Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Dere kan godt komme til skolen min :)

7092713[/snapback]

Gjerne, hvor bor du? :dribble:

7092838[/snapback]

 

Lillehammer, men skolen ligger i Gausdal ;)

 

(Warning: Det kan lukte letter ubehagelig på denne tiden av året ettersom skolens lokale bønder føler for å dynke gjordene sine med kudrit flere ganger om dagen.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PS: Siden trenger IKKE passe i Opera eller FF, IE er det viktigste, lærere sjekker ikke slikt som dette i andre nettlesere...

7090141[/snapback]

IMO er det der en dårlig holdning... Tilpass til IE etter at du har fått den til å funke i andre nettlesere.. Å gjøre noe annet er helt på trynet.. Uansett om det bare er IE siden kommer til å bli sjekket i..

7090314[/snapback]

Faktisk uenig der. Å tilegne et produkt egenskaper som aldri blir brukt blir etter min mening bortkastet tid og arbeid, så om han bruker kortere tid på å få den bra i IE, så ser jeg ikke problemet, siden vedkommende som skal evaluere arbeidet ikke har clue på de egenskapene han kunne brukt mer på legge til.

Hvorfor bruke mer tid på noe som ikke blir brukt..? Det er et skolearbeid, ikke Google v2.

 

Noen ganger teller realitetene litt mer enn ha kjedisene skriver i bloggene sine.

 

 

Beklager sent ute, men er på ferie. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Denne er vel passende?

 

http://www.herlig.net/arkiv/2005/01/22/kast-tabellane

7092094[/snapback]

Bør være en litt stor og kjent side da, sånn at motparten føler det er seriøst.

7092838[/snapback]

Skal ikke skryte på meg å ha lest hele avhandlinga, men den tar opp historien til HTML og årsakene til at man utviklet CSS og hvorfor man skiller mellom innhold og design.

 

http://people.opera.com/howcome/2006/phd/

Endret av olsen
Lenke til kommentar

[table]

Javel, jeg vil påstå at det er en vesentlig ting du ikke har skjønt. Hvorfor går vi på skole? Er det for at vi skal lure læreren, eller er det for at vi selv skal lære noe?

I en læreprosess er intet arbeid bortkastet arbeid. Men det er bortkastet tid å ikke lære seg ting skikkelig, bare fordi man heller nøyer seg med en god karakter enn å faktisk ta kunnskap til hjernen.
Tabeller er grisestilig...

Faktisk uenig der. Å tilegne et produkt egenskaper som aldri blir brukt blir etter min mening bortkastet tid og arbeid, så om han bruker kortere tid på å få den bra i IE, så ser jeg ikke problemet, siden vedkommende som skal evaluere arbeidet ikke har clue på de egenskapene han kunne brukt mer på legge til.

Hvorfor bruke mer tid på noe som ikke blir brukt..? Det er et skolearbeid, ikke Google v2.

7093558[/snapback]

[/table] Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Det er egentlig såre enkelt å lage egne themes til WP - selvom det er første gang jeg gjør det.

 

Og så deilig å bare bruke noe få timer på WP, enn et par uker på et eget publiserings system, når man bare skal sette opp en blogg...

 

Wordpress er kos :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Jepp, WP gir nybegynnere en enkel og grei introduksjon til CSS hvor koden er godt dokumentert og lett å lese..

 

Har sjekka den norske WP-pakken men den er absolutt ikke feilfri.

7094618[/snapback]

 

Vel, nå ser jeg ikke på meg som en nybegynner, og en introduksjon til CSS trenger jeg heller ikke - uansett, WP blei jeg glad i :)

 

EDIT: Ser ikke helt vitsen med en norsk språkpakke til WP. Siden min er 99% Norsk uten noe sånt. Noen title tager som ikke er Norske, men sikkert ikke noe problem å ordne det - det er småpuss jeg tar til slutt.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Snip

7093558[/snapback]

Joda, jeg skjønner poenget ditt. Men jeg mener uansett at det er lettere, og mer tidssparende å kode noe som funker i Opera/Firefox, for så å fikse feilene i IE, enn å kode slik at den kun funker i IE med en gang..

7094702[/snapback]

Selvsagt, om det er mer tidsbesparende for vedkommende, så er jeg helt enig.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...