Lovskogen Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg sa grattis på msn 00:00, med hipp-hipp-hurra og nugde, hele pakka. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Det er jo bare trist Tor... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ja, det er egentlig litt trist.. Trodde ikke det om deg, Tor Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ser ut som noen har førsteklasses billett på sjalusitoget, ja. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Kjører jo alltid førsteklasse Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Jæjæ, førsteklasse til Sjøforsvaret isåfall. Uansett, mye bra lesning i ALA Primer 2 syns jeg, satt og leste endel i går. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Fått ambefalingsbrev av Skolen om at jeg ikke bør dra til militæret Sende et fint brev om hvorfor de ikke vil ha meg og hvordan det vil påvirke min sossiale, faglige, og økonomiske situasjon dersom jeg skal i militæret. Håper de da ikke drar meg inn på trass. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 De har vel ikke lov, tror jeg. I tilfelle de gjør det, sørg for å skaffe en knalldyr leilighet som forsvaret må betale for deg mens du er i tjeneste. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hoho, du skulle gått privat som meg og Hein vettu Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Ikke glem Loomy. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 De har vel ikke lov, tror jeg. I tilfelle de gjør det, sørg for å skaffe en knalldyr leilighet som forsvaret må betale for deg mens du er i tjeneste. 7046172[/snapback] Er bare 3000 i måneden + strøm og internett den jeg har nå da.. Hoho, du skulle gått privat som meg og Hein vettu 7046174[/snapback] ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Gratulasjons-review 2006: (i ingen spesiell rekkefølge) Mr.Berg: Første cafe-gratulasjon og startet sådan gratulasjonsmaraton. Pluss for stor tekst. God prestasjon. Tor aka. Georgieboy Bush: Stort pluss for å være først ute med hipp-hipp og nudge @ MSN. Stor og fet tekst i cafeen. Pluss for å bruke mitt RL navn, fremfor nickname. Gjør det hele litt mer personlig dan1el, Sparks og MC2: Virker lite engasjert, men ellers OK. Pluss til dan1el for fet tekst. Sparks og MC2 får også pluss for bruk av utropstegn. Jesper Karsrud: Meget god prestasjon. Slår til med en spenstig grønnfarge på den store teksten. Tok seg også tid til å bruke en mer dekorativ font enn standarden. Godt jobba! Jernlov: Ståkarakter. Pluss for å nevne Vinmonopolet The Strategy-player: Ståkarakter. Bruk gjerne utropstegn neste gang ;P Judofyr: Sent ute med gratulasjonen. Pluss for smile-smiley som varmet godt rødøye: Også sent ute. Pluss for innovativ formulering av gratulasjonen. Marvil: ----- " ------- Fin smiley, godt skrevet bokmål med riktig punktsetting og alt Lemen: Nok en fin smiley. God kommabruk - alt i alt en god prestasjon. orsus: Lovlig sent. Pluss for å quote Jesper sin fine grønne gratulasjon. Manglende punktum evt. utropstegn. JonT: Spenstig fargevalg. God font-størrelse. PT: Meget god prestasjon. Innovativ løsning. Stort pluss for å ta seg tid til en designperle av dimensjoner. Alt i alt fikk jeg flere og til tider bedre gratulasjoner her enn i RL. *Kose på alle* Endret 11. oktober 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Og ikke glem: Forresten, Cameron Moll reiser til Europa! (*gjemme seg unna Enden*) Endret 11. oktober 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hadde vært fett om noen tapet den presentasjonen han skal holde, selv om 6 timer med film om design, html og css kanskje kan bli litt lenge.. Men kommer det, laster jeg den nok ned =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) http://digi.no/php/art.php?id=342448 Interessang artikel, og ser jo ut til at ting begynner å gå delvis rette veien Det er mye fokus på webstandarder blant både utviklere og brukere av nettlesere. Likevel er ikke mer enn drøyt 25 prosent av webutviklerne veldig påpasselige med validering av oppmerkingsspråket de benytter. En nesten like andel oppgir at de i praksis gir blaffen, mens drøyt omtrent halvparten av de spurte stort sett sjekker om sidene deres validerer. Tragisk Endret 11. oktober 2006 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Tror ikke de gutta gir ut noe slikt gratis, Jesper ;-P Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Tror ikke de gutta gir ut noe slikt gratis, Jesper ;-P 7047645[/snapback] Det er jo lov å håpe! Uansett, mye bra på Webmaster Jam Session, vis noen ikke har sett det før. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Marvil: ----- " ------- Fin smiley, godt skrevet bokmål med riktig punktsetting og alt 7046336[/snapback] Takk for at du la merke til det, det tok meg lang tid å få det formulert på riktig "bokmål-style".. Tror ikke de gutta gir ut noe slikt gratis, Jesper ;-P 7047645[/snapback] Det gjør ikke Warner Bros med filmene sine heller, men i alle samlinger finnes det dårlige frø.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Hva mener du, sølvpil? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Pirat med kamera i salen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå