Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:wallbash:

avogtil hater jeg kode når det ikke funker som det skal, jobber i timevis med debugging uten å kommenoen vei, blir veldig "frustrtert" til tider.. :realmad:

Veldig enig. Første gang jeg debugger CSS, men det er ikke lett å få det til. Det er superkjipe IE som ødelegger for meg, men jeg vil at siden skal være kompatibelt med "alt".

Den validerer ihvertfall i xhtml Strict.

Enda værre når jeg sliter med et par tusen linjer kode med php :thumbdown:

Lenke til kommentar

Fyfaen til aktivitet her i dag, dah!? :D

Domus på røros er et kjøpesenter (Domus-senteret). :)

Hmm..Også var det egnetlig ikke så mye mer å svare på ;) Jeg har stusset håret ja, men har fortsatt samme frisyren bare ikke like mye hockey :p

Lenke til kommentar

... i fare for å bli kastet ut av dørvakten med rosa skjorte...

fant en tpl-fil som heter overall_header.tpl.

Dette ser ut som den filen jeg skal gjøre endringene i. Stemmer dette? Men her gikk det ikke an å bare kopiere tabellene inn i nåværende design. Da kom kun Logoen og "Medlemsliste" etc, mens selve trådene ble borte.

Stemmer det at jeg kun skal endre overall_header.tpl? Jeg endret blant annet "Bli medlem"-fila, og da blir det liksom dobbelt opp.

*er dere lei maset mitt?* :blush::whistle:

Lenke til kommentar

/me har lyst til å mekke noe saker i PHP, men aner ikke hva jeg kan lage...

Noen som har forslag til hva en übern00b kan bryne seg litt på? (nei Ueland, jeg vil ikke være med å mekke vikingboard med deg :p )

Endret av PT
Lenke til kommentar

Har et irriterende problem med en side jeg mekker nå. det kommer en liten "list" under selve siden, men kun i IE. Det virker som om den bare har gjentatt seg selv, men når jeg skriver background-repeat:none; i CSS'en, skjer det ingenting.

Noen som har peil? :dontgetit:

L I N K

Lenke til kommentar

After the horse has entered and reaches a climax the head swells (though it is more spongy then hard) into a fist sized mass as he ejaculates. It is thought that this serves as a plug to force the semen deep into the mare rather then allowing it to leak out. A full grown stallion can ejaculate about one cup ( 8 ounces ) of semen.

Lenke til kommentar
After the horse has entered and reaches a climax the head swells (though it is more spongy then hard) into a fist sized mass as he ejaculates. It is thought that this serves as a plug to force the semen deep into the mare rather then allowing it to leak out. A full grown stallion can ejaculate about one cup ( 8 ounces ) of semen.

Jeg trengte _ikke_ å vite det... :dontgetit:

Lenke til kommentar

har et lite spørsmål som egentlig ikke passder inn i webdesign men siden jeg er her ATM så spør jeg her...

En venn har lastet ned en CS film og når han skal spille den av så kommer det opp at det var feil under nedlasting av codecs, hvordan får jeg tak i de? går jeg til microsoft sine sider å laster ned en pakke eller??

er litt n00b på dette området...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...