Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Aner ikke hva de bruker, men tipper det er flashing for å fjerne branding som er gjort.. Og jeg gidder ikke gjøre ting som gjør at garantien min ryker, er for hard bruker til det.. Edit: Enig i at oppdatering ikke burde kreve fulladet mobil, men så er ikke flash-filene fra produsent heller.. Produsenter er sære på sånne ting, vett.. Endret 9. oktober 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jesper: Bare å gjøre den FUBAR før du sender den inn, da vettu. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Sant nok, men jeg tror nok jeg holder meg til originalting når det gjelder mobiler.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Bøker! Vet ikke hvilken jeg skal begynne med en gang! Edit: Sorry for dobbelpost.. :/ Endret 9. oktober 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Flotte bøker bør ikke ligge på gulvet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som bruker Thunderbird som har tips til spamfilter..? Har fått 810 spammail hittil siden igår ellerno, and still counting. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er utrolig rart hvordan enorme nettsider som eBay har så grusomt stygge sider egentlig :S De burde da ha penger nok til en do'over de vel? 7031123[/snapback] Hvorfor forandre noe som fungerer..? Tipper 95% av brukerne ikke bryr seg, så hvorfor bruke mye penger på ting man ikke tjener spesielt mye på..? 7032639[/snapback] Ja det funker absolutt men alikevel. Om man blir kjendis så tar man gjerne og pynter seg litt for the public vettu Må jo se litt bra ut. Hehe Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Marvil: Spamfilter på serveren. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Skal lage noe à la George Bush's Aftenposten med eBay trur jeg. For moro skyld. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er utrolig rart hvordan enorme nettsider som eBay har så grusomt stygge sider egentlig :S De burde da ha penger nok til en do'over de vel? 7031123[/snapback] Hvorfor forandre noe som fungerer..? Tipper 95% av brukerne ikke bryr seg, så hvorfor bruke mye penger på ting man ikke tjener spesielt mye på..? 7032639[/snapback] Ja det funker absolutt men alikevel. Om man blir kjendis så tar man gjerne og pynter seg litt for the public vettu Må jo se litt bra ut. Hehe 7032962[/snapback] Hehe, sant nok, men folk legger merke til og kommenterer dersom en kjendis taper seg, det gjør man ikke med eBay, med mindre man er opptatt av webutvikling. Marvil: Spamfilter på serveren. 7033019[/snapback] Er det noe jeg kan gjøre noe med selv (domenet ligger hos domeneshop)..? Skal lage noe à la George Bush's Aftenposten med eBay trur jeg. For moro skyld. 7033031[/snapback] Ikke dumt, eBay hadde absolutt trengt en oppfriskning, men fremdeles med informasjonen i sentrum. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjør realign, ikke redesign. Marvil: Hvor innstillingene er får du nesten finne ut selv. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvordan er det best å legge opp bilde/gallerilistinger? Definisjonsliste, uordnet liste, lister i lister? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjør realign, ikke redesign. 7033098[/snapback] Akkurat hva mener du? Skjønner sånn cirka men. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjør realign, ikke redesign. 7033098[/snapback] Akkurat hva mener du? Skjønner sånn cirka men. 7033166[/snapback] http://alistapart.com/articles/redesignrealign Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjør realign, ikke redesign. 7033098[/snapback] Akkurat hva mener du? Skjønner sånn cirka men. 7033166[/snapback] http://alistapart.com/articles/redesignrealign 7033230[/snapback] Takk for link Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Lurer på om ikke noen har prøvd å redesigna ebay før, er ikke helt sikker. Er iallefall en vansklig oppgave Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Fant dette- Ser ikke så mye bedre ut da Haha, sommeren 2003 ja. Eneste forskjellene jeg så er vel sånn det ser ut i IE. Jaja Dette var jo ikke så verst. Endret 9. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Kjør realign, ikke redesign. Marvil: Hvor innstillingene er får du nesten finne ut selv. 7033098[/snapback] X-Spam-Flag på message-filter i Thunderbird skal visstnok hjelpe.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 X-Spam-Flag? Care to explain? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Gah, update av telefonen hjalp ingenting... Da blir det garantisak, da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå