Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet om et bildegalleri som er delt opp i småbilder og når man har musa over et av de småe bildene vil et stort bilde komme ved.. Noen som har linken?

7102686[/snapback]

http://sonspring.com/journal/hoverbox-image-gallery

7102870[/snapback]

Tja, hvis bildene preloades (det må de vel nesten) så er det begrenset nytteverdi på den greia der? Man kan ikke ha så mange bilder både med tanke på størrelse og "vekt". Men til småting var den søt :)

 

Jeg har forresten klart å trykke 230 bilder inn på litt under 20mb i flash-galleriet mitt. Nesten litt stolt over det :p

 

<ot> om noen dager kommer den nye 37-tommeren min :green: </ot>

Lenke til kommentar
Internet Explorer 7 er nå lansert

Dette er jo en gledens dag, for nå blir alt mye lettere for oss som lager nettsider.

7101937[/snapback]

Hjelper ikke en dritt når M$ ikke utvikler IE7 til annet enn WinXP.

 

Er en del folk inne der, men jeg har fortsatt ikke fått IRC til å funke på skolen :(

7102362[/snapback]

Opera :thumbup:

7104383[/snapback]

Heldigvis er det i hvert fall noen som har skjønt det. :whistle:

 

Satan, jeg drømmte at kafeen ble stengt inatt!

Huff så nerd jeg er...

7102118[/snapback]

Og jeg som fikk tema; Ein Traum på tyskprøven i dag.

Hvorfor skjekka jeg ikke kaféen før skolen. :wallbash:

Lenke til kommentar
Blir det så stor forskjell på IE7 og IE7+ da?

7104601[/snapback]

Det finnes mange folk som bruker Windows 2000 med IE.

7104626[/snapback]

Ah, da skjønte jeg :) 2000 mister snart alminnelig brukerstøtte, så der ryker det nok en god del av brukermassen. I alle fall har det vært slik før.

Lenke til kommentar
Ah, da skjønte jeg :) 2000 mister snart alminnelig brukerstøtte, så der ryker det nok en god del av brukermassen. I alle fall har det vært slik før.

7104659[/snapback]

Ja, men det er fortsatt mange hjemmebrukere som sitter med disse opperativsystemene og de oppdaterer vel neppe. (Mange som fortsatt bruker den gamle pcen selv om de har en ny også. Jeg f.eks. sitter også en Win 98 maskin som jeg bruker noen ganger (hver tredje dag ca.).

Lenke til kommentar
Er en del folk inne der, men jeg har fortsatt ikke fått IRC til å funke på skolen :(

7102362[/snapback]

Opera :thumbup:

7104383[/snapback]

Legg merke til at jeg sier IRC, som i protokollen, ikke mIRC, som i programmet :nei: Det løste seg i uansett med Your Freedom, eneste negative er at jeg får timeout etter 60 min. Finnes sikkert noen innstillinger på det, men det er sjelden jeg sitter så lenge på datarommet uansett..

 

Edit: Ang. hoverbox ser det ut til at det kan lønne seg å resize bildene med CSS, slik at det er det store bildet som lastes og vises i boksen. Hoverbox i kombinasjon med Lightbox hadde vært litt keegt, men også litt vel bloat..

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
overbox ser det ut til at det kan lønne seg å resize bildene med CSS, slik at det er det store bildet som lastes og vises i boksen. Hoverbox i kombinasjon med Lightbox hadde vært litt keegt, men også litt vel bloat..

7104855[/snapback]

Det er jo de store som veier da. Greit at du sparer noen k, men det blir dråper i havet som regel :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...