rødøye Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Sølvberget = kulturhuset i Stavanger => Biblioteket på Sølvberget = Stavanger Folkebibliotek De er faktisk ganske greit utrustet med slike bøker. *kose på musikkbiblioteket som har tusenvis av CD en kan låne (og de er det jo ingen som riper)* EDIT: Skikkelig musikk skal en kjøpe på CD da! 7025134[/snapback] Musikkbiblioteket i Stavanger er genialt! Skulle ønske slikt fantes andre steder også. 7025202[/snapback] Spesielt for de av oss som går på skole 10 sekunder fra. Vertfall nesten så nærme. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvor bor folk da? Selv bor jeg i Trondheim, og her har vi ikke sånne på biblioteket 7025118[/snapback] Bor i Hamar.. har ikke vært på biblioteket her på et par år.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 pink for october? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Ach mein got, enda mer lame enn makepovertyhistory. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Hvordan kan jeg få innholdet til å komme like høyt som høyremenyen her? Det vises bra i Opera og Firefox, men Internet Explorer nekter å vise det riktig. Litt flaut å spørre om dette, da jeg VET at jeg egentlig vet svaret. Men så er det det å huske det da... CSS: http://www.tonebianca.no/dev/skins/standard/mainstyles.css Slenger ved noen skjermbilder også. Riktig (Opera og FF): Feil (IE): Endret 8. oktober 2006 av Dahl Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jau, riktig det. Om du gir the_date() paramteterar vil du kunne bestemme datoformatet i den aktuelle situasjonen individuellt. Ellers blir berre standardformatet som du angir i instillingane bli brukt. 7019308[/snapback] *klø seg i hodet* Tror jeg spør pent på MSN en dag i neste uke når jeg er våken nok til å være halvveis med jeg 7021821[/snapback] WTF!? Eksperimenterte litt med å merge inn wp i et design Geir lagde for meg for leeenge siden. Da var datoene helnorske. Styres dette av doctype eller? Mergingen feilet forøvrig Har glemt det meste av det lille jeg en gang kunne av html.. Når dere jobber med design i wp, jobber dere mot template-motoren, eller tar dere det manuelt? Driver og leser om template-motoren, men det var da grisemye informasjon og litt for heftig for en som strengt tatt ikke kan php Vil, vil men får ikke til Endret 8. oktober 2006 av enden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg kodet i hvertfall templatene lokalt i ZDE, og lastet opp på serveren da de var ferdige. Edit: Og det funket fin-fint det. Nå jobber jeg bare opp mot serveren min fra ZDE når jeg skal redigere saker, så lenge jeg er hjemme da så klart Endret 8. oktober 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Nokon som brukar Trac? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Bruker heller Sourceforge. Lettere når en slipper å sørge for hosting og slikt selv. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jøss, innlegget mitt fra telefonen forsvant visst.. Uansett.. Jeg skjønner ikke at noen gidder å lage noe som kan konkurrere mot Sourceforge.. SF er jo så sykt godt etablert nå, så nye konkurrenter vil nok finne det vanskelig å etablere seg. Men for all del; hvis de vil prøve seg, så vær så god. Konkurransen kan jo føre noe godt med seg også, f.eks. utbedring av de nåværende funksjonene til SF... Edit: Noen her inne som har prøvd CrazyEgg? Ser jo utrolig snasent ut, og med overlays av stats direkte på siden, er det litt enklere å sjekke ting, i stedet for å måtte kryssreferere med siden i et annet vindu.. Endret 9. oktober 2006 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Trac har ikke noe med SF å gjøre, men er et prosjektstyringssystem man kjører lokalt. Man bruker f.eks ikke SF til jobbsystemer. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Ueland: Ahh, bare jeg som ikke lest godt nok. Uttale seg om ting før man har lest ordentlig om dem, funker aldri særlig bra, det ser man jo her Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Eg brukar det til å holde styr på store arbeide på skulen. Blandt anna så køyrar eg alle skolerelaterte dokumenter inn i Subversion. Det har redda meg meir enn ein gong. Det blir ein liten motivator å se ferdigheitsgrafen for skoleårmilestonen nærme seg 100 %. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Bruker writely på skolen jeg. Fungerer overraskende godt mtp flere som editerer på en gang. Har bare gruppeprosjekter dette semesteret. Og for å slippe å måtte maile dokumenter rundt hele tiden når de skal endres eller ligende så har vi alltid en kopi alle på gruppen kan få tilgang til å endre. Slipper å sette opp cvs eller subversion også! Vurderer å sette opp en subversion på java'n da... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er utrolig rart hvordan enorme nettsider som eBay har så grusomt stygge sider egentlig :S De burde da ha penger nok til en do'over de vel? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Det er utrolig rart hvordan enorme nettsider som eBay har så grusomt stygge sider egentlig :S De burde da ha penger nok til en do'over de vel? 7031123[/snapback] Har tenkt samme tanken veldig veldig mange ganger Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Har jeg også, men jeg har gått lei av å syte over det... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Har vært mange artikler ang. 'ugly design works' elns, men orker ikke bla fram nå, sitter ikke på min egen pc. Jeg tror det er fordi det ikke er lurt mht. at brukerene har blitt vant til designet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja tenkte på det med at med for store forandringer så blir det lett litt vanskelig å finne ting men litt andre farger, bedre typografi osv kunne vel ikke skade. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvis ikkje tenesta er så god at folk er trofaste sjølv om sida får ein betre design har dei uansett ein svak kundelojalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå