PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 HalTan; Ville du fortelle oss noke med den heste-utløsningsteksten?? Jeg tror han vet alt det der av egen erfaring Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 ...fra ******.webfreak.no? Sånn ja... Tydligvis Det kommer sikkert med alderen.. ....eller dere får fordi dere er admins @ pxstreet? Kan si det igjen; I know some people, who knows some people, and that my friend, is a useful connection.. Smileyattack! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 HalTan; Ville du fortelle oss noke med den heste-utløsningsteksten?? Jeg tror han vet alt det der av egen erfaring :lol: Da bygger eg vidare på din påstand, og spør igjen; HalTan - er det noke du vil fortelle oss? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sier bare en ting, jeg: "Save picture as..." Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Last ned nyeste Nimo-codec-pack, MEN pass på; Det er ikke alle du bør innstallere.. Ellers kan du laste ned DivX-player fra divx.com, der får du også en del codecs.. Aldri giddet å laste ned sånne codec-pakker, alt for tvilsomme synes jeg Bruker FFDSHOW sammen med Mediaplayer Classic Det kommer an på hvilke du innstaller det.. Du velger custom og bør ha litt peil på hva du skal ha og ikke skal ha.. Da funker det smertefritt.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sier bare en ting, jeg: "Save picture as..." Hysj! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Jeg ville bare informere. *edit* F*en det var en admin her ja :| Endret 3. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 *edit* F*en det var en admin her ja :| Var det noe mer du ville si? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 *edit* F*en det var en admin her ja :| /me sørget for å quote deg, så du kan ikke endre det... Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 WTF?! Noen har tatt TV'en min ut av rommet! Nesten litt morsomt at jeg ikke har sett det før nå *ta tv tilbake* Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sier bare en ting, jeg: "Save picture as..." Hysj! DET er ikke så farlig.. bare at folk ikke skal leeche alle (771)bildene.. for det er så kjipt... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 WTF?! Noen har tatt TV'en min ut av rommet!Nesten litt morsomt at jeg ikke har sett det før nå *ta tv tilbake* Haha, du er blitt så oppslukt av kaféen at du ikke ser på tv lengre? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sier bare en ting, jeg: "Save picture as..." Hysj! DET er ikke så farlig.. bare at folk ikke skal leeche alle (771)bildene.. for det er så kjipt... Hvor har du forresten fått tak i dem? Har et lite forum (1,5k innlegg) på siden min, så det hadde vært greit å få fatt i noen ekstra. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Haha, du er blitt så oppslukt av kaféen at du ikke ser på tv lengre? Nå har jeg tv 2000 innlegg! /me har postet 1000 innlegg på 46 dager Nå fortjener jeg vel en smiley jeg kan feire med cfenzo? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 WTF?! Noen har tatt TV'en min ut av rommet!Nesten litt morsomt at jeg ikke har sett det før nå *ta tv tilbake* Gjør som meg; Inkluder TV'en i maskina - TV-kort.. Ikke mulig for foreldrene å stikke av med.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 PT er th4 sp4mz0r! Det er jeg vel ikke Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 PT er th4 sp4mz0r! Det er jeg vel ikke Statistikken taler mot deg... Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Statistikken taler mot deg... Og derfor et lite smilefjes for å markere ironien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå