dan1el Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ha-ha-ha.. Nå lo jeg voldsomt Noen som har prøvd SlideShare? 7009700[/snapback] Jeg bor forresten hjemme. Gratis. Endret 5. oktober 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg må kunne gå hjem ifra byen, ellers kan jeg bli her jeg bor nå. 7010595[/snapback] Digg med egen leilighet kan jeg tenke meg.. Og Vika er jo absolutt ingen dum lokasjon heller. Kort vei til Apple Center også... Og hjem fra byen så klart.. Verre for meg som bor på Nordstrand, og bruker ~20 min med trikk til Jernbanetorget, og rundt 10-15 min med taxi hjem fra byen.. Har gått hjem fra Sjømannskolen én gang før, brukte vel nesten en time hjem derfra Uansett: Grattis med leilighet; enjoy the bachelor pad! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hvordan kommenterer man i et CSS-dokument? Er det bare å skrive helt vanlig et sted hvor det ikke er to klammer ( { } ) som er rundt? ...Det er det visst ikke, da blir CSSn køddete på grunn av at den ikke skjønner hvilken id eller class jeg sikter til Kan man kommentere i css? Endret 5. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 /* Kommentar */ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Tusen hjerterlig Berg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Dagens vitaminpille Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) @TSP: Hey, that's what we're here for! Hva skulle vi ha gjort her på forumet om alle bare gikk til greie kilder, slik som HTMLDog? Endret 5. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hengt i kaféen og diskutert innholdet på sider som HTMLDog? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg må kunne gå hjem ifra byen, ellers kan jeg bli her jeg bor nå. 7010595[/snapback] Digg med egen leilighet kan jeg tenke meg.. Og Vika er jo absolutt ingen dum lokasjon heller. Kort vei til Apple Center også... 7010825[/snapback] Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Pfft, har vel ingenting å si om det er kort vei, vel? Tar meg kanskje 25 minutter å gå til Eplehuset i Bergen, forresten. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmm.. Kanskje jeg skulle tatt turen til Apple Center på lørdag, kjøpt meg en fin liten iPod 80GB eller noe.. Evt. kan jeg vente til den 15. oktober, for da er det mer lønning fra siviltjenesten.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Går det ann å henge på Apple Center? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Du kan i alle fall henge i eplestilken... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Går det ann å henge på Apple Center? 7011006[/snapback] Jass. Funker fett det! Jeg og en kompis var der i tre timer eller noe.. Jeg sto på en G5 m/30" Cinema i Photoshop og Illustrator, han sto på tilsvarende G5 ved siden av i GarageBand.. Følte oss litt geeks, men det var sinnsykt chill! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Har dårlige erfaringer med G5-er... Når de først funker derimot, er de fine til Final Cut Pro. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Pfft, har vel ingenting å si om det er kort vei, vel? Tar meg kanskje 25 minutter å gå til Eplehuset i Bergen, forresten. 7010995[/snapback] Veien har ikke så mye å si, spørsmålet er vel heller hvorfor noen vil gå dit frivillig. Når man snakker om gå/trikktider, er det ingen utenom jeg og enden som har egne biler her..? DET sparer man tid på. Endret 5. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har så visst egen bil, men den står trygt planta hjemme i dalen. Så sparer jeg bensinpenger også. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Venninde av meg var på Eplehuset her om dagen å fikk beskjed om at nanoen hun ville ha var utsolgt i hele landet, og ikke mulig å få tak i i utlandet engang. Og det var etter å ha venter 15 min på service(var ingen andre kunder i butikken) Eplefolk tror de er så kule. Linuxfolk vet de er kule! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Eplefolk tror de er så kule.Linuxfolk vet de er kule! 7011898[/snapback] Linuxfolk er egentlig berre ute etter å kritisere alle andre. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Eplefolk tror de er så kule.Linuxfolk vet de er kule! 7011898[/snapback] Linuxfolk er egentlig berre ute etter å kritisere alle andre. 7011948[/snapback] Og det er kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå