Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ok, bare jeg som tuller da.. Men jeg mente bare at en har jo en del utgangspunkt en kan bruke, så en sikkert slipper å skrive all kode til parseren på nytt... Og det sparer vel en del tid? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Når det gjelder dette her. Er det helt umulig å få tall nedover som indikerer hvilken linje det er snakk om? En annen ting; kanskje en ide å gjøre så man ikke trenger skrive Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ok, bare jeg som tuller da.. Men jeg mente bare at en har jo en del utgangspunkt en kan bruke, så en sikkert slipper å skrive all kode til parseren på nytt... Og det sparer vel en del tid? 6995730[/snapback] Selve funksjonen som genererer syntax hl må skrives fra scratch om det ikke finnes en ferdig mod til det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Allright.. Dere får skrive det til VB da Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Det hjelper jo ikke oss diskusjon.no-brukere på minst en dekade. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Nettopp, men har noen svar på mine to spørsmål stilt lenger opp? That the biggest question of them all! Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Når det gjelder dette her. Er det helt umulig å få tall nedover som indikerer hvilken linje det er snakk om?Ikke umulig, er flere måter å gjøre det på. Har tenkt på det selv for Vikingboard, men har vel egentlig ikke kommet opp med en løsning som er helt finfin. Å sette linjenummeret inn for hver linje er uaktuelt siden man da ikke uten videre kan kopiere koden. Man kan også fyre greiene inn i en tabell med linjenummerne i en celle, og koden i en annen. Det vil vel ikke funke fint om en kodelinje wrappes over flere linjer. Dessuten er det vel også ganske så feil bruk av tabeller. Det jeg hittil tenker er best, er å lage en ordnet liste av koden, med hver kodelinje som et list item. <ol> <li><?php</li> <li>echo 'juppijapp;</li> <li>?></li> </ol> EDIT: Kom på at jeg forresten ikke vet om det vil funke å merke koden i IE (eller Fx) som jo er glad i å merke alt av elementer. Det funker i alle fall i Opera Eventuelt bruke JS for å slenge til linjenummer, og ha en fin liten knapp for å fjerne de. Endret 4. oktober 2006 av PT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hater når linjenr eller annet virrvarr kommer med når man skal markere tekst.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Samme her, og det er for min del uaktuelt å slenge ved linjenummer på kode ved mindre det ikke kommer med når den markeres. *sove* Endret 4. oktober 2006 av PT Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Går det ikke ann at linjenummeret blir ignorert da? Men det andre da? Må vel gå ann å gjøre så man ikke trenger skrive Ser for meg noe ala: include Endret 4. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Ett lite utkast til ett galleri, noen innslag? Er selvfølgelig ikke ferdig. Endret 4. oktober 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Litt mer luft og struktur i teksten hadde vært fint, sidelinjene tror jeg du kan droppe. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Luft i teksten ja, burde ordnes ja. Liker du ikke linjene mine? Likte dem jeg da Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei, syns ikke de passet inn, kanskje de er for sterke, og trenger du de 100% da? Noen andre her som har lyst til å gå fra CSS til BBcode-oppmerkede sider? Slipper mye fjas med å rette opp for IE og sånn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Uhm? Nå snakker du pur BS, Georgieboy, me likes! Mer BS: Firefox-hull var fleip. (Altså at han fyren snakker BS, ikke at Firefox er BS ) Endret 4. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei, syns ikke de passet inn, kanskje de er for sterke, og trenger du de 100% da? 6996430[/snapback] Sterke? Syns de var veeeldig nøytrale jeg. Trenger dem ikke nei, men noe må jeg ha for at det ikke skal bli for nakent heller. Forslag? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Syns heller detaljene kan ligge i den 'boksen' med informasjon du har, isteden for å tenke 100%. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Syns heller detaljene kan ligge i den 'boksen' med informasjon du har, isteden for å tenke 100%. 6996482[/snapback] Ja du sier kanskje noe der, har egentlig ikke lyst til at siden skal være sånn avlang heller på en måte uansett. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Noen andre her som har lyst til å gå fra CSS til BBcode-oppmerkede sider? Slipper mye fjas med å rette opp for IE og sånn. 6996430[/snapback] ? @jernlov: kjør whitespace, ingen sidelinjer.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hva med noe sånt? Skal uansett gå ann å skifte mellom mørkt og lys side tenkte jeg. Syns nå det ble litt stilig jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå