dan1el Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Javascriptsuppe som atpå hakker. Mulighetene til å lage noe bra er jo absolutt tilstede. I steden for å få opp ti nye treff kunne de laget en boks du kunne scrolle i til evig tid, og som hentet neste treff mens du så gjennom de du allerede hadde. De må uansett optimalisere suppa, og gjøre det kompatibelt med nettlesere som har skrudd av scriptkjøringen. 6998920[/snapback] ...pluss at det hele ser særdeles glorete ut. Endret 4. oktober 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Stakkars Google. Her prøver de bare ut helt nye metoder uten at det skal forbindes med Google og hva skjer? Joda, noen finner det ut og plutselig vet alle om det... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 HVorfor holde det skjult? La brukerne får vite hva de tester ut. Hvis google skulle bli boikotet fordi de prøver noe nytt i bakgrunnen er det noe som er feil. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kanskje de vil vite hva brukrene synes om de ikke vet at det er Google som står bak? Når vi vet at det er Google sin test, kan det hende vi mener andre ting.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Der har nok Mikael Berg noe man kaller et godt poeng Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ser ikke helt vitsen jeg, noen som kan forklare hvorfor de har laget den? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Er dette behagelig eller bare kjedelig? (prøvde med bilde, men det ble heslig ) Tror jeg hadde en kreativt dag i går og i dag. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kreative programmerer ja Fargene var litt krasse kanskje, prøve noe litt svakere, siden du vil ha det 'behagelig'. Sjekk noen poster bak, en haug med fargelinker der. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere, men er det ikke på tide å foreslå et Apache/andre-lignende-systemer forum? Spørsmål om mod_rewrite o.l. passer jo egentlig ikke inn her... Kanskje et flash forum for noen og? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Vet ikke om dette har blitt tatt opp tidligere, men er det ikke på tide å foreslå et Apache/andre-lignende-systemer forum? Spørsmål om mod_rewrite o.l. passer jo egentlig ikke inn her... Kanskje et flash forum for noen og? 7000644[/snapback] Kommer vel under Programvare > Server kategorien. Syns det er et lit for smalt felt til å ha en egen kategori om akkurat dette. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Er det noen som kjenner til et script som konverterer fra cutenews til wordpress? Jeg liker ikke tanken på å flytte alt manuelt... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Lag en svær RSS med alle postene i Cutenews og importer dem i Wordpress Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Lag en svær RSS med alle postene i Cutenews og importer dem i Wordpress 7001827[/snapback] Kan man importere RSS til Wordpress? Det er nytt for meg i alle fall. Hvorandan gjør man det da? Har ikke wordpress tilstede akkurat nå, så får ikke skjekka. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 http://codex.wordpress.org/Importing_Conte...rom_an_RSS_feed Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kommer vel under Programvare > Server kategorien.Syns det er et lit for smalt felt til å ha en egen kategori om akkurat dette. 7000731[/snapback] Var ikke klar over at den kategorien fantes. Nettverks/Server relaterte kategoriene ligger litt hulterti bulter i min mening... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Vel, den er der og har vært der lenge, så det du eventuelt kan gjøre er å foreslå endringer i Tilbakemeldinger om forumet-delen - det hjelper pent lite å snakke om det her i webkafeen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Lag en svær RSS med alle postene i Cutenews og importer dem i Wordpress 7001827[/snapback] Kan man importere RSS til Wordpress? Det er nytt for meg i alle fall. Hvorandan gjør man det da? Har ikke wordpress tilstede akkurat nå, så får ikke skjekka. 7002193[/snapback] Du bruker vel filen wp-admin/import-rss.php eller noe.. Husker jeg knotet litt med det for en stund siden, tok tid, men det funket Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Vel, den er der og har vært der lenge, så det du eventuelt kan gjøre er å foreslå endringer i Tilbakemeldinger om forumet-delen - det hjelper pent lite å snakke om det her i webkafeen. 7003212[/snapback] Ville bare se om forslaget var noe bra... men det ser kanskje ikke ut som om det er så nødvendig heller... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er dette noe å gå videre med? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er dette noe å gå videre med? 7007910[/snapback] Likte ikke det skillet mellom inleggene. Fått meg leilighet! (Faan meg på tide..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå