Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

:wallbash:

avogtil hater jeg kode når det ikke funker som det skal, jobber i timevis med debugging uten å kommenoen vei, blir veldig "frustrtert" til tider.. :realmad:

aah, utbrudd ferdig :thumbs:

Vil du ha en kaffe også kanskje, når du først er inne? :p

Hmmfs, har ikkje opna photoshop enda i dag jo *skamme seg*..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var trangt der, sitter du virkelig med musa FORAN tastaturet!?

Har den plassen jeg trenger her, og musen er foran tastaturet ja. Liker det slik :p

og korfor er PCen open? tenk om du søler cola :w00t:

Holdt på å snu den ene kabinettviften

Lenke til kommentar

avogtil hater jeg kode når det ikke funker som det skal, jobber i timevis med debugging uten å kommenoen vei, blir veldig "frustrtert" til tider.. :realmad:

Vi har kjøpeplikt..

Og folk som raserer bildeveggen til enden ved å knuse hodet inni liker vi heller ikke.. Les Retningslinjene, du får snart en økning på Advarselbar'en din..:lol:

;)

Lenke til kommentar
Sitter med det "!&%#¤ forumet nå. Vet jo hvordan jeg vil ha, men får det selvfølgelig ikke til med mine ferdigheter.

Slik vil jeg ha det. Men slik er det jo kun helt til jeg går inn på en av linkene, for eksempel "Logg inn" eller "Retningslinjer". Regner med at man må gjøre alt dette i en template og ikke slik jeg har gjort det? Men der fikk jeg kun endret til fargen.

Jeg vil med andre ord ha noe á la det som er her på forumet. En meny til venstre, og resten av det opprinnelige designet, med forumet i midten.

Noen som vet noen som kunne tenke seg å sette opp dette, selvsagt kan jeg sikkert betale en slump. Er det et sted her på forumet hvor man kan spørre om slikt? (Ja, nå gjorde jeg det egentlig her da men... :blush: )

PS, nå har jeg bare tenkt i grove trekk, tekst og bakgrunner og slikt skal endres litt på den linken. Skal skille inndelingene litt bedre enn slik det er nå.

Holdt på noen timer med dette nå, så jeg er glad for alle svar...

hmm, tror du skal legge inn default tempalten på nytt jeg ;) du har endret alle linkene i et eller annet "idiotisk" program (dvs at programmet har gjort det for deg) ;)

Lenke til kommentar
Vi har kjøpeplikt..

Og folk som raserer bildeveggen til enden ved å knuse hodet inni liker vi heller ikke.. Les Retningslinjene, du får snart en økning på Advarselbar'en din..:lol:

;)

:lol:

btw, tror dere cfenzo blir sur dersom jeg poster "endenbildet" av han? :devil:

*spørre først*

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Vi har kjøpeplikt..

;)

:lol:

btw, tror dere cfenzo blir sur dersom jeg poster "endenbildet" av han? :devil:

*spørre først*

Why bother to ask, when it's alot faster to just post it, and take the consequenses (?) of the game later..?

Lenke til kommentar

Hehe, er gøy med utbrudd.. hmm not. Det var PHP du kodet i sa du? har du prøvd evaluering versjonen av Zend Studio 3.0 ? Jeg har blitt delvis forelsket i den nå, autocomplete/codeinsight på egen custom lagde funksjoner/klasser/constants/variabler osv (så lenge eksterne filer osv er en del av prosjektet). Kodingen blir mye lettere og den har også sånn analyse code funksjon så den "finner feil". Masse debug funksjoner osv. http://www.zend.com/store/products/zend-studio.php

Lenke til kommentar
hmm, tror du skal legge inn default tempalten på nytt jeg ;) du har endret alle linkene i et eller annet "idiotisk" program (dvs at programmet har gjort det for deg) ;)

Det programmet du snakker om er FrontPage (i mangel på noe annet). Funker ikke akkurat til PHP nei, men dekker mitt behov sånn ellers...

Forresten, hvis det er noen som melder seg til å gjøre dette for noen grunker så kan det fikses :yes:

Lenke til kommentar

Det er kun innholdet i mappen templates/x elns du skal jobbe i ;)

*.tpl filer :)

FuLu:

Liker å ha egen kontroll over klassene og funkjonene som blir brukt :yes:

og hittil er DW alt som trengst.

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar

Hehe, er gøy med utbrudd.. hmm not. Det var PHP du kodet i sa du? har du prøvd evaluering versjonen av Zend Studio 3.0 ? Jeg har blitt delvis forelsket i den nå, autocomplete/codeinsight på egen custom lagde funksjoner/klasser/constants/variabler osv (så lenge eksterne filer osv er en del av prosjektet). Kodingen blir mye lettere og den har også sånn analyse code funksjon så den "finner feil". Masse debug funksjoner osv. http://www.zend.com/store/products/zend-studio.php

er du blitt så forelsket at du snart må kjøpe?

Lenke til kommentar
Det er kun innholdet i mappen templates/x elns du skal jobbe i ;)

*.tpl filer :)

Tror jeg maser veldig nå :p:blush: , men er det et program som tar disse filene? DW 2004 MX eller noe?

høyreklikk og åpne som,og åpne dem i din favoritt editor så virker ting kjent :)

Lenke til kommentar

Tror jeg maser veldig nå  :p  :blush: , men er det et program som tar disse filene? DW 2004 MX eller noe?

høyreklikk og åpne som,og åpne dem i din favoritt editor så virker ting kjent :)

Evt;

Høyreklikk - Åpne i.. - Velg Program (Gjelder vel bare Win2k, muligens XP?)

Ctrl + Høyreklikk - Åpne i.. - Velg Program

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
er du blitt så forelsket at du snart må kjøpe?

Har vel 21 dager igjen, pluss at den skal fungere etter det som personal edition. Men da mister jeg en del kjekke funksjoner som hmm egentlig er litt surt å miste :cry:

edit: bah.. så mye quote da gitt...

Endret av FuLu
Lenke til kommentar

Veldig enig. Første gang jeg debugger CSS, men det er ikke lett å få det til. Det er superkjipe IE som ødelegger for meg, men jeg vil at siden skal være kompatibelt med "alt".

Den validerer ihvertfall i xhtml Strict.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...