Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 !! Joajoa.. Men jeg går og legger meg, så snakkes vi i morgen klokken 09.45 ca.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Ai ai ai... Jeg har lært masse i dag. Nå skal jeg få til å lage mitt eget design på forumet mitt. Dog, det er et lite mellomrom mellom header og body som irriterer meg og som jeg ikke får bort... Det kommer nok til å ta sin tid før alt er i orden, men har i hvert fall fått litt system i galskapen. EDIT, litt krangling til så fikk jeg vekk den også... Nå kan jeg legge meg med god samvittighet. Den mest lærerike dagen på lenge... Endret 4. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 fungerer map kommandoen i de fleste browsere? Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Blir det jeg som må låse caféen i dag også? *finne frem nøkler* Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 /me låste døra i kveld.. velkommen tilbake i morgen/dag tidlig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Burde vel egentlig ha hold på med mitt bidrag til hw.no's pixelstreet, men jeg tok heller en design-natt og resultatet ble dette: http://www.b-real.net/temp/. Jeg jobber ikke så fort at det gjør noe så vi får se hva tiden bringer. Jeg ble i allefall fornøyd Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den var egentlig litt tøff. Men veldig enkel. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen slå av postcount her... NÅ. Enig i at det blir litt for mye bs her om kveldene. Og da sover jeg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Noen slå av postcount her... NÅ. Enig i at det blir litt for mye bs her om kveldene. Og da sover jeg. Er vel bare en ting å gjøre med det.. Edit; Jeg kom litt tidligere.. Endret 4. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Burde vel egentlig ha hold på med mitt bidrag til hw.no's pixelstreet, men jeg tok heller en design-natt og resultatet ble dette: http://www.b-real.net/temp/.Jeg jobber ikke så fort at det gjør noe så vi får se hva tiden bringer. Jeg ble i allefall fornøyd Hadde gjort seg med litt mørkare tekst. Kvitt på svart blir så slitsomt å lese. Teksten i menyen burde ha meir kontrast til bakgrunnen, den røde glei liksom i ett med det svarte. Det var dagens første innlegg av meg, no skal eg på skulen - og starte med to timer tysk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det var dagens første innlegg av meg, no skal eg på skulen - og starte med to timer tysk Til pass for deg, småen.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 FFS! Aktivitet..? *hoppe og danse og sprette* Jeg må kjøpe ny antenne til det trådløse nettverket i dag, fordi katten min hadde klart å ødelegge den i løpet av natta. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 FFS! Aktivitet..? *hoppe og danse og sprette* Jeg må kjøpe ny antenne til det trådløse nettverket i dag, fordi katten min hadde klart å ødelegge den i løpet av natta. Haha nice.. Antenne..? På basestasjonen..? Eller har du radiolinkISP? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Haha nice.. Antenne..? På basestasjonen..? Eller har du radiolinkISP? Har en sånn laaaang antenne greie på den ene pcen oppe, pga at den står så langt i fra basestasjonen og de andre pcene. Og denne hadde da seffers min geniale katt klart å ryke fra pci-kortet. Menmen... Ikke noe å gjøre med det nå. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Wow! Første gang jeg har opplevd at det ikke har kommet en eneste ny side siden jeg la meg! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Haha nice.. Antenne..? På basestasjonen..? Eller har du radiolinkISP? Har en sånn laaaang antenne greie på den ene pcen oppe, pga at den står så langt i fra basestasjonen og de andre pcene. Og denne hadde da seffers min geniale katt klart å ryke fra pci-kortet. Menmen... Ikke noe å gjøre med det nå. Åh. Bittert.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Wow! Første gang jeg har opplevd at det ikke har kommet en eneste ny side siden jeg la meg! jorgen; du ER zhe spamzor. Med all respekt. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Wow! Første gang jeg har opplevd at det ikke har kommet en eneste ny side siden jeg la meg! Heh ja.. Det er laber oppslutning i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå