Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) PoleCat kom med "link" til kategori i help delen av PS... lå under help->1_18_4_0.html elns... fikk ikke sjekka det, fordi maskina klikka, men skal se på det i helgen, eller i morgen.. Edit: skriveleif Endret 3. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 PoleCat kom med "link" til kategori i help delen av PS... lå under help->1_18_4_0.html elns... fikk ikke sjekka det, fordi maskina klikka, men skal se på det i helgen, eller i morgen.. Evt går det an å utføre det geniale kunststykket å gå til (i ps); Help > PhotoShop Help > Search > Animation/animated @ sherlock; Hårsår? Du vet at jeg er skinhead!? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 @ sherlock; Hårsår? Du vet at jeg er skinhead!? Ehm..ja please stikk av med mine uttrykk, Einstein.. Ja jeg er skinnhead. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ehm..ja please stikk av med mine uttrykk, Einstein.. o_O Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ehm..ja please stikk av med mine uttrykk, Einstein.. o_O Har du vært i slosskamp siden ene øyet ditt er større enn det andre, eller er det medfødt kanskje..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 HAY! Filma du det når jeg sykla på PoleCat ista..? *pokker* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 @ sherlock; Hårsår? Du vet at jeg er skinhead!? OI. Jeg trodde det sto at jeg var skinnhead.. Da kan vi bare se bort i fra min misforståtte post litt ovenfor da.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skinheads er kun for store muskelfolk (torpedo-look), ikkje for små puslinger som deg, PC ...har ikkje ildere pels? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Pålekatt, hva har skjedd med bildet av deg i headeren på polecat.demoted.org? har du forresten laget bildet selv? var dyktig gjennomført!! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Sitter nå her og skal skrive serverside-tutorials.. (ColdFusion) Har noen noe spørsmål til hvordan løse noe i serverside-script? problemstilling eller lign? bare kom med det, skal skrive minimum 7 stk innen 1 uke hadde jeg tenkt... Endret 3. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Sitter nå her og skal skrive serverside-tutorials.. (ColdFusion)Har noen noe spørsmål til hvordan løse noe i serverside-script? problemstilling eller lign? bare kom med det, skal skrive minimum 7 stk innen 1 uke hadde jeg tenkt... coldfusion? er det så vanlig at det gjør noke? Uansett, skriv en basic innledning, der du forklarer en del elementer grundig.. Deretter kan du jo skrive veldig enkle gjestebøker, tellere, bildegallerier osv... Ting som folk spørr om Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Sitter med det "!&%#¤ forumet nå. Vet jo hvordan jeg vil ha, men får det selvfølgelig ikke til med mine ferdigheter. Slik vil jeg ha det. Men slik er det jo kun helt til jeg går inn på en av linkene, for eksempel "Logg inn" eller "Retningslinjer". Regner med at man må gjøre alt dette i en template og ikke slik jeg har gjort det? Men der fikk jeg kun endret til fargen. Jeg vil med andre ord ha noe á la det som er her på forumet. En meny til venstre, og resten av det opprinnelige designet, med forumet i midten. Noen som vet noen som kunne tenke seg å sette opp dette, selvsagt kan jeg sikkert betale en slump. Er det et sted her på forumet hvor man kan spørre om slikt? (Ja, nå gjorde jeg det egentlig her da men... ) PS, nå har jeg bare tenkt i grove trekk, tekst og bakgrunner og slikt skal endres litt på den linken. Skal skille inndelingene litt bedre enn slik det er nå. Holdt på noen timer med dette nå, så jeg er glad for alle svar... EDIT, satt inn den gamle indexen igjen, slik at linken nå kun er et bilde... Endret 3. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Slik vil jeg ha det. *host* Times.. Thihihi.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Slik vil jeg ha det. *host* Times.. Thihihi.. Ja ja ja Sa at dette kun var grovarbeid, og mente da rent designmessig... *ro ro ro* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Slik vil jeg ha det. *host* Times.. Thihihi.. Ja ja ja Sa at dette kun var grovarbeid, og mente da rent designmessig... *ro ro ro* *gi EF en påhengs* Neida, skjønte at det bare var midlertidig.. Finner bare alle mulige unnskyldninger for å ikke lese matte.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skinheads er kun for store muskelfolk (torpedo-look), ikkje for små puslinger som deg, PC Til opplysning var det en spøk, seffers sparer jeg enda til übert hår àla Mikka! Pålekatt, hva har skjedd med bildet av deg i headeren på polecat.demoted.org?har du forresten laget bildet selv? var dyktig gjennomført!! Kremt, jeg fjerna det da HalTan fikk skumle hensikter. Det er selvmekk ja, var vel ikke akkurat noe spesielt med det (?) utenom at objektet var nydelig? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Skinheads er kun for store muskelfolk (torpedo-look), ikkje for små puslinger som deg, PC Til opplysning var det en spøk, seffers sparer jeg enda til übert hår àla Mikka! Om arve er Pinky, er vel jeg teh Brain.. àla Mikka ffs..? Mitt da..? Og til her er dama til en på forumet, vi nevner ikke navn; L I N K :lol: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Usj! det der var bare nasty! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) det der var bare nasty! Ahhh... Nasty ja. U like that, dontca bit*h!? Endret 3. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå