Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Henrik Lied: "Hahahaha" skrev du da jeg fortalte deg at nettleseren går i quirks mode hvis du ikke oppgir dokumenttype.

Hvorfor ler du av det?

7127008[/snapback]

Arve viste meg korleis HTML4-DTDen skrivast, men sidan eg klarer meg fint med <!DOCTYPE html>, skreiv eg at den ikkje kom til å brukast. Eg gjekk ut i frå at du forstod dette. ;)

 

I tillegg: Viss MIME-typen er application/xhtml+xml eller application/*+xml, har DTDen ingenting å seie om nettlesaren går i Quirks eller ikkje. ;)

 

MIME > DTD.

 

Her har du ein gammal test eg gjorde på dette: http://dev.fourmargins.com/client_side/DOCTYPE/

 

Som du kanskje ser: I HTML-dokumenta har DTD-en noko å seie. Renderinga er forskjellig frå eit dokument med og utan. I XHTML-dokumenta, som har MIME-typen application/xhtml+xml, er det null forskjell i renderinga med og utan DTD. :)

 

Kjem att om nokre timer. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Der har du heilt rett, neitakk. Men i Wikipedia-artikkelen du linka til står det også at <!DOCTYPE html> setter i gang Quirks. Det er heilt, heilt feil. Sjølvsagt kan eg ikkje klandre deg for det som står der, da.

 

-----

 

Forresten treng ikkje koda ovanfor å sette i gang Quirks. Les mitt forrige innlegg.

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Nei, hvorfor var det dårlig timing? Det jeg sier, er at den går i quirks når doctype ikke er oppgitt (ikke det samme som ukjent doctype(!) ). Se eksempelet.

 

Quirks mode:

<html>
<head>
 <title>Quirks</title>
</head>
<body>
 <p style="width:300;background:red;">Bredde</p>
</body>
</html>

 

Standard mode:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0//EN" "http://www.w3.org/TR/REC-html40/strict.dtd">
<html>
<head>
 <title>Standard</title>
</head>
<body>
 <p style="width:300;background:red;">Bredde</p>
</body>
</html>

 

Standard mode:

<!DOCTYPE HTML>
<html>
<head>
 <title>Standard</title>
</head>
<body>
 <p style="width:300;background:red;">Bredde</p>
</body>
</html>

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...