Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det der var bare nasty! :dribble:

Ahhh... Nasty ja. ;) U like that, dontca bit*h!? :laugh:

PC tørr ikkje vise seg fram i frykt for HalTans tegneskills? :w00t:

Den headeren på polecat.degradert.organisasjon er ganske fin igrunn den :)

Eg har nesten begynt å få litt langt hår også, det er deilig i forhold til kort hår... MMM...

Lenke til kommentar
PC tørr ikkje vise seg fram i frykt for HalTans tegneskills? :w00t:
Der traff du skrua med strykehjernet gutt. ;)

Den headeren på polecat.degradert.organisasjon er ganske fin igrunn den :)
Takker. :love:<-- sjekk fargen

Eg har nesten begynt å få litt langt hår også, det er deilig i forhold til kort hår... MMM...
/me vil se arve med MacGuyver-sveis! :w00t:

EDIT: Fotball på TV.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Kort hår råkker jo da..

nei.

*eating mirrored eggs on breadslices*

Må nesten kjøpe meg digitalkamera ved neste lønning elns :p

Pøh. Digicam er oppskrytt. Har hatt i 4 år elns, gidder aldri bruke det.. Gleder meg mer til webcammet mitt kommer.. :w00t: Får masse stæsj av laptopleverandøren grunnet sen leveranse og feillevering av noe dingsebomser..

Lenke til kommentar
*bære opp tomt fat*

Jeg bærer opp når mor bemerker at vi ikke har rene talerkner igjen i skapet på kjøkkenet.. ;)

Hater tomme fat rundt PCen.. Står derimot en del colaflasker her :p

atm. har jeg fire tomme cola-glass, og et tomt fat foran pc'en. Ryddet i går...

Lenke til kommentar

Hmm... er noe kødd med windows her nå... hver gang jeg tar musa over et felt der man kan skrive noe, f.eks. i feltet her, så kommer det sinnsykt irriterende timeglasset opp! :realmad: noen som vet hva som kan være galt?? tror ikke jeg gidder å formatere, men jeg føler egentlig at det er litt på tide :(

Lenke til kommentar

@Pinky; Hva har man sengen til..? Der lagrer jeg masse rart.. Glass, talerkener, skåler og en grandisøskje ligger der nå.. :w00t:

@Jibril; Minner meg om laptopen min når den leker.. Tror det har noe med Centrinoen å gjøre.. Den daukjører seg.

Lenke til kommentar

Hm.. Noe jeg aldri har lagt merke til er at; Når man høyreklikker på et program (vertfall IE) på oppgavelinjen og holder musen over de forskjellige valgene står det også nederst på vinduet det er snakk om hva som vil skje når du trykker på det menyvalget.. :roll:

Lenke til kommentar
@Pinky; Hva har man sengen til..?

Å sove i vel.

Senga mi er clean for alt som heiter søppel. Søppelet mitt havner rett atmed senga, i et hjørne. Der ligger det no et hovedkort, litt ram, to ødelagte CPUer, en PSU, et ødelagt GF4ti4600, to nettverkskort og en zalman heatpipe sak som ikkje er i bruk. Ellers står her tre tomme colaflasker, en del klær på golvet samt en sofa full av skulebøker og et par joggesko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...