Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Man kan jo vri seg unna et hvert tap i en diskusjon ved bruk av ' ', da 7154168[/snapback] Forsåvidt sant nok, men mer morro å dra det ut i en usaklig diskusjon med litt drittkasting og sånt.. Kan noen være enig med meg..? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=653516 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Sånn, håper du ble glad for svaret Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Opera har en fordel der ja. Men jeg fant denne her; Stylish Stylish allows easy management of user styles. User styles empower your browsing experience by letting you fix ugly sites, customize the look of your browser or mail client, or just have fun. With an online repository at userstyles.org, you don't even need to know how to write styles yourself; just a couple clicks and the chosen style is applied. Stylish is to CSS what Greasemonkey is to JavaScript, and unlike other methods of using user styles, most styles take effect immediately. Men fikk den ikke helt til å virke, selve File Edit View osv ble endret på av CSS'n min selv om jeg valgte HTML på apply to eller hva det var. 7153847[/snapback] Stylish funker fett her, iallfall. Bloglines har aldri sett så fin ut før. Robbie: Nei, har nok ikkje prøvd det, men skal registrere meg no. Såg spennande ut. Edit: Var heilt greitt The CSS Search Engine Endret 26. oktober 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenk så snill Opera er med deg her og lar deg velge stilark selv? Det er jævlig digg faktisk. Tar meg lzm no time å endre på ting jeg ikke liker på en nettside. F.eks. er quotes i signaturer byttet ut med skråstilt tekst inni "", og spoilers i signaturer er long gone. 7153819[/snapback] Jeg vet hvordan jeg velger stilark med Opera, men hvordan velger man bort quote i signatur og slikt? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hjalp til litt eg også Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg får denne meldingen, hva gjør jeg feil? Edit: De to første feilene der er jo lette. Er jo Text-decoration. Edit: Selve feilen er at når jeg går inn på en annen side så er det plutselig bare borders som følger mitt styleshit. Endret 26. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ingen anelse, dessverre. Er det nokon som husker navnet på fyren som var så flink i Django? Hang her ei lita stund, husker eg.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) rapt0r ? 7154543[/snapback] AKA Espen Grindhaug? Nokon andre som har anelse om kvifor denne linja ikkje gir output i det heile tatt? def get_absolute_url(self): return "/%s/%s/" % (self.date.strftime("%Y/%m").lower(), models.slug) Gløym det, tullefeil av meg. Endret 26. oktober 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 rapt0r ? 7154543[/snapback] AKA Espen Grindhaug? 7154553[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=28659 I følge signaturen så ville jeg satse på at det er han. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Ahh, jeg savner virkelig gamledager! Alltid like morro å være sistemann ut av kaféen, låse den og gå og legge seg Ang. Stylish så funket det strålende! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenk så snill Opera er med deg her og lar deg velge stilark selv? Edit: Neitakk er eid. Tråden hans ble stengt. 7153738[/snapback] Hehe, er nok du som ble eid her... tråden er åpnet igjen! Seff kan du bare slenge inn noen dritt-kommentarer for å få tråden stengt igjen, men det er nå så ... heh Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Vil ikke ha advarsel for å få en tråd stengt. Jeg er ikke eid, bare bortleid - tråden var stengt en stund. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Har ikke du vært her siden begynnelsen av kafeen..? Ble med på side 395... Fant mye morsomt da jeg skulle finne ut det, da. Masse karrikaturer fra HalTan, lange innlegg i rødt der enden lirer av seg fæle advarsler på grunn av all spammen, ekstremt lange sitat-innlegg fra diverse medlemmer, samt mange gamle travere. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Fordi sticky tråder ikke teller i den sammenhengen..? 2151245[/snapback] Var det der ditt første innlegg her? You gotta be proud! Begynte på side 1231 jeg... Er det bare jeg som synes den gamle quote-taggen er best forøvrig? Endret 26. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Eg skreiv mitt første innlegg her på side åtte. Uff, for ei tid. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg joinet på side 490, men så har jeg ikke vert like aktiv i mellomtiden som mange av dere andre Endret 26. oktober 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Vil ikke nevne når jeg sluttet meg til... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Vil ikke nevne når jeg sluttet meg til... 7155255[/snapback] Newbie. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg vet hvordan jeg velger stilark med Opera, men hvordan velger man bort quote i signatur og slikt? Her er mitt stilsett for diskusjon.no: /* Fjerner nøsting av quotes. Tillater kun 2 nivåer */ .quotemain .quotemain .quotetop, .quotemain .quotemain .quotemain { display: none; } /* Fyr med plagsomt langt brukernavn :p */ .row1 .desc a[href="http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=110986"] { content: "Langt brukernavn"; } /* Quotes i signatur */ .signature .quotetop { display: none; } .signature .quotemain { padding: 0; background: none !important; border: 0 solid red !important; font-weight: normal; color: #000; margin: 0; font-style: italic; } .signature .quotemain:before, .signature .quotemain:after { content: '"'; } /* Får scroll hvis koden er lengre enn innleggsboksen horisontalt */ .codemain { overflow: auto; } Joinet på første side forresten \o/ Endret 26. oktober 2006 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå