Jesper Karsrud Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 Ikke på lenge, i så fall... Aldri vært dødt i mer enn noen timer så lenge jeg kan huske... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Det får vi nok aldri vite, for kafeen har jo dødd helt ut 7071287[/snapback] Ja, det var helt sprøtt! Har det noen gang skjedd før? 7071563[/snapback] enden; få deg et nytt liv! Join oss på #webkafeen at undernet... Endret 14. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Hodeformen er ikke gjort ferdig, men jobber med det meste. Føler jeg ferdig med øynene, men ikke skyggene o.l. Leppene trenger mer arbeid, men ønsker generelt kritikk! og ja, håret er ikke engang tenkt på, men er der for å se formen. Endret 14. oktober 2006 av sparks Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2006 (endret) enden; få deg et nytt liv! Join oss på #webkafeen at undernet... 7071644[/snapback] Den dagen jeg frivilig bruker IRC til annet enn påkrevd kommunikasjon som LAN-crew er dagen jeg slutter å bruke PC. Kan ikke fordra IRC... Menneh, var det sånn at det var påkrevd med mod_rewrite for å lage et søtt bilde til signaturen med litt oppdatert tekst? Tenkte jeg skulle fore inn info om siste blogg-innlegg i siggen, men gidder ikke å oppdatere det manuelt... Ja jeg vet at det er ulovlig med bilde i sigg, men det går jo an å spørre pent om det går an og vise til et bilde som ikke veier noe og som ikke gjør noe av seg ut over ren tekst Bloggen er forresten oppdatert BTW; jeg savner en counter på artiklene. Er det ikke en standard feature i WP, eller er det bare jeg som er blind? Endret 14. oktober 2006 av enden Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Gratulerer med dagen, Judofyr! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Hei, hvem fjernet orsus sin fyllepost? <blink>Grattis med da'n</blink> Endret 15. oktober 2006 av George Bush Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei, hvem fjernet orsus sin fyllepost? <blink>Grattis med da'n</blink> 7073534[/snapback] Den har vi ikke sett Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Naaaw, trodde kulturen var fredet her i kaféen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Naaaw, trodde kulturen var fredet her i kaféen Jeg og Til og med endens fylleposter ligger sikkert der mange sider tilbake. Arve: HaXx deg inn på IRC, din lømmel! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hei, hvem fjernet orsus sin fyllepost? Da var det ikke noe jeg drømte da ----- Gratulerer med dagen Judo, måtte du ha mindre hodepine enn meg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Naaaw, trodde kulturen var fredet her i kaféen Jeg og Til og med endens fylleposter ligger sikkert der mange sider tilbake. Arve: HaXx deg inn på IRC, din lømmel! 7073682[/snapback] Er jo umulig, har eg sagt. Men eg skal gjere eit einaste forsøk til - laste ned mIRC Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Siden jeg ikke er først denne gangen, må jeg dra på. Gratulerer med dagen, fjortis! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Naaaw, trodde kulturen var fredet her i kaféen Jeg og Til og med endens fylleposter ligger sikkert der mange sider tilbake. Arve: HaXx deg inn på IRC, din lømmel! 7073682[/snapback] Er jo umulig, har eg sagt. Men eg skal gjere eit einaste forsøk til - laste ned mIRC 7073852[/snapback] Kan du ikke bare bruke en webIRC klient? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 (endret) Har prøvd ca 1000 webIRC-klientar, uten suksess. Er difor omtrent sikker på at mIRC ikkje vil fungere heller Edit: mIRC fungerte sjølvsagt ikkje, det heller. Blææh. Endret 15. oktober 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Sitter her å sliter med noe ie bugs drit. Holder på å sette opp stjerne rang hover, men i ie blir høyden høyere enn i ff.. Har prøvd å stille på høyden, men det fungerer ikke.. http://www.toppspill.com Brukernavn: toppspill Passord: spolter Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 GRATTIS MED DAGEN JUDOFYR! Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Til og med endens fylleposter ligger sikkert der mange sider tilbake. 7073682[/snapback] De har jeg i alle fall ikke sett! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Gratulerer med dagen, Judo! Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 Hva er egentlig forskjellen på class og id i css? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2006 ...enden... Det er slikt jeg til og med vet: id er for et enkelt class er for mange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå