Lovskogen Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Fordi !important er 'viktigere' enn den vanlige attributten. Og er bare IE som er surrete og ikke vet hva !important er. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) IE har rett og slett ikke støtte for !important, og det kan man utnytte, hvis man har litt grunnleggende forståelse for hvordan nettlesere leser CSS. Se eksempelet under; margin: 0; margin: 0 30px; Her vil den nederste linja gjelde, og den øverste forkastes. Dette gjelder alle nettlesere. margin: 0 !important; margin: 0 30px; Her vil den nederste gjelde i IE siden IE ikke har støtte for !important, mens skikkelige nettlesere som FF og Opera vil prioritere den øverste. Edit: Greit jeg var treig, men jeg skrev mer utfyllende. Endret 3. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Aha, men vil ikke da plutselig veldig mange vevsider få problemer med at designet ikke fungerer som det skal i IE, om IE får støtte for !important ? Forresten så var det veldig likt mellom George Bush og Mr.Berg, men Mr.Berg ga meg et bedre svar, så han vant denne runden... Er det forresten feil vei å gå å få designet til å virke i IE som det skal først for så å gå over for å tilpasse det for Opera og Firefox? Endret 3. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Aha, men vil ikke da plutselig veldig mange vevsider få problemer med at designet ikke fungerer som det skal i IE, om IE får støtte for !important ? Forresten så var det veldig likt mellom George Bush og Mr.Berg, men Mr.Berg ga meg et bedre svar, så han vant denne runden... Er det forresten feil vei å gå å få designet til å virke i IE som det skal først for så å gå over for å tilpasse det for Opera og Firefox? 6992402[/snapback] Bruk alltid en skikelig nettleser først, for så å fixe IE. Hvis du begynner med IE, må du gjøre veldig mye mer for å få det til å fungere i de andre nettleserne. Er du redd IE skal støtte !important kan du bruke Conditional Comments Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Høstleir og ny telefon, forresten 6991791[/snapback] Google litt rundt synkronisering av Thunderbird og mobiler.. Jeg fikk det til (selv med kalender-extensionsgreia), men husker ikke navnet på programmet, og har ny HDD i laptopen siden den andre tok kvelden.. Edit; www.mobile-master.com var det. Kan forøvrig legge det i bloggen, ikke her. Endret 3. oktober 2006 av Marvil Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hm, jeg som allerede har begynt å tilpasse IE først Men jeg skal prøve å gå frem på en litt annen måte, jeg har nå en kopi av orginalcss'n også den css'n som nå bli fulgt, jeg tar nå bort alt i CSS og tar så ting inn på nytt for å lære meg litt mer hva som er hva etc. skal også ha et vindu oppe med php-filen. Så ønsk meg lykke til Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 altså, er jo teit å bekymre seg for om IE plutselig en dag begynner å støtte !important. For at de skal støtte det må de nemlig legge litt arbeid i css-tolkningen - og hvis de først bestemmer seg for å fikse !important, så fikser de antakeligvis litt mer også. Ikke at jeg regner med at microsoft kommer til å fikse nettleseren sin med det første... IE6 ble lansert i 2000/2001. Og siden den gang har de egentlig ikke gjort en drit med den (ok, noen endringer skjedde med SP2 for WinXP)... men som sagt, den dagen de har fiksa !important har de sikkert fiksa en del andre ting også, så da skal det i teorien fungere å servere samme css-kode til IE som til FF/Opera Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Et spm: Er det mulig å legge til bilder i en border i stedenfor bare linjer? Endret 3. oktober 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Ingen som har noe erfaringer med en god Web-kalender ? Åpen kildekode, og gjerne litt søtt og brukervennlig Ajax interface Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Lemen, jeg er også på jakt etter en web-kalender. Gi beskjed om du finner noe bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Det skal jeg gjøre Har surfa litt på sf.net, men ikke komet over noe spesielt enda! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det globale problemer med Internett i dag eller? Nettet forsvinner i tide og utide (skjer både her og hos en jeg kjenner som bor et annet sted med annen leverandør), og google har gått utrolig seigt hele dagen. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Hva med denne lista? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Når det gjaldt det fargegreiene; er det ingen sider som har noe ala dette?: "Fargevelger fra Photoshop" 6992341[/snapback] Yahoo HSV Color Picker burde da funke helt fint Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 altså, er jo teit å bekymre seg for om IE plutselig en dag begynner å støtte !important.6993196[/snapback] Det var jo ment noe ironisk da Er det globale problemer med Internett i dag eller?Nettet forsvinner i tide og utide (skjer både her og hos en jeg kjenner som bor et annet sted med annen leverandør), og google har gått utrolig seigt hele dagen. 6993625[/snapback] Jeg har ikke opplevd noe. Bor i Tønsberg og har Telenor som leverandør. Når det gjaldt det fargegreiene; er det ingen sider som har noe ala dette?: "Fargevelger fra Photoshop" 6992341[/snapback] Yahoo HSV Color Picker burde da funke helt fint 6993649[/snapback] Hjerterlig takk for den linken! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det globale problemer med Internett i dag eller?Nettet forsvinner i tide og utide (skjer både her og hos en jeg kjenner som bor et annet sted med annen leverandør), og google har gått utrolig seigt hele dagen. 6993625[/snapback] Skjer samme hos meg, med NGT. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Har ikke hatt noen problemer, har Telenor. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Finnes det noen gyldige saker som gjør det samme som overflow: scroll; og overflow-x: hidden; sammen i CSS? Det fungerer i IE og FF, men ikke i Opera. Edit: Byttet vinkling Endret 3. oktober 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 Er det globale problemer med Internett i dag eller?Nettet forsvinner i tide og utide (skjer både her og hos en jeg kjenner som bor et annet sted med annen leverandør), og google har gått utrolig seigt hele dagen. 6993625[/snapback] Har sittet på NGT x2, Telenor, Ventelo, Broadnet og Catch-linjer i dag og ikke merket noen problemer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2006 GAH! Det viser seg å være umulig å finne diverse drivere til Dell i9400+Win XP Pro x64 *lei* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå