Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Sølvberget = kulturhuset i Stavanger => Biblioteket på Sølvberget = Stavanger Folkebibliotek

 

De er faktisk ganske greit utrustet med slike bøker.

 

 

*kose på musikkbiblioteket som har tusenvis av CD en kan låne (og de er det jo ingen som riper)*

EDIT: Skikkelig musikk skal en kjøpe på CD da!

7025134[/snapback]

Musikkbiblioteket i Stavanger er genialt! Skulle ønske slikt fantes andre steder også.

7025202[/snapback]

Spesielt for de av oss som går på skole 10 sekunder fra. Vertfall nesten så nærme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg få innholdet til å komme like høyt som høyremenyen her? Det vises bra i Opera og Firefox, men Internet Explorer nekter å vise det riktig. Litt flaut å spørre om dette, da jeg VET at jeg egentlig vet svaret. Men så er det det å huske det da...

 

CSS: http://www.tonebianca.no/dev/skins/standard/mainstyles.css

 

Slenger ved noen skjermbilder også.

 

Riktig (Opera og FF):

post-26420-1160317056_thumb.png

 

Feil (IE):

post-26420-1160317034_thumb.png

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Jau, riktig det. Om du gir the_date() paramteterar vil du kunne bestemme datoformatet i den aktuelle situasjonen individuellt. Ellers blir berre standardformatet som du angir i instillingane bli brukt.

7019308[/snapback]

*klø seg i hodet* Tror jeg spør pent på MSN en dag i neste uke når jeg er våken nok til å være halvveis med jeg :)

7021821[/snapback]

WTF!? Eksperimenterte litt med å merge inn wp i et design Geir lagde for meg for leeenge siden. Da var datoene helnorske. Styres dette av doctype eller?

 

Mergingen feilet forøvrig :( Har glemt det meste av det lille jeg en gang kunne av html..

 

Når dere jobber med design i wp, jobber dere mot template-motoren, eller tar dere det manuelt? Driver og leser om template-motoren, men det var da grisemye informasjon og litt for heftig for en som strengt tatt ikke kan php :p

 

Vil, vil men får ikke til :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Jøss, innlegget mitt fra telefonen forsvant visst..

 

Uansett.. Jeg skjønner ikke at noen gidder å lage noe som kan konkurrere mot Sourceforge.. SF er jo så sykt godt etablert nå, så nye konkurrenter vil nok finne det vanskelig å etablere seg. Men for all del; hvis de vil prøve seg, så vær så god. Konkurransen kan jo føre noe godt med seg også, f.eks. utbedring av de nåværende funksjonene til SF... :)

 

Edit: Noen her inne som har prøvd CrazyEgg? Ser jo utrolig snasent ut, og med overlays av stats direkte på siden, er det litt enklere å sjekke ting, i stedet for å måtte kryssreferere med siden i et annet vindu..

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar

Bruker writely på skolen jeg. Fungerer overraskende godt mtp flere som editerer på en gang.

Har bare gruppeprosjekter dette semesteret. Og for å slippe å måtte maile dokumenter rundt hele tiden når de skal endres eller ligende så har vi alltid en kopi alle på gruppen kan få tilgang til å endre.

Slipper å sette opp cvs eller subversion også!

 

Vurderer å sette opp en subversion på java'n da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...