Steinmann Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jævlig kult om alle bildene er mørke Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja og det er de jo ikke Men på de så kan det jo være hel ramme? (hvite stripen) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Tror nok du ville tjent en del på å kjøre den hvite rammen lenger ned, kanskje 4/5 av bildet i stedet for noe som ser ut som 1/3 nå.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Kanskje det, tenkte på å få den til å fade der bakgrunnen fadet jeg Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Jeg så det, men da er det jo forsåvidt ikke verre enn å flytte selve fadingen lenge ned heller, tror kanskje det kunne sett litt fett ut Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Syns det ble bedre nå (Fonten øverst er ikke endelig) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Få se met et annet bilde da... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Nå er jo det bildet her ganske mørkt og da Men som jeg skrev over så vil jeg ha en mørk og en lys side man kan bytte på evnt tvinges til å bruke fordi jeg liker å ha mye svart rundt de mørke bildene mine så man ikke blir blendet. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Se på denne i IE http://www.skinm2007.no/program/sport Jeg blir gal, skjønner ikke hva i H**** jeg kan gjøre for å fikse det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Når vi er innpå fotoblogger, så har jeg redesigna min fotoblogg. Men, menyen vet jeg ikke hvordan jeg skal løse, så tar imot tips. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Du og de menyene dine du aldri får til Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 *Kose på bildene i galleriet i bredformat* Tor: Hva med bittelitt mer luft mellom navn og bildene? Og skulle du ikke lage en sånn fancyschmanzy Web 2.0-meny? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Njaa, tenkte litt på image-replacement. Det er du som er kongen av web 2.0 da ^^ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hahaha, basert på et fargevalg. :!: Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hahaha, basert på et fargevalg. :!: 6997880[/snapback] Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Tor: du burde absolutt fjerne index.php ifra path'n. Jeg på min lille 17" ser ikke navnet på bildet på de høye :\ Hadde du fjerna hele kommentar greia og gjort så man alltid så navnet og hele bildet hadde det blitt Perfect, men det vil du vel ikke... Vet ikke hva jeg synes om å skrive kommernaren på sort heller, noe avmerking som viste hvor boksen gikk hadde ikke vært å forkaste.. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som har peiling hvor jeg setter norske innstillinger på Apache Webserver? Vil ha «onsdag» istedenfor «Wednesday» Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen som har peiling hvor jeg setter norske innstillinger på Apache Webserver? Vil ha «onsdag» istedenfor «Wednesday» 6998259[/snapback] Det skal kunne gå an å bruke setlocale(), men jeg har ikke fått det til.Jeg bruker heller dette lille skriptet: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): <?php $engelsk = array( "January", "February", "Mars", "April", "May", "June", "July", "August", "September", "October", "November", "December", "Monday", "Tuesday", "Wednesday", "Thursday", "Friday", "Saturday", "Sunday" ); $norsk = array( "januar", "februar", "mars", "april", "mai", "juni", "juli", "august", "september", "oktober", "november", "desember", "mandag", "tirsdag", "onsdag", "torsdag", "fredag", "lørdag", "søndag" ); $output = str_replace($engelsk, $norsk, $input); ?> Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) google som prøver å validere, uten litt hell engang... http://www.itavisen.no/php/art.php?id=341929 Hva pokker, bare javascript faanskap jo... Endret 4. oktober 2006 av orsus Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Javascriptsuppe som atpå hakker. Mulighetene til å lage noe bra er jo absolutt tilstede. I steden for å få opp ti nye treff kunne de laget en boks du kunne scrolle i til evig tid, og som hentet neste treff mens du så gjennom de du allerede hadde. De må uansett optimalisere suppa, og gjøre det kompatibelt med nettlesere som har skrudd av scriptkjøringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå