cfenzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Tror ikke jeg har sett på tv på rommet mitt på.. ja.. laaang tid.. (og forrige gang var da dama absolutt skulle få med seg en såpeserie, og ikke tillot meg å sitte på nett samtidig.. ) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Statistikken taler mot deg... Og derfor et lite smilefjes for å markere ironien ...og derfor svakt rullende øyne i smiley (for å markere forståelse), og en svakt nynnende ordlyd i setningen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) /me ser på 60 Minutes.. Det er faktisk intressant. Om organisert butikktyveri i USA.. Edit; 5 sider på 5 minutter elns her nå..? Endret 3. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ...og derfor svakt rullende øyne i smiley (for å markere forståelse), og en svakt nynnende ordlyd i setningen. Da tolker vi den smileyen forskjellig Jeg mener at den ser ut som en oppgitt fyr som tenker noe slikt som "Herregud for en teit fyr" Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) nå prøvde vi den BSPlayeren men da kom det opp "unknown file xvid"?? han prøvde å spille en annen film å da gikk det, noen som har en idè om hva som er prob.??? Endret 3. mars 2004 av $k$ Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ...og derfor svakt rullende øyne i smiley (for å markere forståelse), og en svakt nynnende ordlyd i setningen. Da tolker vi den smileyen forskjellig Jeg mener at den ser ut som en oppgitt fyr som tenker noe slikt som "Herregud for en teit fyr" Akkurat nå tenker jeg hva du mener den smileyen mener, fordi du ikke tok ironien i mitt innlegg. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 $K$: søk på google etter "xvid codec" (xvid er codec'en til folka som drev med divx før divx ble kommersielt..) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 nå prøvde vi den BSPlayeren men da kom det opp "unknown file xvid"??han prøvde å spille en annen film å da gikk det, noen som har en idè om hva som er prob.??? Den takler ikke XviD.. Last ned DivX player eller Nimo Codec Pack.. Den takler XviD. DivX baklengs er XviD.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Akkurat nå tenker jeg hva du mener den smileyen mener, fordi du ikke tok ironien i mitt innlegg. Konklusjon: Ironi @ forum er vanskelig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Akkurat nå tenker jeg hva du mener den smileyen mener, fordi du ikke tok ironien i mitt innlegg. Konklusjon: Ironi @ forum er vanskelig Var det ironisk ment? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Noen slå av postcount her... NÅ. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 HalTan: med mindre Mr. Ueland på en eller anna måte *haxxorer* forumet, så går det ikke i IPB å slå av postcount for en enkel tråd... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Noen slå av postcount her... NÅ. Pøh. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Apropos smilier: Fikk tak i en pakke med arve-smileys (rosa smileys). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Apropos smilier: Fikk tak i en pakke med arve-smileys (rosa smileys). Du må ha preview.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Apropos smilier: Fikk tak i en pakke med arve-smileys (rosa smileys). Du må ha preview.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Apropos smilier: Fikk tak i en pakke med arve-smileys (rosa smileys). Du må ha preview.. Av smileyene.. cfenzo har genialt system med bilder og "hente kode"-system.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Apropos smilier: Fikk tak i en pakke med arve-smileys (rosa smileys). Du må ha preview.. Av smileyene.. cfenzo har genialt system med bilder og "hente kode"-system.. Slik som PC sin hw.demoted.org? /me gadd ikke... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Slik som PC sin hw.demoted.org? /me gadd ikke... Noe lignende ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå