Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvis man skal få lov å snakke om * så må man ha egen *-kafe... Litt dumt, for jeg trodde webkafeen var for snakk om nettrelaterte ting. Men der tok jeg visst skammelig feil.

 

Hører du det, Mr.Berg?

Intelligensen seirer. Til og med etter streken skjønner du ikke at det også gjelder deg selv.

 

---------------------------------------------------------------

 

Mye dårlig på Styleboost nå, ble nesten litt skuffa...

7118230[/snapback]

 

Haha, du skal nå ta det bokstavlig også du da... Det er vel der intelligensen seirer, på hvor vidt man kan tolke humor, ironi og sarkasme eller ikke.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Marvil: Bruk ignoreringsknappen hvis du ikke vil lese innleggene mine. Forumet er åpent for alle, og ikke bare en liten gjeng. Du får nok bare venne deg til at jeg har funnet veien til denne tråden.

7118422[/snapback]

De skikkelige innleggene dine har jeg ingenting imot, det er bare det at hver eneste post her inne fra din side er enten om nettlesere, eller et hint om oppstart av nettleserdiskusjon.

Og om du har vært med her fra begynnelsen, så har du kanskje fått med deg at den diskusjonene har vært oppe ca 10000000003 ganger før, samt at du har fått din egen tråd du kan leke med nettlesere i. :)

 

Kaster meg på den, Marvil.

7118425[/snapback]

:)

 

Hørt om irc noen gang?

7118448[/snapback]

Det gikk noen rykter om det på barneskolen, men fikk aldri med meg hva det var.

Jeg var sikkert ikke tøff nok.

Lenke til kommentar

Innlegget mitt var minst like myntet på deg neitakk, så ta deg en bolle. Enten så opphører denne diskusjonen umiddelbart eller så kan noen vente seg en søt liten advarsel.

 

Det finnes en egen tråd for diskusjon av nettlesere. Neitakk kan holde alle sine åpne så vel som skjulte hint om sine preferanser i den. Dere andre kan lære dere å ikke bite på hvert minste lille tegn til provokasjon.

 

Det koster meg ikke fem øre å ta en SO5 på webkafeen dersom dere ikke klarer å leke pent sammen.

Lenke til kommentar
Innlegget mitt var minst like myntet på deg neitakk, så ta deg en bolle. Enten så opphører denne diskusjonen umiddelbart eller så han noen vente seg en søt liten advarsel.

7118679[/snapback]

Det var jo hele poenget for pokker. Det var jo derfor jeg forsiktig hintet til Marvil om ditt innlegg, fordi diskusjonen er lagt død her. Makan... :no:

Lenke til kommentar

Svar fra VG-nett på mailen jeg postet i tråden her tidligere:

 

Du har tildels rett i kritikken din.  Til vårt forsvar vil jeg vise til at

vi er i ferd med å forbedre oss.  Seksjon for seksjon gjør vi akkurat det du

etterlyser.

 

Første seksjon ut var http://www.dinepenger.no/ -

http://www1.vg.no/sport/fotball/engelsk/ligaguiden/ -

http://www1.vg.no/sport/fotball/cl/06/ - osv.

 

Flere vil følge i rask rekkefølge.  I mellomtiden lurer jeg på om problemene

du viser til gjør at du faktisk ikke greier å lese VG Nett.

 

Med vennlig hilsen

**

VG Multimedia

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Puh, makan til dårlig stemning i kafeen har det ikke vært på år og dag... :(

7118878[/snapback]

Dette er ikke nødvendigvis negativt. Slik jeg ser det betyr dette at mange her inne er engasjerte, og det er jo egentlig bare bra (så lenge man klarer å holde diskusjonen på et "normalt" og dannet nivå).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...