Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Aner ikke hva de bruker, men tipper det er flashing for å fjerne branding som er gjort.. Og jeg gidder ikke gjøre ting som gjør at garantien min ryker, er for hard bruker til det..

 

Edit: Enig i at oppdatering ikke burde kreve fulladet mobil, men så er ikke flash-filene fra produsent heller.. Produsenter er sære på sånne ting, vett..

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er utrolig rart hvordan enorme nettsider som eBay har så grusomt stygge sider egentlig :S De burde da ha penger nok til en do'over de vel?

7031123[/snapback]

Hvorfor forandre noe som fungerer..?

Tipper 95% av brukerne ikke bryr seg, så hvorfor bruke mye penger på ting man ikke tjener spesielt mye på..? :)

7032639[/snapback]

Ja det funker absolutt men alikevel. Om man blir kjendis så tar man gjerne og pynter seg litt for the public vettu :p Må jo se litt bra ut. Hehe

Lenke til kommentar
Det er utrolig rart hvordan enorme nettsider som eBay har så grusomt stygge sider egentlig :S De burde da ha penger nok til en do'over de vel?

7031123[/snapback]

Hvorfor forandre noe som fungerer..?

Tipper 95% av brukerne ikke bryr seg, så hvorfor bruke mye penger på ting man ikke tjener spesielt mye på..? :)

7032639[/snapback]

Ja det funker absolutt men alikevel. Om man blir kjendis så tar man gjerne og pynter seg litt for the public vettu :p Må jo se litt bra ut. Hehe

7032962[/snapback]

Hehe, sant nok, men folk legger merke til og kommenterer dersom en kjendis taper seg, det gjør man ikke med eBay, med mindre man er opptatt av webutvikling. :)

 

Marvil: Spamfilter på serveren.

7033019[/snapback]

Er det noe jeg kan gjøre noe med selv (domenet ligger hos domeneshop)..?

 

Skal lage noe à la George Bush's Aftenposten med eBay trur jeg. For moro skyld.

7033031[/snapback]

Ikke dumt, eBay hadde absolutt trengt en oppfriskning, men fremdeles med informasjonen i sentrum. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...