haugsand Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det noen måte å få en legend til å floate vedsiden av en select ? Har prøvd å sette display:inline; og float:left; på begge elementene, uten at det ser ut til å hjelpe. 7094831[/snapback] Prøv å bruk position: absolute; Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Er det noen måte å få en legend til å floate vedsiden av en select ? Har prøvd å sette display:inline; og float:left; på begge elementene, uten at det ser ut til å hjelpe. 7094831[/snapback] Prøv å bruk position: absolute; 7095252[/snapback] Ah, prøvde med absolute før, men var først nå jeg satt relative på fieldsetet. Takk. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Vet dere hvor jeg kan finne arkiv over bakgrunner for en sentrert CSS-side? Fant det selv 7094444[/snapback] Hvis du klarer å finne en pen en der er du min helt, ellers kan du bare driite i den siden altså. Tror ikke det var den du tenkte på... [hate å ikke ha scrollejul på dumme skole PC'n] Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 nå driver ikke jeg så mye med webdesign mer, men mer grafisk design.. er det fyfy å poste det her? blir ignorert av alle her så syntes det er så koselig å poste her Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Kjør på, er ikke sikkert vi gidder å bry oss da Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) dere gidder sjelden det Skoleprosjekt.. Lage forside til et magasin, jeg valgte lodown som er typisk eksperimentelt designvis. Skriften nede til venstre er blurry pga komprimeringen, men tydelig på trykk. Kommentarer thx! Her (PDF) Endret 18. oktober 2006 av sparks Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du klarer å finne en pen en der er du min helt, ellers kan du bare driite i den siden altså. Tror ikke det var den du tenkte på... 7095354[/snapback] :!: Nei, var absolutt ikke noe på den siden.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Sparks, jeg likte idéen, men jeg vet ikke om skrifttypen er den beste. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg prøvde litt på en prosentbar her i dag. I seg selv funker det fint, men har noen forslag til hvordaj jeg praktisk kan få til å endre prosentverdien uten å lage dynamisk stilark, som undergraver deler av poenget med å skille innhold og utseende. Har liten lyst til å bruke inline CSS, og det blir tungvidt å ha 100 klasser til prosent i et stilark. Men kanskje er det den enkleste løsningen? <html> <head> <title>Espen tester prosentlinjer</title> <style> .bar { width: 200px; border: 1px solid #000; } #p { width: 99%; background-color: #198; display: block; text-align: right; } </style> </head> <body> <h1>Ferdig snart?</h1> <h2>Lorem Ipsum dolor sit amet</h2> <p>Fyller boksen slik jeg vil?</p> <div class="bar"><span id="p">mange %</span></div> <p>Det var det....</p> </body> </html> Lenke til kommentar
Canute Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Jeg prøvde litt på en prosentbar her i dag. I seg selv funker det fint, men har noen forslag til hvordaj jeg praktisk kan få til å endre prosentverdien uten å lage dynamisk stilark, som undergraver deler av poenget med å skille innhold og utseende. Har liten lyst til å bruke inline CSS, og det blir tungvidt å ha 100 klasser til prosent i et stilark. Men kanskje er det den enkleste løsningen? 7095813[/snapback] Jeg ville ha brukt inline css, vidden kan man jo tross alt si er en del av innholdet. Endret 18. oktober 2006 av Canute Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg syntes alle driter i alle jeg. Alle poster noe vrøvl... alle leser det, men ingen gidder å svare. Isteden skriver de noe annet piss. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg syntes alle driter i alle jeg. Alle poster noe vrøvl... alle leser det, men ingen gidder å svare. Isteden skriver de noe annet piss. Og du setter en god standard! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Og du setter en god standard! 7096533[/snapback] Jepp! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg følger på med gode eksempler, dog av en noe lavere kvalitet. Dere militærgutter, er det fremdeles mulig å bruke førstegangstjenesten til fornuftige ting som å ta billtappen og lignende sertifikater? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 My thoughs exactly: http://annevankesteren.nl/2006/10/doctypes Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Grusom side, hadde ikke det androgyme (ved navn) mennesket der en helt simpel helt grei side før? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Det gamle designet (som er i bruk no) er jo heilt rått i forhold til det enkle og kjedelige som var før? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Sparks: De svære pikselfontene ble kanskje vel vanskelige å lese.. Ellers veldig pent! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2006 Bytt stilark da, Jernlov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå