Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Fy farsken! Så nettopp Crank, og fy faen va hyper man blir! Kisen tar dama bakfra mens han snakker i telefon midt i Chinatown bla. og får blowjob av dama midt i en bil jakt! Sier bare at det er en av filmene som passer når du er litt høy.

7017135[/snapback]

 

Den filmen er konge :wee: Så den her om dagen - helt sinnsyk.

Lenke til kommentar

Har ett lite pixelpost problem, jeg har lagt opp fire bilder og slettet bilde 2 og 3 så når jeg klikker på bildet for å se forrige så kommer det bare error fordi den finner ikke bilde id#2.

 

Noen som vet åssen jeg lett fikser så bildene jeg har opplastet faller tilbake på det ledige nr. når jeg sletter ett om du skjønner?

 

Edit: Fikk fikset det, manglet noe i adressen.

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Se på staute, sterke enden! :love:

 

http://bilder.hardware.no/200/200983/i_200983-564x376.jpg

7016936[/snapback]

Vi gjorde det, men det ligger en bom og subber forran hjulene... Den hevet seg ikke med resten, og resultatet var stående applau fra resten av LAA-en og noen minutter med flaskeplukking :)

 

 

 

Men til det litt mer relevante. Det er sikkert ikke fryktelig smart å sette opp WP med så mange over 20 våketimer som jeg har nå, men skitt. Hvordan fikser man datoformatet over på norsk enklest mulig? Jeg vil ha lørdag, ikke saturday...

Lenke til kommentar
Stemmer, du kan angi dato på den "hardkoda måten" rett i templaten, men den vil likevel vere på engelsk til du legg inn norsk språkpakke. Syntax for dato-funksjonen finn du her :)

7019227[/snapback]

Jammen, jeg har jo puttet den dumme norske språkfila inn under languages. En masse er på norsk, mend et er jaggu mye som er koda direkte i template-fila på default-skinnet også... Blant annet mener jeg med mine begrensede php-kunnskaper at datoene ser misstenkeli hardkodede ut.

 

edit til edit-en. Det kan du tro :p

Lenke til kommentar
IPv6 er da langt fra kinesernes, som i kinesernes egen teknologi? Uansett, hva er poenget med raskt nett når du ikke får bruke det til noe?

 

Mojo Pin: Seks linjer i signatur er litt for mye.

7020682[/snapback]

Ehm, litt sliten idag?

IPv6 har ingenting med kinesere, og heller ikke hastighet om jeg ikke husker feil.

Er bare en annen måte å adressere IP adresser på, med større kapasitet enn vår kjære 127.0.0.1.

 

De vet bare ikke hva de skriver om :love:

Lenke til kommentar
Flytter servere, oppdater host-filen din.
Hvis dere hører om personer som fortsatt har problemer med å komme inn så be om at de legger inn følgende i sin hosts-fil (C:\Windows\System32\Drivers\Etc\Hosts):

 

84.243.250.136 www.norbits.net

84.243.250.136 norbits.net

7019546[/snapback]

 

Gjorde dette, og det funka fint i en halvtime.. Nå er Norbits nede igjen hos meg.. Noen andre som kan sjekke om det er nede eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...