Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai ai ai... Jeg har lært masse i dag. Nå skal jeg få til å lage mitt eget design på forumet mitt. Dog, det er et lite mellomrom mellom header og body som irriterer meg og som jeg ikke får bort... :ermm:

Det kommer nok til å ta sin tid før alt er i orden, men har i hvert fall fått litt system i galskapen. :yes:

EDIT, litt krangling til så fikk jeg vekk den også... Nå kan jeg legge meg med god samvittighet. Den mest lærerike dagen på lenge... :yes:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
Burde vel egentlig ha hold på med mitt bidrag til hw.no's pixelstreet, men jeg tok heller en design-natt og resultatet ble dette: http://www.b-real.net/temp/.

Jeg jobber ikke så fort at det gjør noe så vi får se hva tiden bringer. Jeg ble i allefall fornøyd :p

Hadde gjort seg med litt mørkare tekst. Kvitt på svart blir så slitsomt å lese.

Teksten i menyen burde ha meir kontrast til bakgrunnen, den røde glei liksom i ett med det svarte.

Det var dagens første innlegg av meg, no skal eg på skulen - og starte med to timer tysk :cry:

Lenke til kommentar
FFS! Aktivitet..?

*hoppe og danse og sprette*

Jeg må kjøpe ny antenne til det trådløse nettverket i dag, fordi katten min hadde klart å ødelegge den i løpet av natta. :mad:

Haha nice.. ;) Antenne..? På basestasjonen..? Eller har du radiolinkISP?

Lenke til kommentar
Haha nice.. ;) Antenne..? På basestasjonen..? Eller har du radiolinkISP?

Har en sånn laaaang antenne greie på den ene pcen oppe, pga at den står så langt i fra basestasjonen og de andre pcene. Og denne hadde da seffers min geniale katt klart å ryke fra pci-kortet.

Menmen... Ikke noe å gjøre med det nå.

Lenke til kommentar
Haha nice.. ;)  Antenne..? På basestasjonen..? Eller har du radiolinkISP?

Har en sånn laaaang antenne greie på den ene pcen oppe, pga at den står så langt i fra basestasjonen og de andre pcene. Og denne hadde da seffers min geniale katt klart å ryke fra pci-kortet.

Menmen... Ikke noe å gjøre med det nå.

Åh. Bittert..:realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...