over at det var noen andre her inne som hørte på happy hardcore... Nå liker jeg ikke happy hardcore så godt lenger, mye bedre med noe ordentlig gabber og hardstyle Ny på BereaStreet Endret 26. oktober 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg tror ikke jeg skal se hvor lenge det er siden min debut. Det er så deprimerende. Registreringsdatoen min sier vel det meste, egentlig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på? Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på? Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. 7156396[/snapback] Tull, alle vet at det gjelder å poste tidlig i kafeen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Tull, det er som Jørgen sier; antall poster i kafeen har alt å si. Edit: Og vi har med kverulant #1 på laget, gi opp! Endret 26. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Bah, jeg var vekke første dagen med Webkafé, så jeg joinet ikke før side 9. :/ Dog har jeg vært registrert på forumet mye lenger enn til og med selveste enden, så at jeg er en gammel traver er det vel ingen som tviler på? Her i webkafeen er jeg faktisk nummer tre, målt i antall poster. Og vi vet jo alle at antall poster er den beste måten å måle kvalitet på. 7156396[/snapback] Tull, alle vet at det gjelder å poste tidlig i kafeen. 7156405[/snapback] Min første post var faktisk bare 16 timer etter webkafeens fødsel. Og selv om å ha andre post i tråden er litt status, veies det godt opp av at jeg har 1400 innlegg mer enn deg her. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ikke få meg til å lage en graf med antall poster på x-aksen og grad av liv på y-aksen. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Små barn, store gleder. Avatarer er det eneste som gjelder. Det er bare meg og ett som har skikkelig kule avatarer! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg var rydda opp etter et LAN og så Simmsns da Webkafeen ble laget, så jeg kom ikke med før #69 på side 4. Mye har skjedd siden den gang, ser jeg. Dang, jeg leder ikke på ITAvisen lenger Endret 26. oktober 2006 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Side 7 med en skjitpost (som alle postene mine ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Den som leder på itavisen nå var jo virkelig flott da. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor lager de nettsidene så glorete? http://ryanair.com/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Den som leder på itavisen nå var jo virkelig flott da. 7156705[/snapback] How can you say that?! Neida, jeg syns det selv. Mikael Berg, tilgi oss våre synder! Hvorfor lager de nettsidene så glorete? http://ryanair.com/ 7156807[/snapback] Det er Ryanair det er snakk om... Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hvorfor lager de nettsidene så glorete? http://ryanair.com/ 7156807[/snapback] æsj, det er det værste jeg har sett på lenge.. grusomme farger! Endret 26. oktober 2006 av webby1 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Den som leder på itavisen nå var jo virkelig flott da. 7156705[/snapback] How can you say that?! Neida, jeg syns det selv. Mikael Berg, tilgi oss våre synder! 7156864[/snapback] Går for det samme hva dere mener, bare dere gir meg en sekser. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Den som leder på itavisen nå var jo virkelig flott da. 7156705[/snapback] Eneste grunnen til at den leder, er fordi itavisen-brukerne tror at det er mulig å få PS-AA på brødtekst i en webside. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Whatever. Jeg hadde første innlegg, så jeg råkker. *finne bilde med smultering* Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) *finne bilde med smultering* Det bildet er før side 395, jeg har full oversikt nå. Endret 26. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå