Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jau, riktig det. Om du gir the_date() paramteterar vil du kunne bestemme datoformatet i den aktuelle situasjonen individuellt. Ellers blir berre standardformatet som du angir i instillingane bli brukt.

7019308[/snapback]

*klø seg i hodet* Tror jeg spør pent på MSN en dag i neste uke når jeg er våken nok til å være halvveis med jeg :)

Lenke til kommentar
Spørsmål ang. hosting her..

Hvor mye plass/overføring mener folk at de bruker i gjennomsnitt på en mnd? +/-

7022846[/snapback]

Jeg hoster den berømte Yatta filmen på min hjemmeside og den lastes ned mellom 40 og 360 ganger i døgnet (96MB), og da går det "kun" med 5GB til dagen.

 

Jeg har det det billigste alternaltivet til GoDaddy og det funker hlelt fint.

 

(Et lite eksempel)

 

 

 

Minner forøvrig om at piratsnakk ikke er ønsket hverken her eller andre steder.. ;)

Lenke til kommentar

Sølvberget = kulturhuset i Stavanger => Biblioteket på Sølvberget = Stavanger Folkebibliotek

 

De er faktisk ganske greit utrustet med slike bøker.

 

 

*kose på musikkbiblioteket som har tusenvis av CD en kan låne (og de er det jo ingen som riper)*

EDIT: Skikkelig musikk skal en kjøpe på CD da!

Endret av rødøye
Lenke til kommentar
Sølvberget = kulturhuset i Stavanger => Biblioteket på Sølvberget = Stavanger Folkebibliotek

 

De er faktisk ganske greit utrustet med slike bøker.

 

 

*kose på musikkbiblioteket som har tusenvis av CD en kan låne (og de er det jo ingen som riper)*

EDIT: Skikkelig musikk skal en kjøpe på CD da!

7025134[/snapback]

Musikkbiblioteket i Stavanger er genialt! Skulle ønske slikt fantes andre steder også.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...