Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Høres interessant ut det prosjektet her.. Og nå som jeg jobber på en skole fra halv ni til senest fire hver dag, så har jeg jo forsåvidt godt med tid også.. Er med på et annet prosjekt også; utvikling av et Portfolio Management System, men det later til å være litt dødt, egentlig.. Ingen som orker å ta initiativ til å begynne med utviklingen, og da skjer det ikke mye..

En norsk webutviklingsside høres bra ut, hvis vi får det til å holde ut lenger enn unrealized.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns også det høres interessant ut med dette prosjektet. Er usikker på hvor mye jeg kan bidra med, men kan love å lese artiklene om det skulle bli noe av. Skulle fått det inn i HW systemet og kalt siden aWebutvikling  :laugh:

7061985[/snapback]

Ja, og kalt det et "gutteromsprosjekt" med millionoverskudd og luselønn til de ansatte. :--)

Lenke til kommentar
*orsus-bash osvÆ

7061725[/snapback]

Klar over at det ikke var noen mal. Men ser logikken i brukertesten. Og har man kort og konsis meny bør man kjøre den forran teksten mener jeg.

Gjør hvertfall det på min side.

*Større avartar argumenter*

7061760[/snapback]

Prøver å lage meg ny avartar selv, siden folk ikke liker den :( men får den ikke under 9kb

Bruker kansje ikke det beste programmet heller, but still!

Kan sikkert være med på et slikt prosjekt!

edit: quote from hell!

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Syns også det høres interessant ut med dette prosjektet. Er usikker på hvor mye jeg kan bidra med, men kan love å lese artiklene om det skulle bli noe av. Skulle fått det inn i HW systemet og kalt siden aWebutvikling  :laugh:

7061985[/snapback]

Ja, og kalt det et "gutteromsprosjekt" med millionoverskudd og luselønn til de ansatte. :--)

7062028[/snapback]

Akkuratt! Bare husk å filme fra begynnelsen da :lol:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...