Arve Systad Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 5k - fortsatt ikkje verdt jobben. Å redesigne IT-avisen må jo vere eit reint helvete Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå var det jo bare snakk om å lage et utkast. Ingen ting som sier at den som vinner MÅ redesigne HELE siden. Regner med at de bruker vinnerdesignet som en "mal" til et eventuelt nytt design, siden det ikke står at de ikke kan garantere at de kommer til å bruke vinnerdesignet. Trodde at folk her leste hele nyheten før de kommenterte Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg leste hele nyheten, jo, fortsatt syns jeg det er for dårlig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jaja, jeg hadde blitt fornøyd med å få en Wii for å lage et utkast til ITavisen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Nope, 2-3k stemmer. EDIT: Den kom vel litt seint, menmen Endret 20. oktober 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Komplett har prisa Wii til 2.595,- Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Latterlig premie, men å ha en såpass stor side på samvittigheten kan gjøre mye.. En reklamebanner nederst, til en side med reklame, og vips tjener man mer penger. Men enig med Berg, latterlig premie. Ikke rart dem fikk det resulatet dem har nå, om dem mener et design er verdt 2600 kroner. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 2-3k for et helt design er jo latterlig lite. Men brukerne av itavisen har vel kanskje ikke helt kontrollen på slike ting. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Tror jeg heller ville hatt millionene MediaFront(?) fikk, istedet. Blir ikke så vansklig å lage noe bedre enn dette iallefall, haha: Endret 20. oktober 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tror jeg heller ville hatt millionene MediaFront(?) fikk, istedet. Blir ikke så vansklig å lage noe bedre enn dette iallefall, haha: 7113981[/snapback] De har ikke fått millioner. Tro meg. Ikke én engang. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tja, like under da - iallefall, sekssifret Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hadde ikke vært meg imot å ha ITAvisen i porteføljen.. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Men vis det bare bruker det som en mal, så er jo ikke det like stort som å ha hele designet på siden i portoføljen. Men alikevel. Vis alt man trenger er å lage noen greier i GIMP eller Photoshop, så er det vel ikke akkurat store jobben å prøve! Endret 20. oktober 2006 av JonT Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nettopp. Og det er ikke akkurat høy standard på de fleste av bidragene som er sendt inn. Det meste er verre enn det nåværende, og det sier jo en del. Tror mange her kan slenge sammen noe bedre på en times tid, og siden det bare skal være et utkast, er jo ikke en timebetaling på ca 2-3000 så ille. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du sier noe der Nytrøa. Uansett hvor fint design man lager så vil jo det bli herpet av den overloaden av reklamer de har. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Meh, jeg begynte, men orket ikke. Er ikke 'bare' å lage et design, da. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Meh, jeg begynte, men orket ikke. Er ikke 'bare' å lage et design, da. 7114729[/snapback] Om du ser utkastene de har fått inn er det mange som tror det. "Jeg kopierte litt fra den gamle, og så synes jeg at den boksen var litt fin og så slengte jeg på en liten boks der, og se så fint det ble!" Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Orsus formulerer mine tanker rundt neitakks lange innlegg med funksjoner godt. 7112947[/snapback] Kan ikke huske å ha sagt noe SÅ stygt om neitakk --- Tror ikke div personer her hadde hatt noe problem med å vinne ved å smekke sammen en enkel fisk... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 ITavisen, på en time eller så. Gidder ikke å legge sjela i det.. Kommentarer? Har ingen erfaring med avisoppsett.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Total utklassering av alle de andre utkastene på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå