Cucum(r) Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Denne er vel kanskje litt aktuell for nokon her: Geek Marketing 101 Då treng eg vel ikkje akkurat å få så dårleg samvittigheit for å sende Getting Real til alle saman: http://www.37signals.com/svn/posts/85-gett...n-three-flavors Endret 25. oktober 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Jau, den har jeg lest. Men de bruker ikke liste, bare en rekke med linker. Ville tro at en liste egner seg bedre? 7147517[/snapback] Den artiklen er ifra 2003, sikkert litt utdatert. Men ja, du bør nok bruke lister her. Angående bruk av lister til horisnotale menyer og flytende elementer, er ikke dette det samme som å glemme hva lister er til for, slik folk tidligere glemte hva tabeller var til for? 7147541[/snapback] Det vil fortsatt være en liste med linker. Uansett hvordan man styler det. Stylingen har ingenting med semantikken å gjøre Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) nevermind. *14tegn*eaherhhhea5h Endret 25. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Siden det har vært litt diskusjoner i det siste, jeg savner når diskusjonene var slik som dette (fant den når jeg lette gjennom et webområde jeg hadde glemt jeg hadde).. Ikke helt sikker på hva diskusjonen begynte med, men det kan ikke ha vært helt seriøst fra noen parter.. Arve || Freelance idiot sier:Heng deg Marvil sier: du er bare lett på tråden og "bendy" som dem sier Arve || Freelance idiot sier: men slutt å vere så jævla sta! Marvil sier: homo Marvil sier: realist, småen. kjøp en ordbok Arve || Freelance idiot sier: Du er stygg.. Arve || Freelance idiot sier: Du er heslig. Du stinker. Du suger. Arve || Freelance idiot sier: men da oppfatter eg _alt_ du seier til meg som "Arve, eg vil ha deg!" Arve || Freelance idiot sier: Eg stenger saken, og innrømmer et tap. Marvil sier: jeg EIDE deg http://home.c2i.net/marvil/hw/larven.txt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Åååh, jeg husker de fantastiske diskusjonene vi hadde på den tiden. "haha, EID" "neida, det er du som er eid" "nehei, det er du som er eid, jeg eide deg" "neida, din dust, det er jeg som eide deg, ditt troll" og slik kunne det gå an i all evighet Og btw, Marvil: EID Endret 25. oktober 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2006 Hehe, nettopp.. "Those were the days.." Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er fortsatt lite i min foumhistorie som slår metadiskusjonen hvor jeg dro inn en betinget seier over lille Marvil etter en del timer midt på natta <3 Men de var lite saklige de diskusjonene - til og med de som egentlig hadde saklig innhold... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei, noen som vet hvordan jeg kan kjøre mitt eget stilark på en side i FF? Jeg har prøvd med Web Developers Toolbar og fikk da legge på mitt eget stilark men kunne ikke klikke meg rundt uten at den byttet til det orginale. Åssen kan jeg få til å kjøre eget stilark på ett helt domene? Så jeg kan klikke rundt på siden uten at det forsvinner. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen som har prøvd http://vox.com? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Det er fortsatt lite i min foumhistorie som slår metadiskusjonen hvor jeg dro inn en betinget seier over lille Marvil etter en del timer midt på natta <3 Men de var lite saklige de diskusjonene - til og med de som egentlig hadde saklig innhold... 7153054[/snapback] Hehe, metadiskusjon..? Usakligheten rådde vel i gamle dager, men det var jo ett av kjennetegnene, syns det var gode tider. Når kafeen ble åpnet og stengt og slik.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, var dette før min tid også? Eller holdt jeg meg bare for god? Gah, har begynt med såkalte "tabeller" i Java nå. Ikke nok med at det å oversette array til tabell er teit, men alt skal gås så ekstremt grundig gjennom... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Gah, har begynt med såkalte "tabeller" i Java nå. Ikke nok med at det å oversette array til tabell er teit, men alt skal gås så ekstremt grundig gjennom... 7153559[/snapback] Dagens nyhet herfra fra denne avdelingen er 100% bestått av 47 elever i klassen hvor 46 møtte til TK110 -eksamen Forøvrig: Tabeller= arrays, bedre å bruke engelske ord på en slik genial sak. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei, noen som vet hvordan jeg kan kjøre mitt eget stilark på en side i FF? Jeg har prøvd med Web Developers Toolbar og fikk da legge på mitt eget stilark men kunne ikke klikke meg rundt uten at den byttet til det orginale. Åssen kan jeg få til å kjøre eget stilark på ett helt domene? Så jeg kan klikke rundt på siden uten at det forsvinner. 7153064[/snapback] Tror du må bruke Greasemonkey med litt JS-magi. Eller noe. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei, noen som vet hvordan jeg kan kjøre mitt eget stilark på en side i FF? Jeg har prøvd med Web Developers Toolbar og fikk da legge på mitt eget stilark men kunne ikke klikke meg rundt uten at den byttet til det orginale. Åssen kan jeg få til å kjøre eget stilark på ett helt domene? Så jeg kan klikke rundt på siden uten at det forsvinner. 7153064[/snapback] Tror du må bruke Greasemonkey med litt JS-magi. Eller noe. 7153687[/snapback] Takk for tipset, skal ta en nærmere titt på det. Om noen har noen enklere metoder så shoot! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Tenk så snill Opera er med deg her og lar deg velge stilark selv? Edit: Neitakk er eid. Tråden hans ble stengt. Endret 26. oktober 2006 av rødøye Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Tenk så snill Opera er med deg her og lar deg velge stilark selv? Det er jævlig digg faktisk. Tar meg lzm no time å endre på ting jeg ikke liker på en nettside. F.eks. er quotes i signaturer byttet ut med skråstilt tekst inni "", og spoilers i signaturer er long gone. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Opera har en fordel der ja. Men jeg fant denne her; Stylish Stylish allows easy management of user styles. User styles empower your browsing experience by letting you fix ugly sites, customize the look of your browser or mail client, or just have fun. With an online repository at userstyles.org, you don't even need to know how to write styles yourself; just a couple clicks and the chosen style is applied. Stylish is to CSS what Greasemonkey is to JavaScript, and unlike other methods of using user styles, most styles take effect immediately. Men fikk den ikke helt til å virke, selve File Edit View osv ble endret på av CSS'n min selv om jeg valgte HTML på apply to eller hva det var. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Dagens nyhet herfra fra denne avdelingen er 100% bestått av 47 elever i klassen hvor 46 møtte til TK110 -eksamen Hos oss strøyk bare én av 48. Har dere sett statistikk opp mot Oslo og Bergen? Vi var i alle fall bedre enn Oslo-folka Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha, var dette før min tid også? Eller holdt jeg meg bare for god? 7153559[/snapback] Har ikke du vært her siden begynnelsen av kafeen..? Tipper den diskusjonen der må ha vært i en av de tidlige compo-rundene, aner ikke når det var, men.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2006 Man kan jo vri seg unna et hvert tap i en diskusjon ved bruk av ' ', da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå