Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen med k800 som har slitt med at telefonen henger seg opp når man starter kameraet?

7031998[/snapback]

Sony Eriksson sine nyere telefoner generelt sliter litt med det der, min henger seg opp når jeg starter walkman programmet (avogtil) + den bruker å klikke mongo når jeg kobler den til og fra datamaskinen med kabelen..

 

Men den er bare hemma i sann 10 sekunder da så blir den normal igjen, har vert noen ganger jeg måtte skru den av og på

Lenke til kommentar
Jeg laster ned oppdatering nå, så får vi se om det løser problemet.. Hvis ikke skal jeg bitche til forhandler.. Fikk den jo for under en uke siden, så..

7032059[/snapback]

Jeg skal laste ned oppdateringen jeg også, så snart telenor får WAP og MMS til på kontoen min, det har aldri fungert, ikke de siste 3 mobilene ihvertfall, tror jeg må ta en alvorsprat med dem.

 

Telefonsupport hjelper ikke så jeg vurderer å reise til nermeste telenor kontor å kjefte på noen :wee:

Lenke til kommentar

En kompis av meg jobber på kundeservice, pratet med han i sted, skal ikke være noe problem for dem å fikse det derfra.. Kanskje de kan sende deg innstillingene til det elns.. 09000 == king :p

 

Edit: Hva skjer med at man må ha 100% batteri for å kunne installere oppdateringer, a? Useless når jeg har 80% batteri igjen...

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar

Hehe, kanskje jeg skal sende en mail... :p

De instillingene har jeg fått snart 10 ganger, sist de sendte meg nye hadde jeg problemer med at det var for mange instillinger på telefonen, dermed måtte jeg sjekke i manuelen hvordan jeg slettet de ^^

 

Jesper: Det er vel samme prinsippet som å flashe biosen på pcen din?

Når mobilen din går tom for strøm er den ødelagt

Endret av Equerm
Lenke til kommentar

Hmm, jeg trenger hjelp til noe

 

Jeg har denne tabellen, jeg vil ha det slik at når noen trykker på der det står "Ledig" så kommer det opp en kode i f.eks en inputboks, finnes det noe javascript greier for dette?

 

Kunne godt bli gjort med PHP også men jeg klarer ikke å tenke meg noen metoder for dette..

Lenke til kommentar
Det er utrolig rart hvordan enorme nettsider som eBay har så grusomt stygge sider egentlig :S De burde da ha penger nok til en do'over de vel?

7031123[/snapback]

Hvorfor forandre noe som fungerer..?

Tipper 95% av brukerne ikke bryr seg, så hvorfor bruke mye penger på ting man ikke tjener spesielt mye på..? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...