Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Berg har 5555 innlegg. :OIkke nå lenger. Jørgen: Du har jo ikke dobbelt så mange som meg en gang, gå og legg deg! Jørgen²: iClean er et skjermrenseprodukt fra Apple (som navnet signaliserer ganske så overbevisende), som visstnok er veldig bra. Endret 6. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hm, kanskje jeg burde ta turen innom likevel, da. Pris? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Hm, kanskje jeg burde ta turen innom likevel, da. Pris? 7014083[/snapback] Klut'n'såpe. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Too expensive, dude. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...D3CF&nplm=T7561 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...D3D0&nplm=T7562 Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Too expensive, dude. http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...D3CF&nplm=T7561 http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...D3D0&nplm=T7562 7014129[/snapback] JEEBUZZZ! Samme nytten gjør en bomullsklut som ikke loer og så vidt har fått smake vann... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 JEEBUZZZ! Samme nytten gjør en bomullsklut som ikke loer og så vidt har fått smake vann... 7014285[/snapback] Referer til post #34363. Men hardbarka Apple-fans kjøper dette, så det er god butikk for Apple. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Skulle ha laga småstein med apple logo på.. Kalle de: iThrow, bruksområde: kaste på windows (-brukere).. Ville blitt god butikk tror jeg.. Endret 6. oktober 2006 av cfenzo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Trur eg skal kalle AGen min iShoot eller iPwn eller noko. Er litt uhyggelig stemning her i leiren i dag. Merkelig igrunn, flaggvakter ved velferdsbygget og flagg på halv stang. Vel vel. DOM Scripting har eg såvidt fått begynne på no, lest om lag 40 sider. Uansett verkar det som ei finfin bok, godt skrive så langt iallefall. Fin grafisk utforming og, til å vere svart-kvitt. Anmeldelse av boka kjem når eg har lest den ut. Godt å ha tid til overs no etter rekrutten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Trur eg skal kalle AGen min iShoot eller iPwn eller noko. hehe, den var egentlig ganske morsom Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Skulle ha laga småstein med apple logo på.. Kalle de: iThrow, bruksområde: kaste på windows (-brukere).. Ville blitt god butikk tror jeg.. 7014408[/snapback] Linuxbrukerne sitter og ser på hvor domt det kommer til å se ut når MAC ikke treffer vinduene. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Tja, vi sitter nok heller der med hagle og sikter på vinduene, men ingen legger merke til oss og vi treffer bare bakken foran... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Skulle ha laga småstein med apple logo på.. Kalle de: iThrow, bruksområde: kaste på windows (-brukere).. Ville blitt god butikk tror jeg.. 7014408[/snapback] Linuxbrukerne sitter og ser på hvor domt det kommer til å se ut når MAC ikke treffer vinduene. 7015133[/snapback] Om noen prøver å hive stein på våre vinduer trykker vi bare ctrl+alt+F1 og vinduet er BORTE Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Se på staute, sterke enden! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Kunne de ikke bare jekka opp jekken? Hadde vært jævlig bra å dele ut kondomer på lan, kansje EN heldig jævel som får bruk for den. (merk: EN ) Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Fy farsken! Så nettopp Crank, og fy faen va hyper man blir! Kisen tar dama bakfra mens han snakker i telefon midt i Chinatown bla. og får blowjob av dama midt i en bil jakt! Sier bare at det er en av filmene som passer når du er litt høy. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Stilig, men orker ikke se på TC'er æssæh. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 tro meg, det bidrar bare til filmeffektene. Google Earth er brukt i filmen for å si det sånn. Helt genial film! Filmatisk sett! Og dæven man våkner! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Bidrar til effektene? Trur han mente TC som filmet i en kinosal altså. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 ja, telecine? du må se filmen for å kunne se hvordan ting er. noen scener er filmet med handholdt, vanligt, digi kamera feks. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 TC er bare ubehagelig og ødelegger mye av opplevelsen. Samme åssen kamera man har brukt vil jeg tippe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå