Canute Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Nede her også. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Haha, kjempeflott med nededit den dagen alle fikk lov til å uploade Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Er du ikke så kul at du er uploader? Looks like Sumo Omni bean bag chair is the new black. Tror jeg kjøper en, for å være med i web-eliten. Endret 7. oktober 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Er du ikke så kul at du er uploader? Looks like Sumo Omni bean bag chair is the new black. Tror jeg kjøper en, for å være med i web-eliten. 7021181[/snapback] Er dessverre ikke så kul.. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Norbits er ikke like kult som webkaféen. (Skylder på windows som ikke greide å samarbeide med routeren) Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jau, riktig det. Om du gir the_date() paramteterar vil du kunne bestemme datoformatet i den aktuelle situasjonen individuellt. Ellers blir berre standardformatet som du angir i instillingane bli brukt. 7019308[/snapback] *klø seg i hodet* Tror jeg spør pent på MSN en dag i neste uke når jeg er våken nok til å være halvveis med jeg Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Spørsmål ang. hosting her.. Hvor mye plass/overføring mener folk at de bruker i gjennomsnitt på en mnd? +/- Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Det er jo ganske så avhengig av hva for side, hvem som besøker, og mye mye mer.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Spørsmål ang. hosting her..Hvor mye plass/overføring mener folk at de bruker i gjennomsnitt på en mnd? +/- 7022846[/snapback] Jeg hoster den berømte Yatta filmen på min hjemmeside og den lastes ned mellom 40 og 360 ganger i døgnet (96MB), og da går det "kun" med 5GB til dagen. Jeg har det det billigste alternaltivet til GoDaddy og det funker hlelt fint. (Et lite eksempel) Minner forøvrig om at piratsnakk ikke er ønsket hverken her eller andre steder.. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Minner forøvrig om at piratsnakk ikke er ønsket hverken her eller andre steder.. 7023412[/snapback] Har alltid lurt på om det er pga. noe med norse lover eller har det med moral å gjøre? forøvrigt, YARR! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Fri flyt av informasjon, ingen som har nevt noe om piratkopiering, Ueland, det er det du som bringte opp. Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Looks like Sumo Omni bean bag chair is the new black. Tror jeg kjøper en, for å være med i web-eliten. 7021181[/snapback] Uh, den så digg ut. Må bare spare opp litt penger, så skal man ikke se bort fra at jeg kjøper meg en slik. (Og skriver et blogg-innlegg om det selvsagt.) Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Sier bare et ord (eller tre da): Biblioteket på Sølvberget Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Hvor bor folk da? Selv bor jeg i Trondheim, og her har vi ikke sånne på biblioteket Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Sølvberget = kulturhuset i Stavanger => Biblioteket på Sølvberget = Stavanger Folkebibliotek De er faktisk ganske greit utrustet med slike bøker. *kose på musikkbiblioteket som har tusenvis av CD en kan låne (og de er det jo ingen som riper)* EDIT: Skikkelig musikk skal en kjøpe på CD da! Endret 8. oktober 2006 av rødøye Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Personlig synes jeg det er ganske så slitsoms med cd'er. Man lytter på noen, slenger dem et sted, finner dem ikke igjen, osv. Pluss, det finnes ingen analog-søke-funksjon Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Personlig synes jeg det er ganske så slitsoms med cd'er. Man lytter på noen, slenger dem et sted, finner dem ikke igjen, osv. Pluss, det finnes ingen analog-søke-funksjon 7025148[/snapback] Og man må bytte CD ofte... da ødelegger man hele stemininga. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er herlig å eie cd'r og vinyler da. Selv så ripper jeg det og bruker pc'n til å lytte men er superkos å eie en fin samling med cd'r eller vinyler. Har masse jeg ikke har tatt ut av plasten til og med (lastet ned), samler så og si. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Sølvberget = kulturhuset i Stavanger => Biblioteket på Sølvberget = Stavanger Folkebibliotek De er faktisk ganske greit utrustet med slike bøker. *kose på musikkbiblioteket som har tusenvis av CD en kan låne (og de er det jo ingen som riper)* EDIT: Skikkelig musikk skal en kjøpe på CD da! 7025134[/snapback] Musikkbiblioteket i Stavanger er genialt! Skulle ønske slikt fantes andre steder også. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 8. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2006 Er herlig å eie cd'r og vinyler da. Selv så ripper jeg det og bruker pc'n til å lytte men er superkos å eie en fin samling med cd'r eller vinyler. Har masse jeg ikke har tatt ut av plasten til og med (lastet ned), samler så og si. 7025187[/snapback] You said it;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå