Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Sølvberget = kulturhuset i Stavanger => Biblioteket på Sølvberget = Stavanger Folkebibliotek

De er faktisk ganske greit utrustet med slike bøker.

*kose på musikkbiblioteket som har tusenvis av CD en kan låne (og de er det jo ingen som riper)*

EDIT: Skikkelig musikk skal en kjøpe på CD da!

7025134[/snapback]

Musikkbiblioteket i Stavanger er genialt! Skulle ønske slikt fantes andre steder også.

7025202[/snapback]

Spesielt for de av oss som går på skole 10 sekunder fra. Vertfall nesten så nærme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg få innholdet til å komme like høyt som høyremenyen her? Det vises bra i Opera og Firefox, men Internet Explorer nekter å vise det riktig. Litt flaut å spørre om dette, da jeg VET at jeg egentlig vet svaret. Men så er det det å huske det da...

CSS: http://www.tonebianca.no/dev/skins/standard/mainstyles.css

Slenger ved noen skjermbilder også.

Riktig (Opera og FF):

post-26420-1160317056_thumb.png

Feil (IE):

post-26420-1160317034_thumb.png

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Jau, riktig det. Om du gir the_date() paramteterar vil du kunne bestemme datoformatet i den aktuelle situasjonen individuellt. Ellers blir berre standardformatet som du angir i instillingane bli brukt.

7019308[/snapback]

*klø seg i hodet* Tror jeg spør pent på MSN en dag i neste uke når jeg er våken nok til å være halvveis med jeg :)

7021821[/snapback]

WTF!? Eksperimenterte litt med å merge inn wp i et design Geir lagde for meg for leeenge siden. Da var datoene helnorske. Styres dette av doctype eller?

Mergingen feilet forøvrig :( Har glemt det meste av det lille jeg en gang kunne av html..

Når dere jobber med design i wp, jobber dere mot template-motoren, eller tar dere det manuelt? Driver og leser om template-motoren, men det var da grisemye informasjon og litt for heftig for en som strengt tatt ikke kan php :p

Vil, vil men får ikke til :)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Jøss, innlegget mitt fra telefonen forsvant visst..

Uansett.. Jeg skjønner ikke at noen gidder å lage noe som kan konkurrere mot Sourceforge.. SF er jo så sykt godt etablert nå, så nye konkurrenter vil nok finne det vanskelig å etablere seg. Men for all del; hvis de vil prøve seg, så vær så god. Konkurransen kan jo føre noe godt med seg også, f.eks. utbedring av de nåværende funksjonene til SF... :)

Edit: Noen her inne som har prøvd CrazyEgg? Ser jo utrolig snasent ut, og med overlays av stats direkte på siden, er det litt enklere å sjekke ting, i stedet for å måtte kryssreferere med siden i et annet vindu..

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar

Eg brukar det til å holde styr på store arbeide på skulen. Blandt anna så køyrar eg alle skolerelaterte dokumenter inn i Subversion. Det har redda meg meir enn ein gong. Det blir ein liten motivator å se ferdigheitsgrafen for skoleårmilestonen nærme seg 100 %.

Lenke til kommentar

Bruker writely på skolen jeg. Fungerer overraskende godt mtp flere som editerer på en gang.

Har bare gruppeprosjekter dette semesteret. Og for å slippe å måtte maile dokumenter rundt hele tiden når de skal endres eller ligende så har vi alltid en kopi alle på gruppen kan få tilgang til å endre.

Slipper å sette opp cvs eller subversion også!

Vurderer å sette opp en subversion på java'n da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...